Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 RU] Modyfikacje przy remoncie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

[b3 1.8 RU] Modyfikacje przy remoncie silnika

Post autor: waldik » 15 sty 2012, 20:51

takie pytanie do zorientowanych podpowiedzcie co można wykonać, zmodyfikować przy okazji wymiany uszczelki, czy wogóle warto coś robić, coś typu polerowanie kolektora wydechowego, splanowanie głowicy itp itd bez większych modyfikacji oczywiście chodzi mi o to żeby zrobić coś przy okazji czy lepiej dać sobie spokój bo to śmiechu warte i lepiej np.umyć silnik i komorę
Ostatnio zmieniony 16 sty 2012, 12:53 przez waldik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 sty 2012, 21:47

Jeśli chcesz się trochę pobawić to wyrównaj kanały wydechowe do rozmiaru uszczelki, zeszlifuj nierówności i wypoleruj na błysk, tak samo w kolektorze wydechowym wyrównaj do rozmiaru uszczelki i o ile się da wypoleruj w środku. Nikt nie powie ile to mocy CI da ale na pewno będzie pożyteczne. Najlepiej bawić się Dremelem.. jeśli się postarasz to parę godzinek i będzie cacy :-D ale niech wypowiedzą się inni znawcy tematu

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 15 sty 2012, 22:08

powiem ci ze jezeli masz checi to mozesz wypolerowac kanały w glowicy i kolektorach zawsze to mniejsze tarcie przy przeplywie...


edit by ufotm: masz jakies podstawy by tak twierdzisz? - takie wypowiedzi bez dowodów powodują zbędne dyskusje, przez co taki wątek staje się bezużyteczny. Miej to na względzie przy kolejnych wypowiedziach.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2012, 12:48 przez stawiik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 sty 2012, 22:46

Napisałem CI o stronie wydechowej ale możesz też zająć się stroną dolotową, (tak jak też napisał kolega wyżej) ale z dolotem już jest dużo trudniejsza sprawa.. bo można zepsuć, wiec na pewno dolotu nie można robić na lustro.. bo paliwo będzie się skraplać, z tego co wiem.

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 16 sty 2012, 08:43

coś już kiedyś czytałem o polerowaniu kolektora wydechowego teraz mam rzeczową odpowiedź:) inne pomysły?

grandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 25 maja 2009, 12:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: grandi » 16 sty 2012, 09:15

Nowe uszczelniacze
Nowe uszczelniacze zaworowe
Polecam uszczelke firmy erling 150 tys juz trzyma
Dotrzyj zawory i więcej się nie baw bo nie ma sensu

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 16 sty 2012, 10:33

Jak bedziesz mial czapke na stole to:
-Dotrzyj zawory
-Wymiana uszczelniaczy
-Mozesz tez sie pobawic w rozwiert ale to dosc precycyjna praca jak juz koniecznie chcesz polerowac to tylko wydech i nie do konca na lustro.

Robilem dokladnie rok temu u siebie taka dlubanine i z reka na sercu moge powiedziec ze czuc znaczna roznice...

edit by UFOtm: następnym razem powyższe zdanie proszę poprzeć dowodami !!!
Ostatnio zmieniony 16 sty 2012, 12:51 przez konrad81, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 16 sty 2012, 14:38

konrad81 pisze:-Dotrzyj zawory
-Wymiana uszczelniaczy
czy to droga zabawa? podajcie konkretne kwoty

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 16 sty 2012, 18:42

tyle co na papier scierny od 200 do 2000 grubosc i troszke filcu wydatek kolo 100 zl ? dobrze mówie ?

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 17 sty 2012, 11:05

Źle mówisz.
Pasta zaworowa, u mnie w sklepie 3 rodzaje po ok 3zł/szt.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 17 sty 2012, 19:42

Zobacz czy wałek z DZ/3A nie jest czasem ostrzejszy, nie wiem jaki tam jest wydech ale jak kolektor 4-1 to daj z 4-2-1 z DZ/3A, zamiast katalizatora masz chyba tłumik więc wywal, daj pojedynczą rure od poczatku wydechu do srodkowego, środkowy przelotowy, porting tak jak koledzy wyzej pisali, i najwazniejsze to zamienić ten gaźnik na wtrysk albo na taki np. z poloneza Weber na forum golfa jest szeroki opis jak to zrobić. Po tych zmianach poczujesz różnicę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl