[B4 TDI] Logi do sprawdzenia
Rzeczywiście turbina słabo pompuje przy niskich obrotach. Prawdopodobnie kondycję już traci. Ale ten N75 nie zaszkodzi sprawdzić. Rozebrać go to się nie da, przedmuchać, przepłukać benzyną można. Metoda sprawdzenia: sprawny zaworek jak nie ma napięcia na wtyczce to ma przepływ nadciśnienia do gruszki, gdy podasz napięcie 12V np. z zasilacza to się zaworek zamyka, jest jedynie przepływ z gruszki do filtra powietrza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
http://www.google.com/url?q=http://www. ... DeEHL7mXHg http://www.google.com/url?q=http://www. ... vh7aKvLpcw http://www.google.com/url?q=http://www. ... 8AvdrGl8dA http://www.google.com/url?q=http://www. ... H9X3XbyCFw http://www.google.com/url?q=http://www. ... B_05vKk0Tw <ok> i jeszcze jeszcze <ok>
rafal9h10, kyjo - jakbyscie mi jakos szczegolow opisali jak sprawdzic ten zaworek, bede wdzieczny
skoro masz vaga to wejdz w silnik- > grupa 13 i zobacz jakie masz dawki na 3 wtryskach. Możesz zrobić loga statycznego i dynamicznego. Będzie widać co się z dawkami dzieje.pilocik69 pisze:spiczi - wymienilem wtrysk sterujacy bo mi fura szarpalo, pomoglo.
Natomiast nie wiem jak sprawdzic cy ten wtrysk jest ok, w sensie jakie dawki sa itd
Dawki podawane są w odniesieniu do sterującego. Jeśli będą wszystkie mocno na minusie to znaczy że sterujący leje i na pozostałych wtryskach ECU tnie dawke.
A duze jest to niedoladowanie, ile procentowo traci sie na osoagach ( z ciekawosci pytam )MUNIOR pisze:Mocno wątpię żeby to była wina n75 ,wyklepany n75 zazwyczaj powoduje przeładowanie ,a nie niedoładowanie ....żeby powodował niedoładowanie ,musiałby się otwierać i zamykać szybciej niż normalnie, a to raczej nie możliwe Ja bym sprawdził szczelność dolotu i czy się klapa WG zamyka jak trzeba ...
Podejrzewam, ze jest troche bo fure powyzej 120 km/h ciezko rozpedzic <mikolaj>
Jak sprawdzic ta klape od WG <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hmmm... duże nie jest ,nawet powiedziałbym że raczej standard tak patrzę ,bo masz prawie 0,8 bara przy 2600 obr...czyli jest w zasadzie dobrze ...i raczej to nie doładowanie powoduje że cieżko się bujnąć powyżej 120 km...logi są ok.i za bardzo nie ma sie czego czepic <hmm> Korekcje sprawdż na wtryskach jak pisze spiczi,pilocik69 pisze:A duze jest to niedoladowanie,