Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] Logi do sprawdzenia

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 gru 2011, 15:41

pilocik69 pisze:Witam,

wklejam grupe 003:

...

Mam nadzieje, ze mi sie nie wymieszaly <ok>

Prosze o sprawdzenie <piwo>
oj wymieszały się , wtryski są podane w grupie 13tej :-P i to o nią chodziło <ok>

jak silnik pracuje na wolnych obrotach? nie trzesie go? BO masz dość niskie obroty biegu jałowego. Norma to 860-915. A u Ciebie jest poniżej 800.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 17 gru 2011, 14:29

Zalczam brakujace

13 basic statycznei
Obrazek


13 dyn
Obrazek

Pozdrawiam <ok>

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 17 gru 2011, 14:49

tu jest ok.
sprawdziałeś klapke upustu? zaworek?

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 17 gru 2011, 15:07

NIe, nie sprawdzem...... a powinieniem ? <piwo>

[ Dodano: 2011-12-19, 16:12 ]
Jak sprawdzic zawor i to klape.

Prosilbym o jakies dokladniesze info

[ Dodano: 2011-12-30, 15:56 ]
Panowie podalibyscie jakies wskazowki jak sprawdzic ta klape iz zawor

Pzodrawiam <ok>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 sty 2012, 10:06

MUNIOR pisze:Mocno wątpię żeby to była wina n75 ,wyklepany n75 zazwyczaj powoduje przeładowanie ,a nie niedoładowanie ....żeby powodował niedoładowanie ,musiałby się otwierać i zamykać szybciej niż normalnie, a to raczej nie możliwe :-P Ja bym sprawdził szczelność dolotu i czy się klapa WG zamyka jak trzeba ...
ja bym jednak wymienił na próbe n75 bo turbo dość późno wstaje. Wymagane doładwanie pojawia się aż kolo 2600obr. Wydaje mi się żę powinno to być szybciej.
Pilocik pooglądaj n75 i dokładnie sprawdź wężyki do i od niego idące plus obejrzyj gruche przy turbo.

Możesz zmostkować kawłakiem rurki wężyki czerwony i niebieski i sprawdzić czy będzie poprawa.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 08 sty 2012, 20:28

Cos jest z tym autem, zrobilo sie ociezałe.
Sprobuje sprawdzic ten zaworek.

Jeszcze mam jedno pytanie, ajk podniesc te obroty, bo faktycznie autko troche wibruje

Pozdrawiam <ok>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 sty 2012, 22:33

pilocik69 pisze:
Jeszcze mam jedno pytanie, ajk podniesc te obroty, bo faktycznie autko troche wibruje

Pozdrawiam <ok>
Robisz na pracującym silniku (słychać jak się oborty zmieniają)
Silnik [01] =>logowanie->wpisujesz 12233=> Adaptacje [10] => kanał 02 i zwiekszasz wartości. Dajesz Save i gotowe <ok>

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 14 sty 2012, 11:03

Obroty podniesione, jest troche lepiej....

Odnosnie N75, ktore wezyki mam zmostkowac, mam dwa czarne 0 jeden czerwony od spodu.

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 sty 2012, 11:25

pilocik69 pisze:
Odnosnie N75, ktore wezyki mam zmostkowac, mam dwa czarne 0 jeden czerwony od spodu.
podlacz przewod wychodzacy z turbo od zimnej strony do gruszki WG.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 sty 2012, 11:40

pilocik69 pisze:ktore wezyki mam zmostkowac
Dolny z bocznym.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 14 sty 2012, 12:45

i co sie powinno zmienic jak je zmostkuje

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 sty 2012, 13:26

Ciśnienie doładowania oscyluje w granicy 0,6 Bar klapka WG jest uchylona.
Powinieneś odczuć to znacznie.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 14 sty 2012, 13:50

Przjechalem sie i jest sporo sniego wiec nie moglem jakos specjalnie przetestowac <ok>

Wydaje mi sie, ze troszke nizej sie zbiera nie ma az tak duzego laga, natomiast w wyzszych obrotach chyba nie doladowuje do konca, bo brakowalo pierdol.....cia <ok> .

Nie wiem, czy to taki mialo wyjsc <ok>

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 sty 2012, 14:31

Srawdź czy klapka sie domyka do końca. N75 zostaw w spokoju juz.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 14 sty 2012, 15:07

A jakiesz dokladniesze info, jak ja sprawdzic?

[ Dodano: 2012-01-16, 07:38 ]
Panowie jak sprawdzic ta gruche...? <piwo>

[ Dodano: 2012-01-17, 07:59 ]
Jakies informacje .... ? <ok>

[ Dodano: 2012-01-18, 08:00 ]
Hello, jest tam ktos? <ok>

[ Dodano: 2012-01-25, 18:43 ]
Panowie jakies info jak sprawdzic ta klape? : :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl