Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4(1Z) 1.9 TDI CHIP

tsmoluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 11 lut 2011, 16:34
Lokalizacja: SWD

Post autor: tsmoluch » 16 sty 2012, 21:10

Witam jest ktoś z Woj. Slaskiego zajmujacy sie chipem zetorka ??

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 sty 2012, 07:31

tsmoluch, Solskier powinien Ci zrobić, z tego co pamiętam to z Kłodzka jest.

Awatar użytkownika
Daduś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: STA

Post autor: Daduś » 20 sty 2012, 14:14

Kłodzko to trochę daleko. Też bym się pisał na chipa :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 sty 2012, 14:29

Kostrz wystawił sterownik do Bosch'a. Wystarczy zerknac do działu autogiełdy.
I zależy czy u Ciebie kolego zetorek na osprzęcie Bosch'a czy Pierburg'a <ok>

Awatar użytkownika
Daduś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: STA

Post autor: Daduś » 20 sty 2012, 14:36

NO widziałem i pisałem do niego w tej sprawie. A żeby sprawdzić Bosch czy Pierburg to muszę wyciągnąć schowek czy jest jakaś inna możliwość?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 sty 2012, 14:39

Otwierasz maske i patrzysz na przepływomierz (element mocowany do obudowy filtra powietrza) jak walec czarny plastikowy to pierburg, jak metalowy to bosch, będzie na nim pisało <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 sty 2012, 14:40

Z którego roku masz auto lub podaj jaki przepływomierz masz u siebie. Na obudowie przepływomierza jest napisana nazwa firmy <ok>
Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 14:42 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Daduś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: STA

Post autor: Daduś » 20 sty 2012, 14:42

Podziękował :-) jak będzie BOSCH to którą opcje wybrać (1 wer. około 105-107km, 2 wer. około 112-116km, 3 wer. 117-119km) na liczniku 220 tys w miarę realne po książce serwisowej i stanie wnętrza samochodu

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 20 sty 2012, 14:43

Daduś pisze:Podziękował :-) jak będzie BOSCH to którą opcje wybrać (1 wer. około 105-107km, 2 wer. około 112-116km, 3 wer. 117-119km) na liczniku 220 tys w miarę realne po książce serwisowej i stanie wnętrza samochodu

Pogadaj z Kostrzem, on Ci najlepiej doradzi.

P.s. ja bym brał jak najwięcej <rotfl> <ok>

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 sty 2012, 14:44

Daduś pisze:Podziękował :-) jak będzie BOSCH to którą opcje wybrać (1 wer. około 105-107km, 2 wer. około 112-116km, 3 wer. 117-119km) na liczniku 220 tys w miarę realne po książce serwisowej i stanie wnętrza samochodu
Jak motor zdrowy to możesz brać ten najmocniejszy u mnie się sprawdza bardzo dobrze :mrgreen:

Awatar użytkownika
Daduś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: STA

Post autor: Daduś » 20 sty 2012, 14:45

:mrgreen: ja też oczywiście

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 sty 2012, 14:45

U mnie jest ta ostatnia wersja 117-119 i do tego wtryski od silnika Afn 110 konnego

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 sty 2012, 14:47

Daduś, pytaj się kostrz-a od razu o wtryski będziesz miał ok. 130KM

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 sty 2012, 14:53

axell pisze:Daduś, pytaj się kostrz-a od razu o wtryski będziesz miał ok. 130KM
I lepiej Kolego Daduś żebyś miał wtryski dwusprężynowe, bo wtedy jeszcze przewody paliwowe będą potrzebne i mocowanie wtrysków trochę się zmieni <rotfl>

Awatar użytkownika
Daduś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: STA

Post autor: Daduś » 20 sty 2012, 15:06

:-) narazie tylko sterownik wtryski może później :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl