Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Zmiana silnika z NG na ABC

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
PiotrLublin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: PiotrLublin » 30 gru 2011, 10:23

supramaster pisze:
PiotrLublin pisze:Witam kolego, pomoge Ci troche o opini ABC :)

Jesli chodzi o dane techniczne z autocentrum to jakaś bzdura, mam automat w trybie normal - 9.4, Sport - 8.9, na oponach zimowych 195/65 15 no i oczywiscie na benzynie, na LPG prawie nie ma różnicy, chyba ze chodzi o V max- jaki sprawdzałem to 220km i spokojnie moglem dalej ciągnąc ale droga sie kończyła. Jesli chodzi o elastycznosc, oczywiscie od samego dolu ciągnie bardzo ladnie.
Spalanie imponująco niskie, brawo, co do Vmax udało mi się licznikowo 240km/h
na bezynce oczywiście.
No to ja tak samo spokojnie pojadę :)

Jesli chodzi o spalanie, to przy kazdy wciśnięciu pedału gazu do podłogi, w każdym ABC czy AAH będzie sie robił WIR w baku :D

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 30 gru 2011, 11:10

Z moich doswiadczen wynika ze : spalanie 2.6 w miescie to 13,3 litra w trasie 10 . Moje stare 2.8 i to automat spalalo 12 w miescie i uwaga na trasie potrafilo zejsc ponizej 7,5 litra ( jazda powyzej 100 km /h ). Poza tym przyspieszenie 2.8 jest o niebo lepsze od nieudanego 2.6 . ( oczywiscie wszystkie dane dotycza benzyny )

supramaster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 paź 2011, 14:16
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: supramaster » 31 gru 2011, 14:20

Wreszcie udało mi się poprawić instalację gazową po gazownikach i okazało się że spartolili robotę, wszystko ładnie zrobione tylko nie prawidłowo.
Teraz ABC pali 14,26 gazu (tylko po mieście,automat).
Da się, tylko jak sie samemu zakasa rękawy. Co do gazowników to mam zdanie wyrobione.
99% to sztukanci bez pojęcia, talętu i chęci do pracy. Tylko pieniądze im w głowach.
Oszukują niewinnych, nie znających się na tym fachu klientów.
Wstyd że takich mamy fachowców (typowo polskie zachowanie, orżnąć bliźniego to jest teraz w modzie, bedzie o czym przy gorzale opowiadać).

[ Dodano: 2011-12-31, 14:21 ]
jakby panowie mieli problem z gazownia w Vkach to prosze pytac chetnie opowiem co było nie tak.

[ Dodano: 2011-12-31, 14:45 ]
PiotrLublin pisze:
supramaster pisze:
PiotrLublin pisze:Witam kolego, pomoge Ci troche o opini ABC :)

Jesli chodzi o dane techniczne z autocentrum to jakaś bzdura, mam automat w trybie normal - 9.4, Sport - 8.9, na oponach zimowych 195/65 15 no i oczywiscie na benzynie, na LPG prawie nie ma różnicy, chyba ze chodzi o V max- jaki sprawdzałem to 220km i spokojnie moglem dalej ciągnąc ale droga sie kończyła. Jesli chodzi o elastycznosc, oczywiscie od samego dolu ciągnie bardzo ladnie.
Spalanie imponująco niskie, brawo, co do Vmax udało mi się licznikowo 240km/h
na bezynce oczywiście.
No to ja tak samo spokojnie pojadę :)

Jesli chodzi o spalanie, to przy kazdy wciśnięciu pedału gazu do podłogi, w każdym ABC czy AAH będzie sie robił WIR w baku :D
to super kolego mamy jeszcze zdrowe bryczki jak na te lata.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 01 sty 2012, 10:39

co by nie wsadzić, to mocy i tak prędzej czy póżniej zabraknie.
przy kupnie B4 z 2.8 przynajmniej wiesz, że większego silnika nie dało się wybrać <ok>
ale jeśli sam miałbym włożyć silnik, do którego przy okazj trzeba coś przerobić i pociągnąć instalacje itp itd. to jak już było napisane zacząłbym od rozważania V8 potem pomyslał o 2.8 30V 193 km ale chyba wsadził 1,8 T jesli ogarnie ktoś w nim LPG , disel to tez opcja ale jak to zagazowac ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 sty 2012, 11:41

Rychu82 pisze:disel to tez opcja ale jak to zagazowac ;-)
Można tylko instalacje drogie i nieopłacalne przy nie-kosmicznych przebiegach, ON dalej idzie ale trochę mniej i w zamian spala kilka litrów LPG. Skutkiem ubocznym przeróbki jest zwiększenie mocy silnika. Jeszcze jest opcja przeróbki na 100% LPG ale to już przeróbka silnika wysokoprężnego na benzynowy, co przypadku w samochodów osobowych osobowych niema uzasadnienia bo można wstawić silnik benzynowy.

Awatar użytkownika
PiotrLublin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: PiotrLublin » 01 sty 2012, 21:01

Ile kosztuje ustawienie gazu w sekwencji?
Albo ogólnie żeby sprawdzić czy wszystko jest ok itp

Bo ostatnio to pali mi 16-17...i nie wiem czy coś się porobiło złego.
Bo zawsze to bylo 13 max 15

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 01 sty 2012, 21:28

CNG w dieslu może brać ciutke więcej ale przynajmniej można zrobić cpn w garazu, ale jakbym już miał przerabiac to na silnik wielopaliwowy,.
za 2 lata pewnie będzie wojna i może on przepali lżejsze oleje, a w lesie nie zawiele będzie surowca, a juz na pewno cięzko będzie się poruszać
ze względu na to proponuję raczej quattro

Szczęśliwego Nowego 2121 :)

Zablokowany

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl