Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 13 sty 2012, 00:02

czyli lepiej przerobić swoje ori na 216 dzięki końcówkom ? ? łącznie z czyszczeniem itp itd ?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 13 sty 2012, 02:15

Popieram poprzedników. Zakładaj 216 stki, bo później możesz żałować że kupiłeś używki, a tak będziesz miał nowe sztuki i dodatkowo potencjał, który możesz wykorzystać w późniejszym czasie.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 13 sty 2012, 17:33

nowosz pisze:czyli lepiej przerobić swoje ori na 216 dzięki końcówkom ? ? łącznie z czyszczeniem itp itd ?
lepiej to założyć przerobione dwusprężynowe a te oddać do muzeum <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 sty 2012, 10:32

UKI_XX pisze:
nowosz pisze:czyli lepiej przerobić swoje ori na 216 dzięki końcówkom ? ? łącznie z czyszczeniem itp itd ?
lepiej to założyć przerobione dwusprężynowe a te oddać do muzeum <ok>
Jednosprężynowce miały w pompie inną falę :-/

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 14 sty 2012, 10:47

trepek, czyli jak mam teraz AFNy a miałem seryjnie jednosprężynowe to znaczy że pompa szału nie robi?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 sty 2012, 10:49

trepek pisze:
Jednosprężynowce miały w pompie inną falę :-/

Jakas roznica w tym jest :?:

wczesniej mialem jednosprezynowe i inny sterownik, teraz mam zalozone AFN i sterownik 401B z softem od Mariusza.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 sty 2012, 10:57

Niki20 pisze:trepek, czyli jak mam teraz AFNy a miałem seryjnie jednosprężynowe to znaczy że pompa szału nie robi?
Nie wiem, nie porównywałem fal. Wiem, że mają tylko różne numery.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 14 sty 2012, 11:03

Rozumiem, ale i tak w tej pompie się chyba nie opłaca grzebać tylko pchać od razu od AFNa...

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 14 sty 2012, 17:17

Potwierdzam

sam mam pompe 1Z, osprzęt pierburga, pompę zmodzoną na 11mm. Gdybym wiedział ile się z tym wiąże nigdy nie zdecydował bym się na tą przeróbkę tylko od razu na AFN'a. Było by praktycznie to samo jeżeli chodzi o osiągi.

kamilg.86.86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
Lokalizacja: Malbork

Post autor: kamilg.86.86 » 14 sty 2012, 18:12

ale 1z i afn ma te same pompy 11 jest a ahh

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 14 sty 2012, 18:54

Drodzy koledzy wciąż mam dylemat , czy regenerować stare wtryski 0.195mm...

Regeneracja ma polegać na zmianie końcówki wtryskiwacza , ori są jednosprężynowe z tego co się koledzy wypowiedzieli , pytanie gdzie i w jakiej cenie dostanę dwusprężynowe 0.216mm ?

Kolejne pytanie czy jak przerobie ori na 0.216mm będzie to w miarę jeździć?

Czy bardziej się będzie opłacało poszukiwanie 0.216mm dwusprężynówek ?

nie żebym marudził aczkolwiek są to dla mnie nurtujące pytania :) dlatego też pozdrawiam i czekam na odzew.


Ps. Czy to: http://allegro.pl/wtryski-dsla150p502-n ... 61055.html


jest lepsze od tego ? http://allegro.pl/sportowe-wtryski-216- ... 68033.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 sty 2012, 19:09

W pierwszym linku masz wtryski 210 i jest ich 5 sztuk, sa to do Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL 140 km. Tu masz z koncowkami Boscha

w drugim sa to wtryski 216, ale musiasz im wysłać swoje wtryski i w Twoje obsady wstawia nowe koncowki. A skoro masz jedno spreżynowe wiec pozostaje Ci kupic drugie wtrychy.

tu masz link do takich samych jak te pierwsze i sa tu 4 sztuki 216 sa zbudowane na koncowkach Bułgarskiej firmy SDR

http://allegro.pl/wtryski-216-nowe-tuni ... 19592.html

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 14 sty 2012, 19:32

kamilg.86.86 pisze:ale 1z i afn ma te same pompy 11 jest a ahh
1Z i AFN to nie są te same pompy. Różnię się miedzy innymi tym, że AFN ma większe ciśnienie podawane na wtryski, mają inne fale. Pompy 1z są dużo mocniej styrane od młodszych AFN co się przekłada na ich wydajność. Pompy ahh są białymi krukami - znam pare osób które się nacieły bo pompy były juz zajechane

Dla przykładu - miałem 216 + ori pompa 1Z - i ok 120 KM - zmieniłem głowiczke na 11mm i doszło ledwo 10KM - moc nie rosła powyzej 3 tyś dlatego, ze pompa nie dawała rady podac wystarczajacej ilosci paliwa. Widać na wykresie w podpisie, ze od 3 tys do konca jest 120 KM. Dopiero korekta programu + podbijanie ciśniena wewnętrznego dało 140 koni.

Jest dawka 3mg i nie ma dymu ! - Na zdrowych pompach afn i glowicach 11mm jezdza na 6,5 mg i jest batory!

Gdybym miał pompę AFN to by z pewnoscia wyszlo 130km bez glowiczki a na 11mm 150 koni - takie sa przeciętnie wyniki u kolegów z forum Golfa

[ Dodano: 2012-01-14, 19:41 ]
Krzysiek 84 pisze:W pierwszym linku masz wtryski 210 i jest ich 5 sztuk, sa to do Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL 140 km. Tu masz z koncowkami Boscha

w drugim sa to wtryski 216, ale musiasz im wysłać swoje wtryski i w Twoje obsady wstawia nowe koncowki. A skoro masz jedno spreżynowe wiec pozostaje Ci kupic drugie wtrychy.

tu masz link do takich samych jak te pierwsze i sa tu 4 sztuki 216 sa zbudowane na koncowkach Bułgarskiej firmy SDR

http://allegro.pl/wtryski-216-nowe-tuni ... 19592.html

nie pamiętam dokładnie, ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ? wydaje mi się, że nie koniecznie. UKI HELP :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 sty 2012, 19:44

A po założeniu pompy od AFNa ECU da rade wysterowac zakresem regulacji kąta wtrysku
:?:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 14 sty 2012, 19:51

Krzysiek 84 pisze:A po założeniu pompy od AFNa ECU da rade wysterowac zakresem regulacji kąta wtrysku
Kąt wtrysku regulujesz pompą wtryskową także spoko <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl