[AAH] szklanki, utrzymanie oleju w nich po zgaszeniu
[AAH] szklanki, utrzymanie oleju w nich po zgaszeniu
witam
co odpowiada z utrzymanie oleju po zgaszeniu w nich. Ostatnio zauważyłem ze potrafi mi zaklepać zaworami(nie zawsze i tylko po dłuższym postoju ponad dniowym, kilkudniowy) tak jak by nie było oleju w kastorach przy rozruchu(napełniają sie dośc szybko do 2s max) ale problem wcześniej nie występował, olej w miarę świeży 5tkm(10w60 syntetyk shela) olej raczej nie ma wpływu koło 100tkm na takim latam jest ok no chyba ze kasatory mogą mówić papa
jakieś sugestie ?
pozdrawiam
co odpowiada z utrzymanie oleju po zgaszeniu w nich. Ostatnio zauważyłem ze potrafi mi zaklepać zaworami(nie zawsze i tylko po dłuższym postoju ponad dniowym, kilkudniowy) tak jak by nie było oleju w kastorach przy rozruchu(napełniają sie dośc szybko do 2s max) ale problem wcześniej nie występował, olej w miarę świeży 5tkm(10w60 syntetyk shela) olej raczej nie ma wpływu koło 100tkm na takim latam jest ok no chyba ze kasatory mogą mówić papa
jakieś sugestie ?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 16:18 przez klusek, łącznie zmieniany 2 razy.
jak zwał tak zwał regulatory hydrauliczne...
sprawdzę ta oliwę, 2 sekundy to tak orientacyjnie ale to faktycznie po tym jak zakręcę to od razu zagra i przestaje
a co do dłuższego postoju kiedyś stał i po kilka dni nic takiego nie było, pamiętam jak go kupowałem to stał długo ponad miesiąc to faktycznie zagrały przez chwile nawet dłużej tak kilkanaście sekund
sprawdzę ta oliwę, 2 sekundy to tak orientacyjnie ale to faktycznie po tym jak zakręcę to od razu zagra i przestaje
a co do dłuższego postoju kiedyś stał i po kilka dni nic takiego nie było, pamiętam jak go kupowałem to stał długo ponad miesiąc to faktycznie zagrały przez chwile nawet dłużej tak kilkanaście sekund
:d no tak to jest jak sie zabiera do napraw domorosły mechanik no ale pomijamy fakt nazewnictwa jak zauważyłem wszyscy wiedzą o co chodzi
a wracając do tematu to one też mają na to wpływ? są jak wiem dwa wymieniałem je kiedyś u kolegi wraz z regulatorami ale tam cykało przy odpalonym hmm możesz dokładniej rozwinąć?! fakt to się stało z dnia na dzień na odpalonym silniku jest ok, cisza nic nie słychać motor ok 100% ori przebieg 190tkm jestem drugim właścicielem wiec moze to nie te samo regulatory a faktycznie te zaworki tylko czy one odpowiadają za utrzymanie tego oleju w nich. rozumiem ze tak samo w serwie po kilkunastu dniach moze uciec podciśnienie(choć nigdy tego nie zauważyłem w tym przypadku) tak samo jak oleum z nich ale tego nie było po 2 dwóch dniach postoju nigdy...
a wracając do tematu to one też mają na to wpływ? są jak wiem dwa wymieniałem je kiedyś u kolegi wraz z regulatorami ale tam cykało przy odpalonym hmm możesz dokładniej rozwinąć?! fakt to się stało z dnia na dzień na odpalonym silniku jest ok, cisza nic nie słychać motor ok 100% ori przebieg 190tkm jestem drugim właścicielem wiec moze to nie te samo regulatory a faktycznie te zaworki tylko czy one odpowiadają za utrzymanie tego oleju w nich. rozumiem ze tak samo w serwie po kilkunastu dniach moze uciec podciśnienie(choć nigdy tego nie zauważyłem w tym przypadku) tak samo jak oleum z nich ale tego nie było po 2 dwóch dniach postoju nigdy...
sprawdz? myslisz że po wykręceniu usterkę da sie zauważyć bo to, że jak sie rozleci to wiadomo ale taką usterkę jak wychwycić ? jak mam to sprawdzić dokładnie by mieć pewność tej usterki ? zaszkodzić wymiana na nowe nie zaszkodzi gorzej chyba nie będzie choć fakt i uszczelki przydadzą sie nowe a w zeszłym roku też je wymieniałem
hmm czyli rozumiem ze ona pod wpływem ciśnienia odpuszcza... niby prosta rzecz ale ciekzo tak do końca sprawdzić rozumiem ze bez ciśnienia ma byc zamknięty tak ? a jakie ciśnienie otwarcia coś mi swita 4 bary, moze sie mylę to mnie poprawcie
w moim przypadku pewnie musi byc delikatnie podparta ta zapadka ewentualnie zużyta na tyle ze usterki nie wykryję a zaworek kwalifikuje sie do wymiany spróbuję to jakoś obadać i sprawdzę to co i jak do końca tygodnia jak znajdę natchnienie co i jak dam znać ....
a popa oleju? może ona ma usterkę i problem w pierwszej fazie rozruchu ? ? i ma problem jakiś też może być ? tak ?
w moim przypadku pewnie musi byc delikatnie podparta ta zapadka ewentualnie zużyta na tyle ze usterki nie wykryję a zaworek kwalifikuje sie do wymiany spróbuję to jakoś obadać i sprawdzę to co i jak do końca tygodnia jak znajdę natchnienie co i jak dam znać ....
a popa oleju? może ona ma usterkę i problem w pierwszej fazie rozruchu ? ? i ma problem jakiś też może być ? tak ?