[All] Modyfikacje - Tłumik sportowy
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
tomek_com,
ja mam cusik takiego zakladalem dzisaj TLUMIK i powiem ci brzmi cudownie sam bas ktory nie meczy a po zdjeciu nogi z gazu i zwalnianiu silnikiem..slychac dosc glosne bum bum bum(potrafi strzelac, ale moze dlatego ze jeszcze nie wypalony) pozdro
a zebys mial prosciej kliknij TU!!!!!
ja mam cusik takiego zakladalem dzisaj TLUMIK i powiem ci brzmi cudownie sam bas ktory nie meczy a po zdjeciu nogi z gazu i zwalnianiu silnikiem..slychac dosc glosne bum bum bum(potrafi strzelac, ale moze dlatego ze jeszcze nie wypalony) pozdro
a zebys mial prosciej kliknij TU!!!!!
homer przyslij mi filmik z nowym tlumikiem na maila tomek_com@o2.pl musze to zobaczyc jak to wyglada na realu
Skąd się bierze dzwięk w Przecież to proste jest coś takiego w fizyce jak interferencja fal coś jak sinusoida i teraz przy projektowaniu tłumików kombinuje sie miedzyinnymi z tym ponieważ jezeli fale nałożymy na siebie możemy uzyskać wzmocnienie dzwięku bądz jego osłabienie
A początek jest w silniku. Po suwie pracy następuje suw wydechu. Zawory wydechowe zostają otwarte nieco za skrajnym, dolnym położeniem tłoka, co nadaje spalinom odpowiedni kierunek ruchu w cylindrze; mały wzrost ciśnienia i - zawór otwiera się i spaliny ruszają do kolektora. Kolektor zbiera spaliny i wykonuje trudną pracę łączenia strug w jedną
rodzaje tłumików możemy podzielić na 3 podst grupy
- absorbcyjne
- refleksyjne
- interferencyjne
Po połączenu na tych trzech typów wychodzą tłumiki tzw "Kombinowane"
Ciekawostka tłumik mazdy do silników wankla
To tyle z mojej strony
A początek jest w silniku. Po suwie pracy następuje suw wydechu. Zawory wydechowe zostają otwarte nieco za skrajnym, dolnym położeniem tłoka, co nadaje spalinom odpowiedni kierunek ruchu w cylindrze; mały wzrost ciśnienia i - zawór otwiera się i spaliny ruszają do kolektora. Kolektor zbiera spaliny i wykonuje trudną pracę łączenia strug w jedną
rodzaje tłumików możemy podzielić na 3 podst grupy
- absorbcyjne
- refleksyjne
- interferencyjne
Po połączenu na tych trzech typów wychodzą tłumiki tzw "Kombinowane"
Ciekawostka tłumik mazdy do silników wankla
To tyle z mojej strony
no ładnie homer chodzi prawie tak jak u mnie mówie prawie bo moj filmik FILMIK byl robiony przed założeniem strumy. Dzwiek powala naprawde twoj to z tego co widze to fi70 a ja mam 90. Polecam jesli ktoś lubi ryk a nie lekkie pomrukiwanie.