Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Compi by Duo] wszystkie compietition takie same str 29

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 05 sty 2012, 21:28

co do kosztów sie zgodze ale co do 16v z tamtych czasów absolutnienie.
Jak powiedziałeś każdy ma swoje zdanie jeden by pakował mocnego diesla drugi V8 jeszcze jeden 2.2T.

Ja poprostu chciałem Cie przekonac do tego co masz już w seryjnej budzie a uwierz mi to są poczciwe silniki, to że 1.8T jest rozwojowy ok, ale np masa podciśnień też utrudnia życie. Po co np. EGR? ja lubie w autach z tamtych lat prostote i brak zbednego shitu (przepływomierza np;)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 sty 2012, 21:46

wszystko racja, ale coś co przemawia do mnie najbardziej jest to, że chciałbym tym autem jak go już poskładam polatać po zlotach, z czego najciekawsze zawsze są ok 500km ode mnie .. nie moge sobie pozwolić zeby wydać w sezonie taki hajs na dojazdy a dieslem bedzie znacznie taniej. Bo jezeli bym nie musiał patrzeć na to to pewnie bym wsadził tak standardowo jakies 2.2 albo 4.2 tak jak sam wyzej napisałeś ..

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 05 sty 2012, 21:56

marszall, poczekej jak Ci sie objawi duch lat 90tych w postaci przekreconej panewki <ok>

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 06 sty 2012, 11:58

A co przepraszam mówimy o robieniu ACE bez remontu? Nonsens. Ja juz nalatałem 70 tysięcy po remoncie swoim 2.0 16v i nie poszła żadna panewka

Dobrze piszesz jak mówisz o jazdzie na zloty to faktycznie lepiej wsadzić jakiegoś TDI typu AFN i cieszyc sie tanią jazdą a na grubsze projekty i tak przyjdzie czas

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 06 sty 2012, 12:01

marszall pisze:A co przepraszam mówimy o robieniu ACE bez remontu? Nonsens. Ja juz nalatałem 70 tysięcy po remoncie swoim 2.0 16v i nie poszła żadna panewka

Dobrze piszesz jak mówisz o jazdzie na zloty to faktycznie lepiej wsadzić jakiegoś TDI typu AFN i cieszyc sie tanią jazdą a na grubsze projekty i tak przyjdzie czas
no właśnie o to chodzi .. bo przyzwolenie na paliwożerny silnik ma 4000s ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 06 sty 2012, 12:07

Łukasz będzie AFN 200+??

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 sty 2012, 12:10

Niki20 pisze:Łukasz będzie AFN 200+??
Raczej nie sądze. Bo Z AFN to ciężko i drogo taka moc. :mrgreen:

Bedzie Jakieś pd 130 PS W serii + SOFT. więcej bym nie obstawiał.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 06 sty 2012, 12:22

czytam czytam i powiem tak bronilem swojego kibla ace jak tylko moglem i sie posral a zeby go wyremontowac to majatek a jesli przygotowac na turbo to wogule taka kase ze nieliczni sie porywaja na to zeby sam dół zrobić to 5 tyś lekko a gdzie reszta dla tego bedzie szczepan i tyle jak kogos stac to niech laduje cala kase w swoje sprzety :) pozdrawiam

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 sty 2012, 12:34

marszall, nie wymyslaj na sile. Zgodze sie z toba ze 16V to poczciwe silniki ALE nie w tej budzie :!: W Golfie MK I, MKII polo z lat 90tych to te silnika daja rade ale nie wiedziec czemu ACE/6A w 80tce to kibel i tyle, powie ci to kazdy, nawet gornik w koncu przytaknał <ok> ja mam taka swoja prywatna teorie ze ten silnik w tak ciezkiej budzie, czesto napedzajacy quattro jest poprostu zbyt obciazony przez caly swoj zywot i po nastu latach zaczelo sie to objawiac rozpadajacymi se egzemplarzami jeden za drugim, ciekawe ilemoze byc w tym prawdy :roll:
Podcisnienia, EGR, SAI i etc. z 1.8T to sie wywala przy swapie zeby pote nie miec z nimi problemów ;)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 06 sty 2012, 12:38

chmiel25 pisze:Raczej nie sądze. Bo Z AFN to ciężko i drogo taka moc. :mrgreen:
co nie znaczy, że się nie da :-P Swego czasu w Krakowie z pewnego warsztatu wyjechała taka coupeta w Q z AFNem pod machą wystrojona na ponad 200PS, robiła setę w około 5 sekund. Łukasz pewnie wie o czym piszę ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 sty 2012, 12:40

Słonik pisze: mam taka swoja prywatna teorie ze ten silnik w tak ciezkiej budzie, czesto napedzajacy quattro jest poprostu zbyt obciazony przez caly swoj zywot i po nastu latach zaczelo sie to objawiac rozpadajacymi se egzemplarzami jeden za drugim, ciekawe ilemoze byc w tym prawdy
Niestety to prawda. Bo rozpoczynał swoj żywot od bardzo ciężkiej pracy.

