B4(1Z) 1.9 TDI CHIP
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Z którego roku masz auto lub podaj jaki przepływomierz masz u siebie. Na obudowie przepływomierza jest napisana nazwa firmy <ok>
Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 14:42 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
Daduś pisze:Podziękował jak będzie BOSCH to którą opcje wybrać (1 wer. około 105-107km, 2 wer. około 112-116km, 3 wer. 117-119km) na liczniku 220 tys w miarę realne po książce serwisowej i stanie wnętrza samochodu
Pogadaj z Kostrzem, on Ci najlepiej doradzi.
P.s. ja bym brał jak najwięcej <rotfl> <ok>
Jak motor zdrowy to możesz brać ten najmocniejszy u mnie się sprawdza bardzo dobrze :mrgreen:Daduś pisze:Podziękował jak będzie BOSCH to którą opcje wybrać (1 wer. około 105-107km, 2 wer. około 112-116km, 3 wer. 117-119km) na liczniku 220 tys w miarę realne po książce serwisowej i stanie wnętrza samochodu
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko