[Compi by Duo] wszystkie compietition takie same str 29
co do kosztów sie zgodze ale co do 16v z tamtych czasów absolutnienie.
Jak powiedziałeś każdy ma swoje zdanie jeden by pakował mocnego diesla drugi V8 jeszcze jeden 2.2T.
Ja poprostu chciałem Cie przekonac do tego co masz już w seryjnej budzie a uwierz mi to są poczciwe silniki, to że 1.8T jest rozwojowy ok, ale np masa podciśnień też utrudnia życie. Po co np. EGR? ja lubie w autach z tamtych lat prostote i brak zbednego shitu (przepływomierza np;)
Jak powiedziałeś każdy ma swoje zdanie jeden by pakował mocnego diesla drugi V8 jeszcze jeden 2.2T.
Ja poprostu chciałem Cie przekonac do tego co masz już w seryjnej budzie a uwierz mi to są poczciwe silniki, to że 1.8T jest rozwojowy ok, ale np masa podciśnień też utrudnia życie. Po co np. EGR? ja lubie w autach z tamtych lat prostote i brak zbednego shitu (przepływomierza np;)
wszystko racja, ale coś co przemawia do mnie najbardziej jest to, że chciałbym tym autem jak go już poskładam polatać po zlotach, z czego najciekawsze zawsze są ok 500km ode mnie .. nie moge sobie pozwolić zeby wydać w sezonie taki hajs na dojazdy a dieslem bedzie znacznie taniej. Bo jezeli bym nie musiał patrzeć na to to pewnie bym wsadził tak standardowo jakies 2.2 albo 4.2 tak jak sam wyzej napisałeś ..
A co przepraszam mówimy o robieniu ACE bez remontu? Nonsens. Ja juz nalatałem 70 tysięcy po remoncie swoim 2.0 16v i nie poszła żadna panewka
Dobrze piszesz jak mówisz o jazdzie na zloty to faktycznie lepiej wsadzić jakiegoś TDI typu AFN i cieszyc sie tanią jazdą a na grubsze projekty i tak przyjdzie czas
Dobrze piszesz jak mówisz o jazdzie na zloty to faktycznie lepiej wsadzić jakiegoś TDI typu AFN i cieszyc sie tanią jazdą a na grubsze projekty i tak przyjdzie czas
no właśnie o to chodzi .. bo przyzwolenie na paliwożerny silnik ma 4000smarszall pisze:A co przepraszam mówimy o robieniu ACE bez remontu? Nonsens. Ja juz nalatałem 70 tysięcy po remoncie swoim 2.0 16v i nie poszła żadna panewka
Dobrze piszesz jak mówisz o jazdzie na zloty to faktycznie lepiej wsadzić jakiegoś TDI typu AFN i cieszyc sie tanią jazdą a na grubsze projekty i tak przyjdzie czas
czytam czytam i powiem tak bronilem swojego kibla ace jak tylko moglem i sie posral a zeby go wyremontowac to majatek a jesli przygotowac na turbo to wogule taka kase ze nieliczni sie porywaja na to zeby sam dół zrobić to 5 tyś lekko a gdzie reszta dla tego bedzie szczepan i tyle jak kogos stac to niech laduje cala kase w swoje sprzety pozdrawiam
marszall, nie wymyslaj na sile. Zgodze sie z toba ze 16V to poczciwe silniki ALE nie w tej budzie :!: W Golfie MK I, MKII polo z lat 90tych to te silnika daja rade ale nie wiedziec czemu ACE/6A w 80tce to kibel i tyle, powie ci to kazdy, nawet gornik w koncu przytaknał <ok> ja mam taka swoja prywatna teorie ze ten silnik w tak ciezkiej budzie, czesto napedzajacy quattro jest poprostu zbyt obciazony przez caly swoj zywot i po nastu latach zaczelo sie to objawiac rozpadajacymi se egzemplarzami jeden za drugim, ciekawe ilemoze byc w tym prawdy :roll:
Podcisnienia, EGR, SAI i etc. z 1.8T to sie wywala przy swapie zeby pote nie miec z nimi problemów
Podcisnienia, EGR, SAI i etc. z 1.8T to sie wywala przy swapie zeby pote nie miec z nimi problemów
Niestety to prawda. Bo rozpoczynał swoj żywot od bardzo ciężkiej pracy.Słonik pisze: mam taka swoja prywatna teorie ze ten silnik w tak ciezkiej budzie, czesto napedzajacy quattro jest poprostu zbyt obciazony przez caly swoj zywot i po nastu latach zaczelo sie to objawiac rozpadajacymi se egzemplarzami jeden za drugim, ciekawe ilemoze byc w tym prawdy
Uturbianie ACE to sztuka dla sztuki. Za mniejszą kasę można uzyskać lepsze wyniki.
Oczywiście przy swapie.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
afn+200, jasne ze sie da skoro chlopaki robili to samo z 1z, ale to ta sama droga co z uturbianiem ace, lepiej wlasnie kupic jakas 150tke z leona i pusicc program i pare innych pierdulek, o ile oczywiscie komus nie przeszkadza pompowtryskiwacz :mrgreen:
tyle z mojej strony w temacie afn, co do samochodu to jestem w ogromnym szoku, ale jezeli auto przezyje (a na to wyglada) i wpadnie tam diesel (obstawialbym wciaz afn) to zostanie to moj ulubiony projekt, oprocz tego ze auto bedzie mialo brzydki srebrny kolor, chociaz gornik udowodnil ze nawet on moze oczarowac pieknem, to takie graty jakie do auta sa przygotowywane i chec w koncu wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:
tyle z mojej strony w temacie afn, co do samochodu to jestem w ogromnym szoku, ale jezeli auto przezyje (a na to wyglada) i wpadnie tam diesel (obstawialbym wciaz afn) to zostanie to moj ulubiony projekt, oprocz tego ze auto bedzie mialo brzydki srebrny kolor, chociaz gornik udowodnil ze nawet on moze oczarowac pieknem, to takie graty jakie do auta sa przygotowywane i chec w koncu wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:
Wierzę że Duo w końcu złoży sobie to auto do lansu, zapewne to potrwa i swap też nie od razu, ale już to widze że w tym sezonie auto z kilkoma rarytasami będzie jeździło, Także możecie być spokojni. Sam uczestniczę w życiu tego auta od początku kiedy duo je kupił, nawet pokierowałem nim jako pierwszy na holu sztywnym i ode mnie duo ma pierwszy rarytas i wiem dobrze że auto nie podzieli losu np. szczura.Kolczat pisze: .....wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:
.. az mi się mokro zrobiło między kolanami :mrgreen: Kolczat a co Cię naszło na taki romantyzm, czy Ty przypadkiem nie chcesz nic ode mnie ? <lol>Kolczat pisze:afn+200, jasne ze sie da skoro chlopaki robili to samo z 1z, ale to ta sama droga co z uturbianiem ace, lepiej wlasnie kupic jakas 150tke z leona i pusicc program i pare innych pierdulek, o ile oczywiscie komus nie przeszkadza pompowtryskiwacz :mrgreen:
tyle z mojej strony w temacie afn, co do samochodu to jestem w ogromnym szoku, ale jezeli auto przezyje (a na to wyglada) i wpadnie tam diesel (obstawialbym wciaz afn) to zostanie to moj ulubiony projekt, oprocz tego ze auto bedzie mialo brzydki srebrny kolor, chociaz gornik udowodnil ze nawet on moze oczarowac pieknem, to takie graty jakie do auta sa przygotowywane i chec w koncu wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:
hehe, ta kserio to dziękuje serdecznie za miłe słowa.
coś w tym jest co ten chłopak napisał <lol>masrepus pisze:Wierzę że Duo w końcu złoży sobie to auto do lansu, zapewne to potrwa i swap też nie od razu, ale już to widze że w tym sezonie auto z kilkoma rarytasami będzie jeździło, Także możecie być spokojni. Sam uczestniczę w życiu tego auta od początku kiedy duo je kupił, nawet pokierowałem nim jako pierwszy na holu sztywnym i ode mnie duo ma pierwszy rarytas i wiem dobrze że auto nie podzieli losu np. szczura.Kolczat pisze: .....wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen: