[2,3 NG Quattro]Problem z przejsciem na LPG
Witajcie nie będę zakładał nowego tematu bo nazwał bym go podobnie a i model Auta ten sam czy
A więc w czym tkwi mój problem:
Posiadam instalacje gazową II GENERACJI z następującymi elementami:
BINGO-M MONOWTRYSK
REDUKTOR HP ZINTEGR.
MIKSER AUDI K-JETRONIC
Instalacja liczy sobie rok i 2 miesiące. W tym czasie nie było z nią problemów do poniedziałku...
W poniedziałek odpalam autko, ruszam na Pb silnik się nagrzewa i przełącza się na LPG i nagle... dusi się. Im więcej daje mu gazu tym mocniej się dusi i nie chce jechać. Na wolnych obrotach chodzi dobrze. Przełączam na Pb i jadę jakieś 10 km próbuje 2-gi raz na LPG przejść i działa normalnie. Gasze auto na 5 minut odpalam auto przechodzi na LPG i znowu się dusi. Przejadę gdzieś 2 km i daje ponownie na LPG i działa. Czasem potrafi działać od samego początku i nagle się dławi.
Zauważyłem też, że ma to pewien związek z wolnymi obrotami na Pb. Mianowicie, początkowo na Pb obroty lecą mi przy każdym puszczeniu gazu do nawet 500 obrotów po czym dźwigają się tak do 700 w tym czasie gdy przełącze na LPG to się zaczyna dusić. Jeżeli zaś zrobie kilka km na Pb i obroty się unormują na swoim NORMALNYM poziomie i przełącze na LPG to i LPG mi działa normalnie. Tak trochę ARCHIWUM X ale błagam niech ktoś coś poradzi przy mojej jeździe Pb mnie uszczupli szybko
Trochę namieszałem ale mechanik jedynie co mi na to polecił to wymiane filtra powietrza i gazu. Zrobiłem to i problem dalej ten sam.
POZDRAWIAM
[ Dodano: 2012-01-26, 19:12 ]
Nikt mi nie odpowiedział a problem nadal istnieje. Na Pb przy ruszaniu lekko czuje szarpnięcia po czym startuje na wysokich obrotach jak z torpedy, LPG zaś się dusi. i tak co chwila raz działa raz nie. Dziś z wysokich obrotów gdy wcisłem sprzęgło obroty tak spadły nisko, że mi zgasł na benzynie. LPG zaś obroty trzyma, ale daj mu gazu więcej i dusi się.
Dziś jeden z mechaników tak na oko powiedział, że mógł mi pójść nie jaki czujnik Halla. Zgadzacie się z taką diagnozą ? warto podjąć ten temat czy szukać dalej ?
pozdro.
A więc w czym tkwi mój problem:
Posiadam instalacje gazową II GENERACJI z następującymi elementami:
BINGO-M MONOWTRYSK
REDUKTOR HP ZINTEGR.
MIKSER AUDI K-JETRONIC
Instalacja liczy sobie rok i 2 miesiące. W tym czasie nie było z nią problemów do poniedziałku...
W poniedziałek odpalam autko, ruszam na Pb silnik się nagrzewa i przełącza się na LPG i nagle... dusi się. Im więcej daje mu gazu tym mocniej się dusi i nie chce jechać. Na wolnych obrotach chodzi dobrze. Przełączam na Pb i jadę jakieś 10 km próbuje 2-gi raz na LPG przejść i działa normalnie. Gasze auto na 5 minut odpalam auto przechodzi na LPG i znowu się dusi. Przejadę gdzieś 2 km i daje ponownie na LPG i działa. Czasem potrafi działać od samego początku i nagle się dławi.
Zauważyłem też, że ma to pewien związek z wolnymi obrotami na Pb. Mianowicie, początkowo na Pb obroty lecą mi przy każdym puszczeniu gazu do nawet 500 obrotów po czym dźwigają się tak do 700 w tym czasie gdy przełącze na LPG to się zaczyna dusić. Jeżeli zaś zrobie kilka km na Pb i obroty się unormują na swoim NORMALNYM poziomie i przełącze na LPG to i LPG mi działa normalnie. Tak trochę ARCHIWUM X ale błagam niech ktoś coś poradzi przy mojej jeździe Pb mnie uszczupli szybko
Trochę namieszałem ale mechanik jedynie co mi na to polecił to wymiane filtra powietrza i gazu. Zrobiłem to i problem dalej ten sam.
POZDRAWIAM
[ Dodano: 2012-01-26, 19:12 ]
Nikt mi nie odpowiedział a problem nadal istnieje. Na Pb przy ruszaniu lekko czuje szarpnięcia po czym startuje na wysokich obrotach jak z torpedy, LPG zaś się dusi. i tak co chwila raz działa raz nie. Dziś z wysokich obrotów gdy wcisłem sprzęgło obroty tak spadły nisko, że mi zgasł na benzynie. LPG zaś obroty trzyma, ale daj mu gazu więcej i dusi się.
Dziś jeden z mechaników tak na oko powiedział, że mógł mi pójść nie jaki czujnik Halla. Zgadzacie się z taką diagnozą ? warto podjąć ten temat czy szukać dalej ?
pozdro.