[A6 C4 AEL Avant] jest braciszek :)
gornik, Generalnie nie hamowałem tego jeszcze ale mam ogromna ochote zhamować, gdyz zastanawia mnie moc i NM jakim ten motorek dysponuje... Musiałem wieksze i szersze koła założyć bo nie dało sie do 3 biegu normlanie jeżdzić nie gubia trakcji teraz lepije sie klei asfaltu ale i tak potrafi pokazać pazur i smażyć wtedy kiedy sie tego nie chce. generalnie tak jak piszesz - AEL przeżyje wszystko...
Bastek, Naklejka robiona na zamówienie na Odjazdowenaklejki.pl Ahhh a juz sie cieszyłem ze jestem jedyny z takową naklejką
Ogółem autko juz przygotowane do zimy, obuwie zimowe jest, nowe płyny, nowe gumowe dywaniki, mata gumowa do bagaznika skrobaczka i łopata do śniegu :mrgreen: Oby EDS spełniał swoje zadanie to zima minie bez niespodzianek
Bastek, Naklejka robiona na zamówienie na Odjazdowenaklejki.pl Ahhh a juz sie cieszyłem ze jestem jedyny z takową naklejką
Ogółem autko juz przygotowane do zimy, obuwie zimowe jest, nowe płyny, nowe gumowe dywaniki, mata gumowa do bagaznika skrobaczka i łopata do śniegu :mrgreen: Oby EDS spełniał swoje zadanie to zima minie bez niespodzianek
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co masz na mysli? Wizualke, stan techniczny itp?grandi pisze:Jeszcze trochę brakuje audi do poziomu europejskiego
A kto powiedzial, że ma być szał? ma być najbliżej serii ( najlepiej w 100%) i słuzyć jak najdłużej bezawaryjnie....mody silnika to odrebna sprawa - tego nie widać :mrgreen: a ma pomagać sprawnie sie poruszać bo uwierz seryjny AEL nie jedzie - miałem okazje kilkoma się przejechac....Mabrothrax pisze:Ael seryjny w ośce jakoś tam jeszcze jeździ. A auto bez szału, seria hehe.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mabrothrax, no to gruby projekt musi byc :mrgreen: ja narazie poprawiłem to co ekolodzy zdławili i jakoś jedzie :mrgreen: Więcej nie inwestuje bo to auto dużo jeżdzi i musi być w miare ekonomiczne i niezawodne przedewszystkim Ale w quattro z nieco krotsza skrzynia to straaaasznie ciężko mu idzie odpychanie sie :mrgreen: Ale od czego jest nasz forumowy kolega Kostrz :mrgreen:
grandi, i tu jest problem bo grubszy chips powoduje spore spalanie i starszną zadyme... Ja poszedłem w środek czyli nie za dużo dymu a lepsza dynamika... tylko , że AEL i tak zaczyna jechać od 2200-2400 obr niestety...
OD dnia zakupu stukneło 10 tys :mrgreen:
czas na nowe zakupy :
5 świec beru
filtr powietrza
filtr oleju
5 l oleju 10W40
filtr paliwa
co myślicie aby założyć ksenony w przeciwmgłowe przednie, co są na soczewce?
grandi, i tu jest problem bo grubszy chips powoduje spore spalanie i starszną zadyme... Ja poszedłem w środek czyli nie za dużo dymu a lepsza dynamika... tylko , że AEL i tak zaczyna jechać od 2200-2400 obr niestety...
OD dnia zakupu stukneło 10 tys :mrgreen:
czas na nowe zakupy :
5 świec beru
filtr powietrza
filtr oleju
5 l oleju 10W40
filtr paliwa
co myślicie aby założyć ksenony w przeciwmgłowe przednie, co są na soczewce?
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
nie narzekaj nie jest źle.icemerc pisze:tylko , że AEL i tak zaczyna jechać od 2200-2400 obr niestety..
u mnie w automacie AAT zaczyna jechać od 3000rpm.
za to jak się kolega przejechał który w domu ma trzy C4 z Dieslami: 2.4D 2.5TDI AAT i 2.5TDI AEL, wszystkie z manualnymi skrzyniami, to stwierdził zanim zajrzał pod maskę że to musi być AEL i to po grubszym programie.
fakt do 140KM trochę mu to opieszale idzie ale jak przeżuci 140km/h to już nie jedzie tylko za****la.
powiem że gorzej w tym zakresie wypada 2.8V6 niż to AAT. brak śladów jakiejkolwiek ingerencji w silnik czy sterownik, chyba że fabryczny tuning?