Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH+LPG] bledy vag

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
gorbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:10
Lokalizacja: Białystok/Kleosin
Kontakt:

[AAH+LPG] bledy vag

Post autor: gorbi » 02 sty 2012, 20:48

Witam jak kazdy przewertowalem forum nawet sie zarejestrowalem:D i niestety nic konkretnego dla mnie nie ma a mianowicie vag polazuje bez roznicy czy gaz czy benzyna:

00531 - Mass Air Flow Sensor Ref Voltage 30-00 - Open or Short to B+
miernikiem startuje od 1,6 V i nie spada nizej


00521 - CO Fuel Trim Pot. (G74) 30-00 - Open or Short to B+ to nawet nie wiem co to ;d

01265 - EGR vacuum regulator solenoid valve (N18) 31-00 - Open or Short to Ground

01247 - EVAP Canister Purge Regulator Valve (N80)31-00 - Open or Short to Ground

prosilbym o lopatologiczne przetlumaczenie o co chodzi aha i mam zdjeta odcinke zaplonu...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 16:19 przez gorbi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 02 sty 2012, 21:43

01265 regulator podciśnieniowy ma zwarcie do masy(chyba nie jestem pewny)
01247 zawór przy obudowie filtra powietrza też zwarcie chyba powinien cykać po minucie pracy silnika

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 02 sty 2012, 21:51

podmień przepływomierz i zobacz czy dwa pierwsze błędy znikną, wygląda na to że przepływka dostała strzała od strzała ;)

gorbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:10
Lokalizacja: Białystok/Kleosin
Kontakt:

Post autor: gorbi » 02 sty 2012, 22:09

quattro mam 6 miesiecy dostal pare gazowych bomb u mnie niestety hmm okej jak znajde chetnego podmienie tylko powiedzcie mi czy dobze kumam:
01265 odnosi sie do zworka regulujacego klapy w dolocie
01247 to ten drugi od oparow czy jakos tak
00521 co to?

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 02 sty 2012, 22:21

pod bokiem masz zakład gazowy to zrób porządek z tym gazem
gorbi pisze:01265 odnosi sie do zworka regulujacego klapy w dolocie
blisko ale masz chyba jeszcze dodatkowy zawór do egr a
gorbi pisze:01247 to ten drugi od oparow czy jakos tak
tak

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 03 sty 2012, 07:01

gorbi,
;-) 00531 Napięcie odniesienia w przepływomierzu, Napięcie od czujnika masy przepływu powietrza
;-) 00521 Potencjometr CO - G74, Potencjometr wyrównania paliwa - G74
;-) 01265 Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18
;-) 01247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 sty 2012, 11:29

Po błędach wygląda jakby te rzeczy nie miały zasilania bo jak dobrze pamiętam to są na jednym bezpieczniku... Sprawdź bezpieczniki a jak będą OK to trzeba sprawdzić czy jest +12V względem masy.

EDIT

Spojrzałem na schemat, przepływomierz jest zasilany plusem po stacyjce i zasilany jest kablem czarno-zielonym - plus po włączeniu zapłonu. A N18 i N115 jest zasilane zielono-czerwonym - plus podczas pracy pompy paliwa.

gorbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:10
Lokalizacja: Białystok/Kleosin
Kontakt:

Post autor: gorbi » 03 sty 2012, 12:34

to w takim razie brakuje mi tu przekaznika w mojej skrzynce :D ktos moze podpowie gdzie i jaki wsadzic? Obrazek


a przynajmniej tak myslalem ale sam juz nie wiem..
a z tym gazem zrobie porzadek jak zrobie porzadek z silnikiem ^^
odnosnie przeplywki krzyczy o CO potencjometr (g74) a u mnie na przeplywce go nie ma

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 sty 2012, 20:18

gorbi pisze:to w takim razie brakuje mi tu przekaznika w mojej skrzynce
A coś nie działa? Przekaźnik pompy paliwa masz a on może tylko być powiązany z twoim problemem.
gorbi pisze:odnosnie przeplywki krzyczy o CO potencjometr (g74) a u mnie na przeplywce go nie ma
To dziwne co chwila ktoś pisze na forum i pyta od czego ten potencjometr.

gorbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:10
Lokalizacja: Białystok/Kleosin
Kontakt:

Post autor: gorbi » 19 sty 2012, 19:35

a wiec tak inna przeplywka poprawila osiagi na gazie ale na benzynce zamula... nadal wyskakuja bledy ale 00521 i 1247 czasem znika ... na chwile hmm
ile powinno byc volt w zasilaniu przeplywki okolo 14 ? i ile powinno byc na przeplwyce na wolnych obrotach ? co odpowiada jeszcze za napiecie w przeplwyce?

1247 i 1265
na czujnikach 0 volt po odpieciu wtyczek przez oba 0.6 i skacze w gore przy gazowaniu ...

hmm 00525 mi wyskakuje czasem jakie napiecie powinna dawac sonda?
:roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl