Witam,
Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę bardzo o wyrozumiałość:) Przejrzałem kilka stron w tej kategorii, użyłem wyszukiwarki, ale nie znalazłem niczego, co by przypominało mój problem.
Problem wygląda następująco, moja mała Niunia jakiś czas temu zdenerwowała mnie dość mocno i co lepsze dalej mnie denerwuje. Raz na jakiś czas, po przekręceniu kluczyka samochód odpala i obroty sięgają normalnie do 2000, ale zaraz potem zaczynają opadać i gaśnie. Czasami skokowo opadają, czasami po prostu bez zająknięcia idą do 0.
Z początku po prostu ją gazowałem, aż przełączyła się na LPG i było wszystko ok. Znalazłem jednak bardziej ekonomiczny sposób, na to by zadziałała.
Odkręcam jedną klemę, chwilkę czekam i zakładam, dokręcam. Po takim zabiegu autko w 99% odpala na benzynie elegancko i można jechać.
Jednak denerwuje mnie to, zwłaszcza jak się spieszę, lub pada deszcz. Byłem u elektryka i jak na złość jemu akurat za każdym razem odpaliła... Spotkaliście się może z czymś takim?
Pozdrawiam
[B3 1.8S PM + LPG]Odpala i gaśnie, działa po zdjęciu klem
Ja mam podobny problem w 2.0E 3A (mechaniczny wtrysk) + lpg, auto jeździ na pb po resecie ecu czyli zdjęciu klemy jednak po przejechaniu się na gazie znowu przestaje lubić PB i tak wkoło. Teraz mam odłączony gaz i na razie jest ok, jak taka sytuacja się utrzyma to oznaczać to będzie moim zdaniem awarie emulatora sondy lambda( ECU wykrywa złą dawke paliwa i koryguje do granic możliwości co skutkuje zalewaniem silnika benzyną kiedy to na niej chcemy jechać) jeśli masz wtrysk i I generacje gazu to sprawdził bym to zanim wymieniłbym kopółke palec kable świece przepływomierz z rozdzielaczem pompe paliwa z filtrem itd, jak niektórzy proponują. Jeśli masz gaźnik to to co napisałem nie jest ważne.
- pawelw_1986
- Forum Audi 80
- Posty: 249
- Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
- Lokalizacja: białystok/grajewo
- pawelw_1986
- Forum Audi 80
- Posty: 249
- Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
- Lokalizacja: białystok/grajewo