Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe 2,0 abk] swap na silnik vw 16v ABF

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 02 sty 2012, 20:37

turbofin pisze:Do G60 też podejdzie misa ze smokiem od zwyklego 1.8 8V ??

Ten silnik jest bardzo podobny do silnika audi 1.8. Myślę że jest to ten sam blok także miska powinna spasować, tym bardziej skoro podchodzi do 16V. Problem będzie jednak przy zakładaniu silnika z vw, musisz zmienić koło zamachowe no i tarczę i wycisk. Vw ma inaczej mocowany rozrusznik i inny wieniec, oraz inny wałek sprzęgłowy... Ja osobiście ograniczałem koszty i założyłem wszystko od 3A. Podchodzi bez problemu:D <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 sty 2012, 22:02

Boski;) pisze:
turbofin pisze:Do G60 też podejdzie misa ze smokiem od zwyklego 1.8 8V ??

Ten silnik jest bardzo podobny do silnika audi 1.8. Myślę że jest to ten sam blok także miska powinna spasować, tym bardziej skoro podchodzi do 16V. Problem będzie jednak przy zakładaniu silnika z vw, musisz zmienić koło zamachowe no i tarczę i wycisk. Vw ma inaczej mocowany rozrusznik i inny wieniec, oraz inny wałek sprzęgłowy... Ja osobiście ograniczałem koszty i założyłem wszystko od 3A. Podchodzi bez problemu:D <ok>
Turbofin Już kiedyś ci mówiłęm Ze PG czyli G60 to zwykłe 1.8 rzeby go wsadzić wzdłużnie trzeba miske i smok założyć od zwykłego 1.8 sądze że twoja miska i smok będzie pasować!

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 03 sty 2012, 20:09

Miska na pewno, ale smok? W G60 mamy inną pompe olejową także nie jestem przekonany w 100%.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 29 sty 2012, 09:15

Moim zdaniem swap na ABF jest do ogarnięcia. Trzeba przerobić dużo drobiazgów, ale naprawdę warto. Moje b3 zjada nie jeden mocny samochód <ok> 1.8 kompresor będzie z nim mniej problemów i przynajmniej zmieści się pod maskę..

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 29 sty 2012, 09:27

smok z vw moze zostac ja tak zostawilem miske trzeba wymienic od audi,mocowanie silnika z lewej strony niebedzie pasowalo.Noi kolo zamachowe i sprzeglo u mnie dalem z audi gdyrz tamten silnik tego nieposiadal wiec niewiem czy by spasilo.Ja montowalem silnik z golfa gti niebyl to g60 tylko pf mial 107 km
Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 09:44 przez piotrek 250279, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 29 sty 2012, 19:49

Jakie sa czasy rozrzadu i długosci wałków w ABF-ie ?

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 29 sty 2012, 20:53

Panowie a jak wygląda podpięcie gratów z ABF do ACE tak aby pozbyć się wtrysku mechanicznego?
Ma ktos wiedzę w tym temacie?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 29 sty 2012, 21:05

rafalaudi1 pisze:Panowie a jak wygląda podpięcie gratów z ABF do ACE tak aby pozbyć się wtrysku mechanicznego?
Ma ktos wiedzę w tym temacie?
Poszukaj na necie zmiany np w silnikach KR na DIGI 1, robiło coś takiego już parę osób z tego co kojarzę z audi ACE też:)

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 29 sty 2012, 21:15

Ciekawi mnie co wyciągnąć z golfa z tym silnikiem aby montnąć to do ACE.
Napewno komp, wtryski, przepływka ale co jeszcze?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 29 sty 2012, 21:29

Na pewno listwa z wtryskami np od G60, listwa aluminiowa custom albo o ile dobrze kojarzę od 1,8 20V (bez turbo). Do tego okablowanie, przepływka, i ecu DIGIFANT 1. To tylko tak na wstępie z pamięci.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 sty 2012, 21:31


vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 29 sty 2012, 21:32

Oooo właśnie przepis jak na dłoni:D

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 29 sty 2012, 22:28

Właśnie pozbycie się mechanicznego wtrysku jest niezbędne jeżeli chcesz go zagazować 8-) Przy dzisiejszej cenie paliwa ... Ja wsadziłem do swojego staga4 i po prostu poezja:D Szybko zapomniałem o tym co mnie spotkało mając mechaniczny wtrrysk <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl