Ty masz zawór nadciśnieniowy a w AFN jest podciśnieniowy i nie podpasuje, szukaj zaworka na podmiane u kogoś z klapą WGspiczi pisze:Wiem, że odkopuje
odkąd mam auto n75 cykał i turbo ładowało, ostatnio zaczął przestwać cykać i auto nie jedzie. Wyjąłem go, przeczyściłem wd 40 i znowu chwile było(2 tygodnie) ok. Teraz znów nie cyka i nie ładuje. Wskaźnik boosta pokazuje max 0,3 bara doładowanie i aut jedzie śmiesznie, bo naciskam gaz a ono dopiero za chwile zaczyna przyspieszac ale to przyspieszenie jest prawie zerowe (przypomina mi sie moje b3 z 1,6d). Początkiem objawów padania n75 jest takie dzwine zachowanie auta koło 2200obr, jakby ktos dodawał i ujmował gazu.
Czy te literki w oznaczeniu n75 są nie ważne? Każdy n75 będzie dawał rade?
Tata ma paska b4 z afn i ma klime, czy ten zaworek z klimy będzie pasował do mnie, czy może afn ma inaczej sterowaną klime?
[B4 1.9 tdi 1Z]jaki zamiennik zaworu N75
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 gru 2011, 22:17
- Lokalizacja: Kalino
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
kolega audico strone wczesniej wstawił link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=14
wszystko ładnie opisane i zdjęciowane.
wszystko ładnie opisane i zdjęciowane.
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
MUNIOR, a podpowiedział byś gdzie się znajduję w B4 ten zaworek odcinający obieg wewnętrzny klimatyzacji. Mi właśnie pada N75 bo jak jadę spokojnie to jest wszystko OK, ale jak chcę gwałtownie przyspieszyć to do 3000 obr/min idzie ładnie a powyżej tych obrotów traci na mocy. Mam klimę w aucie i chciałbym zamienić te zaworki ale nie mogę go znaleźć.
W sklepie mi zaśpiewali 180 zł za zaworek PIERBURG-a.
W sklepie mi zaśpiewali 180 zł za zaworek PIERBURG-a.
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
Ja za nowy zaworek pierburga dałem 145zł. Na necie są za 125zł z przesyłką, jednak wolałem kupić w sklepie z tradycjami, jest rok gwarancji i w razie czego łatwiej coś załatwić.
TO co zauważłem to stary zaworek jak działał był lepszy ,bo poźniej zbijał doładowanie, a ten nie pozwala za długo trzymać wysokiego doładowania :roll:
TO co zauważłem to stary zaworek jak działał był lepszy ,bo poźniej zbijał doładowanie, a ten nie pozwala za długo trzymać wysokiego doładowania :roll:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Aby wtyczka pasowała a resztą nie zawracaj głowy, każdy działa tak samo.elbula pisze:witam panowie odgrzewan kotleta
sprawdziłem przewody podciśnienia no i zaworek prawdopodobnie
znalazłem u kolegi o takich nr 026 906 283 h apg
nie w ie z czego on coś rozbierał jakiego vw czy bedzie pasował
ps sprawdzałem na etce numery są inne