Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S PM + LPG]Odpala i gaśnie, działa po zdjęciu klem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Karwan89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 17 sty 2012, 11:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[B3 1.8S PM + LPG]Odpala i gaśnie, działa po zdjęciu klem

Post autor: Karwan89 » 17 sty 2012, 12:59

Witam,

Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę bardzo o wyrozumiałość:) Przejrzałem kilka stron w tej kategorii, użyłem wyszukiwarki, ale nie znalazłem niczego, co by przypominało mój problem.

Problem wygląda następująco, moja mała Niunia jakiś czas temu zdenerwowała mnie dość mocno i co lepsze dalej mnie denerwuje. Raz na jakiś czas, po przekręceniu kluczyka samochód odpala i obroty sięgają normalnie do 2000, ale zaraz potem zaczynają opadać i gaśnie. Czasami skokowo opadają, czasami po prostu bez zająknięcia idą do 0.
Z początku po prostu ją gazowałem, aż przełączyła się na LPG i było wszystko ok. Znalazłem jednak bardziej ekonomiczny sposób, na to by zadziałała.
Odkręcam jedną klemę, chwilkę czekam i zakładam, dokręcam. Po takim zabiegu autko w 99% odpala na benzynie elegancko i można jechać.

Jednak denerwuje mnie to, zwłaszcza jak się spieszę, lub pada deszcz. Byłem u elektryka i jak na złość jemu akurat za każdym razem odpaliła...:( Spotkaliście się może z czymś takim?

Pozdrawiam

ziko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 03 gru 2008, 07:32

Post autor: ziko » 17 sty 2012, 14:37

Ja mam podobny problem w 2.0E 3A (mechaniczny wtrysk) + lpg, auto jeździ na pb po resecie ecu czyli zdjęciu klemy jednak po przejechaniu się na gazie znowu przestaje lubić PB i tak wkoło. Teraz mam odłączony gaz i na razie jest ok, jak taka sytuacja się utrzyma to oznaczać to będzie moim zdaniem awarie emulatora sondy lambda( ECU wykrywa złą dawke paliwa i koryguje do granic możliwości co skutkuje zalewaniem silnika benzyną kiedy to na niej chcemy jechać) jeśli masz wtrysk i I generacje gazu to sprawdził bym to zanim wymieniłbym kopółke palec kable świece przepływomierz z rozdzielaczem pompe paliwa z filtrem itd, jak niektórzy proponują. Jeśli masz gaźnik to to co napisałem nie jest ważne.

Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

Post autor: pawelw_1986 » 17 sty 2012, 18:04

mam to samo teraz u siebie sytuacja sie pogarszala az w koncu nie chciala chodzic i na tym i natym. przyczyna byl zablokowany plywak od wtrysku mechanicznego.

ziko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 03 gru 2008, 07:32

Post autor: ziko » 17 sty 2012, 19:15

pawelw_1986, troche nie rozumiem jak pływak od wtrysku mechanicznego sie odblokowywał podczas resetu ECU, poza tym Karwan89, ma z tego co wiem mono wtrysk.

Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

Post autor: pawelw_1986 » 19 sty 2012, 09:03

wiec jego to akurat nie dotyczy ale kolega wyzej pisal ze ma cos takiego na mechanicznym u mnie to akurat to bylo przyczyna

ziko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 03 gru 2008, 07:32

Post autor: ziko » 19 sty 2012, 09:12

u mnie też działał na benzynie tylko po zdjęciu klemy. a teraz mam tymczasowo odpięty gaz i auto chodzi jak zegarek. podsumowując u mnie przyczyna leżała w gazie a problemy występowały tylko na benzynie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl