[1.8 PM B3] co jakiś czas gaśnie i nie odpala
[1.8 PM B3] co jakiś czas gaśnie i nie odpala
Witam! regularnie co jakiś czas w czasie jazdy na benzynie i gazie szarpie mi autem i gasnie, i go już nie moge odpalić. po jakimś czasie autko odpala i wszystko jest w porządku, aż do nastębnej takiej przygody. co może być przyczyną?? dodam że wymieniłem już świece, kable , palec , kopułke. czy pompa paliwa ma coś wspólnego z tym że auto by nie odpalało też na gazie?
Z tym to może być ciężko, bo nie mam nikogo ze znajomych co jeżdzi ,,80'' a nie ma sposobu żeby sprawdzić ją np. miernikiem?
[ Dodano: 2012-01-01, 10:56 ]
Nowe fakty. nie słychać jak podaje pompa paliwa. sprawdzałem ją na ,, krótko'' i chodzi a po zapłonie nie. bezpiecznik dobry. wyjałem przekaznik od pompy i do gniazda na styk 87 podałem plus i nic. niewiem czy dobrze sprawdzałem ale to chyba znaczy że przekażnik jest dobry?? sprawdzałem też wtyczkę od pompy i nie dochodzi prąd do niej.
[ Dodano: 2012-01-01, 10:56 ]
Nowe fakty. nie słychać jak podaje pompa paliwa. sprawdzałem ją na ,, krótko'' i chodzi a po zapłonie nie. bezpiecznik dobry. wyjałem przekaznik od pompy i do gniazda na styk 87 podałem plus i nic. niewiem czy dobrze sprawdzałem ale to chyba znaczy że przekażnik jest dobry?? sprawdzałem też wtyczkę od pompy i nie dochodzi prąd do niej.
czujnik halla napewno do wymiany......
Nie kombinuj z niczym innym jedz do sklepu i to wymień...
Ja przez czujnik w swoim pmhalla wymieniłem, palec kopułke kable sonde lambda zrobiłem uszczelki pod klawiaturą i takie tam rózne pierdoły, wymieniłem pompe paliwa
Jednak to wyszstko było dobre a zrąbany był czujnik halla.....
Jest to w Pm doś częste zjawisko... Wymieniałaem w okresie 5 lat 2 razy czujnik halla....
Nie kombinuj z niczym innym jedz do sklepu i to wymień...
Ja przez czujnik w swoim pmhalla wymieniłem, palec kopułke kable sonde lambda zrobiłem uszczelki pod klawiaturą i takie tam rózne pierdoły, wymieniłem pompe paliwa
Jednak to wyszstko było dobre a zrąbany był czujnik halla.....
Jest to w Pm doś częste zjawisko... Wymieniałaem w okresie 5 lat 2 razy czujnik halla....
Napięcie powinno być między pinami 1 i 3 wtyczki podłączanej do halla.odpiąłem wtyczke od halla i sprawdzałem próbówka przy zapłonie czy dochodzi napięcie i na żadnym nie ma. co to może znaczyc??
Jeśli chcesz sie upewnić, że czujnik halla jest uwalony to odłącz od kopułki przewód idący z cewki, niech ktoś końcówkę tego przewodu trzyma (w izolowanych kombinerkach) 5mm od masy (np głowica) a Ty w tym czasie przy włączonym zapłonie musisz we wtyczce od halla zwierać pin minusowy ze środkowym, tylko nie zwieraj na stałe. Podczas takiego chwilowego zwarcia ma przeskoczyć iskra na przewodzie od cewki. Jeśli jej nie będzie to halla zostaw w spokoju.
https://audi80.pl/b3-pm-problemy-z-o ... htm#681930
Tak jak pisze SzymekB w PM czesto pada Hall, objawy takie jak Twoje.
Tak jak pisze SzymekB w PM czesto pada Hall, objawy takie jak Twoje.
witam ponownie! wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem <ok> . doszedłem do tego czego pompka nie chodziła, spalony był bezpiecznik z napisem ,, motor" o którym dowiedziałem się dzięki koledze Jarewa dzisiaj byłem w sklepie i zamówiłem sobie cewke i zobaczymy co jutro pokaże.
[ Dodano: 2012-01-03, 20:36 ]
Tak więc zakupiłem cewkę, ale niestety po głębszych pomiarach okazało się że winny jest hall, jutro więc jadę na szrot po cały aparat zapłonowy. i mam jeszcze jedno pytanko: wyjąłem aparat, i jak założyć drugi , żeby wszystko było w porządku?
[ Dodano: 2012-01-03, 20:36 ]
Tak więc zakupiłem cewkę, ale niestety po głębszych pomiarach okazało się że winny jest hall, jutro więc jadę na szrot po cały aparat zapłonowy. i mam jeszcze jedno pytanko: wyjąłem aparat, i jak założyć drugi , żeby wszystko było w porządku?
musisz ustawic go tak jak był poprzedni ale jesli nie uda ci sie to wez kogos do pomocy zeby krecił silnikiem a ty przestawiaj aparat tak zeby silnik zaskoczył później patrzac na obrotomierz ustaw tak zeby silnik na wolnych obrotach miał około 950 obr/min i powinno byc ok ale pamnietaj ze na szrocie tez mozesz znalesc uszkodzony aparat zapłonowy