[AAH+LPG] bledy vag
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:10
- Lokalizacja: Białystok/Kleosin
- Kontakt:
[AAH+LPG] bledy vag
Witam jak kazdy przewertowalem forum nawet sie zarejestrowalem:D i niestety nic konkretnego dla mnie nie ma a mianowicie vag polazuje bez roznicy czy gaz czy benzyna:
00531 - Mass Air Flow Sensor Ref Voltage 30-00 - Open or Short to B+
miernikiem startuje od 1,6 V i nie spada nizej
00521 - CO Fuel Trim Pot. (G74) 30-00 - Open or Short to B+ to nawet nie wiem co to ;d
01265 - EGR vacuum regulator solenoid valve (N18) 31-00 - Open or Short to Ground
01247 - EVAP Canister Purge Regulator Valve (N80)31-00 - Open or Short to Ground
prosilbym o lopatologiczne przetlumaczenie o co chodzi aha i mam zdjeta odcinke zaplonu...
00531 - Mass Air Flow Sensor Ref Voltage 30-00 - Open or Short to B+
miernikiem startuje od 1,6 V i nie spada nizej
00521 - CO Fuel Trim Pot. (G74) 30-00 - Open or Short to B+ to nawet nie wiem co to ;d
01265 - EGR vacuum regulator solenoid valve (N18) 31-00 - Open or Short to Ground
01247 - EVAP Canister Purge Regulator Valve (N80)31-00 - Open or Short to Ground
prosilbym o lopatologiczne przetlumaczenie o co chodzi aha i mam zdjeta odcinke zaplonu...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 16:19 przez gorbi, łącznie zmieniany 1 raz.
gorbi,
00531 Napięcie odniesienia w przepływomierzu, Napięcie od czujnika masy przepływu powietrza
00521 Potencjometr CO - G74, Potencjometr wyrównania paliwa - G74
01265 Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18
01247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115
00531 Napięcie odniesienia w przepływomierzu, Napięcie od czujnika masy przepływu powietrza
00521 Potencjometr CO - G74, Potencjometr wyrównania paliwa - G74
01265 Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18
01247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Po błędach wygląda jakby te rzeczy nie miały zasilania bo jak dobrze pamiętam to są na jednym bezpieczniku... Sprawdź bezpieczniki a jak będą OK to trzeba sprawdzić czy jest +12V względem masy.
EDIT
Spojrzałem na schemat, przepływomierz jest zasilany plusem po stacyjce i zasilany jest kablem czarno-zielonym - plus po włączeniu zapłonu. A N18 i N115 jest zasilane zielono-czerwonym - plus podczas pracy pompy paliwa.
EDIT
Spojrzałem na schemat, przepływomierz jest zasilany plusem po stacyjce i zasilany jest kablem czarno-zielonym - plus po włączeniu zapłonu. A N18 i N115 jest zasilane zielono-czerwonym - plus podczas pracy pompy paliwa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:10
- Lokalizacja: Białystok/Kleosin
- Kontakt:
to w takim razie brakuje mi tu przekaznika w mojej skrzynce ktos moze podpowie gdzie i jaki wsadzic?
a przynajmniej tak myslalem ale sam juz nie wiem..
a z tym gazem zrobie porzadek jak zrobie porzadek z silnikiem ^^
odnosnie przeplywki krzyczy o CO potencjometr (g74) a u mnie na przeplywce go nie ma
a przynajmniej tak myslalem ale sam juz nie wiem..
a z tym gazem zrobie porzadek jak zrobie porzadek z silnikiem ^^
odnosnie przeplywki krzyczy o CO potencjometr (g74) a u mnie na przeplywce go nie ma
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A coś nie działa? Przekaźnik pompy paliwa masz a on może tylko być powiązany z twoim problemem.gorbi pisze:to w takim razie brakuje mi tu przekaznika w mojej skrzynce
To dziwne co chwila ktoś pisze na forum i pyta od czego ten potencjometr.gorbi pisze:odnosnie przeplywki krzyczy o CO potencjometr (g74) a u mnie na przeplywce go nie ma
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:10
- Lokalizacja: Białystok/Kleosin
- Kontakt:
a wiec tak inna przeplywka poprawila osiagi na gazie ale na benzynce zamula... nadal wyskakuja bledy ale 00521 i 1247 czasem znika ... na chwile hmm
ile powinno byc volt w zasilaniu przeplywki okolo 14 ? i ile powinno byc na przeplwyce na wolnych obrotach ? co odpowiada jeszcze za napiecie w przeplwyce?
1247 i 1265
na czujnikach 0 volt po odpieciu wtyczek przez oba 0.6 i skacze w gore przy gazowaniu ...
hmm 00525 mi wyskakuje czasem jakie napiecie powinna dawac sonda?
:roll:
ile powinno byc volt w zasilaniu przeplywki okolo 14 ? i ile powinno byc na przeplwyce na wolnych obrotach ? co odpowiada jeszcze za napiecie w przeplwyce?
1247 i 1265
na czujnikach 0 volt po odpieciu wtyczek przez oba 0.6 i skacze w gore przy gazowaniu ...
hmm 00525 mi wyskakuje czasem jakie napiecie powinna dawac sonda?
:roll: