Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 ng]korek wlewu oleju, brak zmian

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
stepek122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

[b4 2.3 ng]korek wlewu oleju, brak zmian

Post autor: stepek122 » 07 sty 2012, 17:52

witam,
mam pytanie odnośnie mojej audi 2.3 ng. Po odkręceniu korka wlewu oleju nie ma żadnej zmiany pracy silnika a z tego co mi wiadomo samochód powinien zgasnąć. Czy wie ktoś co może być tego przyczyną?

Awatar użytkownika
drumilehu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:22
Lokalizacja: Górzno Kuj-Pom

Post autor: drumilehu » 07 sty 2012, 18:21

Gdy odkręcałeś korek, to silnik pracował na benzynce? czy na lpg?. U mnie na lpg- zwłaszcza gdy jest jeszcze zimny też nie zgaśnie,dopiero jak się rozgrzeje.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 07 sty 2012, 18:37

sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego. NG ma to do siebie ze jest strasznie czuly na wszelkiego rodzaju lewe powietrze. po odkreceniu korka, przy szczelnych ukladach powinien zgasnac silnik (Pb), po wyciagnieciu bagnetu obroty powinny spasc, bynajmniej tak u mnie jest przy tylko i wylacznie samej benzynie.

stepek122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: stepek122 » 07 sty 2012, 19:12

Samochód ma lpg ale sprawdzałem to na benzynie. A przy szczelności układu dolotowego to poza gumą przepływomierza to na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?

Awatar użytkownika
drumilehu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:22
Lokalizacja: Górzno Kuj-Pom

Post autor: drumilehu » 09 sty 2012, 10:59

Zwróć uwagę na uszczelnienie wtryskiwaczy,i wąż (kolanko) który idzie od krokowca, do kolektora ssącego-lubi pęknąć. Ps: Aby dostać się do wtryskiwaczy musisz rozpołowić kolektor.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 sty 2012, 11:11

chyba, że ma odmę zatkaną.
Zresztą, gaśnięcie silnika czy nie gaśnięcie po odkręceniu korka to mit, niczemu nie służy a już w ogóle o niczym nie świadczy jako tako.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 09 sty 2012, 11:21

stepek122 pisze:to na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?
uklad krokowca, tak jak kolega wczesniej napisal takze i szczelnosc kolnierzy wtryskowych, czy oringi sa wporzo. Ja u siebie wymienilem wszystko, od oringow po uklad krokowca, z czyszczeniem talerza i plukaniem krokowca i wszystko jest spoko. dopiesc silniczek a odwdzeczy sie :mrgreen:

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 09 sty 2012, 16:47

u mnie po odkreceniu korka na cieplym silniku auto zaczyna chodzic na wyzszych obr , jak szybko odchyle korek to przygasnie i wchodzi na wyzsze obr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl