Witam,
Jak w temacie, po wymianie silnika mam problem z wolnymi obrotami. Na biegu jalowym wolne obroty sa za wysokie mianowicie ok 1250. Srubka od obrotow na przepustce jest wykrecona juz do 0 ;| Jedynie jak mozna zejsc z obrotow do aparatem zaplonowym, ale nie o to chodzi.
Prosilbym o pomocnych kilka slow. Silinik wymienic nie problem, a glupie wolne obroty nie daja mi zasnac ;/
z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam
[b4 cabrio NG] Po wymianie silnika za wysokie wolne obroty
- mgruszecki
- Forum Audi 80
- Posty: 141
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:55
- Lokalizacja: Sosnowiec
a wiec po wymianie silnika łapie ci gdzieś lewe powietrze lub silnik krokowy się zablokował śruba w rozdzielaczu nie powinna służyć do ustalania obrotów silnika
rozdzielacz trzeba ustawić dobrze jeśli podczas wymiany silnika udezyles gdzieś rozdzielaczem mogłeś go rozstroić miedzy innymi wygiąć ramie czy coś innego
sprawdź wogole czy krokowiec reaguje może zwyczajnie stoi bo to on ustala obroty silnika
jest jeszcze na to patent ale to już w ostateczności na pw
sprawdzis krokowiec czy pracuje jesli nie sprawdzic zasilanie na krokowiec czy wogle ma co nim sterowac
rozdzielacz trzeba ustawić dobrze jeśli podczas wymiany silnika udezyles gdzieś rozdzielaczem mogłeś go rozstroić miedzy innymi wygiąć ramie czy coś innego
sprawdź wogole czy krokowiec reaguje może zwyczajnie stoi bo to on ustala obroty silnika
jest jeszcze na to patent ale to już w ostateczności na pw
sprawdzis krokowiec czy pracuje jesli nie sprawdzic zasilanie na krokowiec czy wogle ma co nim sterowac
myślałem, że doczytasz w wątkach obok
trzeba ustawić mieszankę, wzorcowo to na analizatorze spalin
ale ja poradziłem sobie na słuch, jak ze wszystkim zresztą. Potrzebny jest imbus 3mm najlepiej 200mm dł. między rozdzielaczem a gumą jest czerwony korek, trzeba go wywiercić i tam wtykasz imbus i kręcisz, najprawdopodobniej w kierunku zubożenia mieszanki. Oczywiście najpierw ustawiasz tależyk na odpowiedniej wysokości. Jest na nim naklejka. Z jednej strony ma być 1.9mm a z drugiej 3mm od krawędzi
trzeba ustawić mieszankę, wzorcowo to na analizatorze spalin
ale ja poradziłem sobie na słuch, jak ze wszystkim zresztą. Potrzebny jest imbus 3mm najlepiej 200mm dł. między rozdzielaczem a gumą jest czerwony korek, trzeba go wywiercić i tam wtykasz imbus i kręcisz, najprawdopodobniej w kierunku zubożenia mieszanki. Oczywiście najpierw ustawiasz tależyk na odpowiedniej wysokości. Jest na nim naklejka. Z jednej strony ma być 1.9mm a z drugiej 3mm od krawędzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52