Uturbianie ACE to sztuka dla sztuki. Za mniejszą kasę można uzyskać lepsze wyniki.
Oczywiście przy swapie.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 sty 2012, 14:18

afn+200, jasne ze sie da skoro chlopaki robili to samo z 1z, ale to ta sama droga co z uturbianiem ace, lepiej wlasnie kupic jakas 150tke z leona i pusicc program i pare innych pierdulek, o ile oczywiscie komus nie przeszkadza pompowtryskiwacz :mrgreen:

tyle z mojej strony w temacie afn, co do samochodu to jestem w ogromnym szoku, ale jezeli auto przezyje (a na to wyglada) i wpadnie tam diesel (obstawialbym wciaz afn) to zostanie to moj ulubiony projekt, oprocz tego ze auto bedzie mialo brzydki srebrny kolor, chociaz gornik udowodnil ze nawet on moze oczarowac pieknem, to takie graty jakie do auta sa przygotowywane i chec w koncu wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:

masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 06 sty 2012, 15:38

Kolczat pisze: .....wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:
Wierzę że Duo w końcu złoży sobie to auto do lansu, zapewne to potrwa i swap też nie od razu, ale już to widze że w tym sezonie auto z kilkoma rarytasami będzie jeździło, Także możecie być spokojni. Sam uczestniczę w życiu tego auta od początku kiedy duo je kupił, nawet pokierowałem nim jako pierwszy na holu sztywnym :) i ode mnie duo ma pierwszy rarytas :) i wiem dobrze że auto nie podzieli losu np. szczura.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 06 sty 2012, 16:33

Kolczat pisze:afn+200, jasne ze sie da skoro chlopaki robili to samo z 1z, ale to ta sama droga co z uturbianiem ace, lepiej wlasnie kupic jakas 150tke z leona i pusicc program i pare innych pierdulek, o ile oczywiscie komus nie przeszkadza pompowtryskiwacz :mrgreen:

tyle z mojej strony w temacie afn, co do samochodu to jestem w ogromnym szoku, ale jezeli auto przezyje (a na to wyglada) i wpadnie tam diesel (obstawialbym wciaz afn) to zostanie to moj ulubiony projekt, oprocz tego ze auto bedzie mialo brzydki srebrny kolor, chociaz gornik udowodnil ze nawet on moze oczarowac pieknem, to takie graty jakie do auta sa przygotowywane i chec w koncu wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:
lol .. az mi się mokro zrobiło między kolanami :mrgreen: Kolczat a co Cię naszło na taki romantyzm, czy Ty przypadkiem nie chcesz nic ode mnie ? <lol>
hehe, ta kserio to dziękuje serdecznie za miłe słowa.

masrepus pisze:
Kolczat pisze: .....wyjechania gdzies dalej przez Dua, niz Ulez, pokaza w koncu jak od podstaw zrobic ladny samochod, ktory ponownie w wykonaniu Lukasza bedzie rwal suty, jak nie zapomniany czarnuch na ktorym wiele osob, w tym ja uczylo sie zmian naszych audic :mrgreen:
Wierzę że Duo w końcu złoży sobie to auto do lansu, zapewne to potrwa i swap też nie od razu, ale już to widze że w tym sezonie auto z kilkoma rarytasami będzie jeździło, Także możecie być spokojni. Sam uczestniczę w życiu tego auta od początku kiedy duo je kupił, nawet pokierowałem nim jako pierwszy na holu sztywnym :) i ode mnie duo ma pierwszy rarytas :) i wiem dobrze że auto nie podzieli losu np. szczura.
coś w tym jest co ten chłopak napisał <lol> <piwo>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 sty 2012, 16:41

duo, ja nigdy nie ukrywalem ze Ty i Krycha zrobiliscie auta ktore wywolaly u mnie szok ze mozna zrobic z b4 cos tak pieknego... bez powodu was nie wrzucono do dzialu zaawansowane projekty, choc dzis mielibyscie sie ciezko tam dostac z tamtymi autami :-P

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl