Czy moglby ktos sprawdzi logi, cos fura sie slabo zbiera.
Narazie sa tylko dynamincze, jak bedzie potrzeba to dolacze reszte:
Dzieki

http://www.google.com/url?q=http://www. ... DeEHL7mXHg http://www.google.com/url?q=http://www. ... vh7aKvLpcw http://www.google.com/url?q=http://www. ... 8AvdrGl8dA http://www.google.com/url?q=http://www. ... H9X3XbyCFw http://www.google.com/url?q=http://www. ... B_05vKk0Tw <ok> i jeszcze jeszcze <ok>
rafal9h10, kyjo - jakbyscie mi jakos szczegolow opisali jak sprawdzic ten zaworek, bede wdzieczny
skoro masz vaga to wejdz w silnik- > grupa 13 i zobacz jakie masz dawki na 3 wtryskach. Możesz zrobić loga statycznego i dynamicznego. Będzie widać co się z dawkami dzieje.pilocik69 pisze:spiczi - wymienilem wtrysk sterujacy bo mi fura szarpalo, pomoglo.
Natomiast nie wiem jak sprawdzic cy ten wtrysk jest ok, w sensie jakie dawki sa itd
A duze jest to niedoladowanie, ile procentowo traci sie na osoagach ( z ciekawosci pytam )MUNIOR pisze:Mocno wątpię żeby to była wina n75 ,wyklepany n75 zazwyczaj powoduje przeładowanie ,a nie niedoładowanie ....żeby powodował niedoładowanie ,musiałby się otwierać i zamykać szybciej niż normalnie, a to raczej nie możliweJa bym sprawdził szczelność dolotu i czy się klapa WG zamyka jak trzeba ...
Hmmm... duże nie jest ,nawet powiedziałbym że raczej standard tak patrzę ,bo masz prawie 0,8 bara przy 2600 obr...czyli jest w zasadzie dobrze ...i raczej to nie doładowanie powoduje że cieżko się bujnąć powyżej 120 km...logi są ok.i za bardzo nie ma sie czego czepic <hmm> Korekcje sprawdż na wtryskach jak pisze spiczi,pilocik69 pisze:A duze jest to niedoladowanie,