Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] Logi do sprawdzenia

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

[B4 TDI] Logi do sprawdzenia

Post autor: pilocik69 » 06 gru 2011, 14:43

Witam,

Czy moglby ktos sprawdzi logi, cos fura sie slabo zbiera.
Narazie sa tylko dynamincze, jak bedzie potrzeba to dolacze reszte:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dzieki <piwo>

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 06 gru 2011, 15:46

Nie wyglda to zle. Ewentualnie przeczyść N75 bo w górnych partiach przełądowuje i LMM tnie.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 06 gru 2011, 15:59

A czy bardzo tnie i jak go przeczyscic?

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 06 gru 2011, 16:02

Nie tak bardzo tnie bo jest za duzo powietrza więc wszystko gra jak należy, po prostu go rozbierz a potem jeszcze raz zaloguj gr 003 i 011 razem a i filtr paliwa mysle że zmieniony bo tu nie widać żeby miał być z czego słaby

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 06 gru 2011, 16:16

Wydaje mi sie, jakby turbo pozno wstawalo i nie rozkrecalo sie tak jak wczesniej :-/

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 06 gru 2011, 16:23

No bo tak jest.
Dlatego mówieę sprawdź zaworek i wszystko co z nim związane przewody etc.

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 06 gru 2011, 18:45

Rzeczywiście turbina słabo pompuje przy niskich obrotach. Prawdopodobnie kondycję już traci. Ale ten N75 nie zaszkodzi sprawdzić. Rozebrać go to się nie da, przedmuchać, przepłukać benzyną można. Metoda sprawdzenia: sprawny zaworek jak nie ma napięcia na wtyczce to ma przepływ nadciśnienia do gruszki, gdy podasz napięcie 12V np. z zasilacza to się zaworek zamyka, jest jedynie przepływ z gruszki do filtra powietrza.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 06 gru 2011, 21:32

Pilocik założyłeś nie dawno wątek o zmianie wtrysku sterującego, jak jego praca? Patrzyłeś na grupe 13 ta jak się dawki zachowują?

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 06 gru 2011, 21:57

spiczi - wymienilem wtrysk sterujacy bo mi fura szarpalo, pomoglo.
Natomiast nie wiem jak sprawdzic cy ten wtrysk jest ok, w sensie jakie dawki sa itd

rafal9h10, kyjo - jakbyscie mi jakos szczegolow opisali jak sprawdzic ten zaworek, bede wdzieczny

<piwo>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 gru 2011, 22:02


Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 06 gru 2011, 22:08

pilocik69 pisze:spiczi - wymienilem wtrysk sterujacy bo mi fura szarpalo, pomoglo.
Natomiast nie wiem jak sprawdzic cy ten wtrysk jest ok, w sensie jakie dawki sa itd
<piwo>
skoro masz vaga to wejdz w silnik- > grupa 13 i zobacz jakie masz dawki na 3 wtryskach. Możesz zrobić loga statycznego i dynamicznego. Będzie widać co się z dawkami dzieje.
Dawki podawane są w odniesieniu do sterującego. Jeśli będą wszystkie mocno na minusie to znaczy że sterujący leje i na pozostałych wtryskach ECU tnie dawke.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 gru 2011, 22:10

Mocno wątpię żeby to była wina n75 ,wyklepany n75 zazwyczaj powoduje przeładowanie ,a nie niedoładowanie ....żeby powodował niedoładowanie ,musiałby się otwierać i zamykać szybciej niż normalnie, a to raczej nie możliwe :-P Ja bym sprawdził szczelność dolotu i czy się klapa WG zamyka jak trzeba ...

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 06 gru 2011, 22:17

MUNIOR pisze:Mocno wątpię żeby to była wina n75 ,wyklepany n75 zazwyczaj powoduje przeładowanie ,a nie niedoładowanie ....żeby powodował niedoładowanie ,musiałby się otwierać i zamykać szybciej niż normalnie, a to raczej nie możliwe :-P Ja bym sprawdził szczelność dolotu i czy się klapa WG zamyka jak trzeba ...
A duze jest to niedoladowanie, ile procentowo traci sie na osoagach ( z ciekawosci pytam )
Podejrzewam, ze jest troche bo fure powyzej 120 km/h ciezko rozpedzic <mikolaj>

Jak sprawdzic ta klape od WG <ok>

<piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 gru 2011, 23:28

pilocik69 pisze:A duze jest to niedoladowanie,
Hmmm... duże nie jest ,nawet powiedziałbym że raczej standard tak patrzę ,bo masz prawie 0,8 bara przy 2600 obr...czyli jest w zasadzie dobrze ...i raczej to nie doładowanie powoduje że cieżko się bujnąć powyżej 120 km...logi są ok.i za bardzo nie ma sie czego czepic <hmm> Korekcje sprawdż na wtryskach jak pisze spiczi,

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 08 gru 2011, 13:49

Witam,

wklejam grupe 003:

Basic-statycznie:
Obrazek

dynamicznie:

Obrazek

normalnie-statycznie
Obrazek

Mam nadzieje, ze mi sie nie wymieszaly <ok>

Prosze o sprawdzenie <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl