[b4 1Z]Jak przerobic pompe 10 na 11
spawacz, jak dobrze zrozumiałem masz ASV?
jak tak to z tego co wiem choć mogę się mylić, te sterowaniki mimo programu z zadanymi wartościami uczy się w pewnym stopniu i może to właśnie tutaj jest szkopuł? stasze np z AFN'a nie miały takiej opcji.
podkreślam że mogę się mylić co do sterowników.
a w firmie tuningowej może nie chciali się podjąć tej roboty z tego względu że na pewno by było znacznie więcej czasu poświęconego na zrobienie programu, a co za tym idzie koszt dla klienta a u nas w kraju sam wiesz jak przeważająca większość marudzi jeśli trzeba wydać pieniążki
jak tak to z tego co wiem choć mogę się mylić, te sterowaniki mimo programu z zadanymi wartościami uczy się w pewnym stopniu i może to właśnie tutaj jest szkopuł? stasze np z AFN'a nie miały takiej opcji.
podkreślam że mogę się mylić co do sterowników.
a w firmie tuningowej może nie chciali się podjąć tej roboty z tego względu że na pewno by było znacznie więcej czasu poświęconego na zrobienie programu, a co za tym idzie koszt dla klienta a u nas w kraju sam wiesz jak przeważająca większość marudzi jeśli trzeba wydać pieniążki
ciśnienie w pompie regulujesz za pomocą zaworka dostępnego z zewnątrz.
wrzuć na forum Golfa "mod łukiego"
natomiast samo podniesienie ciśnienia bez zaingerowania w soft nie ma sensubo tylko utrudniasz życie zaworkowi N-108 bo dopuki wyrabia to ECU będzie dążył do zadanych w sofcie wartości.
a jak przestanie to będzie albo tryb awaryjny albo obcięcie obrotów. bo jesli nie zadziałają żadne ograniczniki to się korpus pompy pójdzie rombać
wrzuć na forum Golfa "mod łukiego"
natomiast samo podniesienie ciśnienia bez zaingerowania w soft nie ma sensubo tylko utrudniasz życie zaworkowi N-108 bo dopuki wyrabia to ECU będzie dążył do zadanych w sofcie wartości.
a jak przestanie to będzie albo tryb awaryjny albo obcięcie obrotów. bo jesli nie zadziałają żadne ograniczniki to się korpus pompy pójdzie rombać
tam nie jest śrut choć na podobnej zasadzie działa. na śrucie to ja mam mechanizm sterowania VNT zrobiony
[ Dodano: 2012-06-09, 23:25 ]
a co powiesz na to?
fala "600" z silnika TD bo pompa z wnętrznościami od transita uległa uszkodzeniu niestety na skutek oszukanego paliwa...
a to dla zaspokojenia Twojej ciekawości. i powiem Zi że wszystkie przejazdy na ćwierć mili robiłem na dobrze zesmażonym sprzęgle.
większość przejazdów robiona tylko z użyciem pierwszych trzech biegów...
Uploaded with ImageShack.us
i nadal Twierdzisz że nie ma sensu wysoko kręcić?
bo ja przy stosunkowo małym momencie z GTB2260VK przez dość długi odcinek czasu szukałem trakcji...
[ Dodano: 2012-06-10, 00:04 ]
[ Dodano: 2012-06-09, 23:25 ]
sagon pisze:.
Dlatego nie uwierzę,że na fali z transita moment górą będzie miał mniejsze spadki.
Masz te wykresy?
Dawaj,to popatrzymy.
.
a co powiesz na to?
fala "600" z silnika TD bo pompa z wnętrznościami od transita uległa uszkodzeniu niestety na skutek oszukanego paliwa...
a to dla zaspokojenia Twojej ciekawości. i powiem Zi że wszystkie przejazdy na ćwierć mili robiłem na dobrze zesmażonym sprzęgle.
większość przejazdów robiona tylko z użyciem pierwszych trzech biegów...
Uploaded with ImageShack.us
i nadal Twierdzisz że nie ma sensu wysoko kręcić?
bo ja przy stosunkowo małym momencie z GTB2260VK przez dość długi odcinek czasu szukałem trakcji...
[ Dodano: 2012-06-10, 00:04 ]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 gru 2015, 19:02
- Lokalizacja: wyszków
mTDI
Witam. Potrzebuje pomocy, Kto mi zrobi pompe mTDI posiadam obie pompy z AAZ i 1Z mieszka w wyszkowie w mazowieckim ale ruwnie dobrze mogę wysłać graty... Pozdrawiam