[80 B3 1.6TD] Regulacja pompy wtryskowej
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Jeszcze nie wiem bo dzisiaj nigdzie nie jezdzilem, jutro jak pojezdze zobaczymy czy bedzie dobrze.
[ Dodano: 2012-01-21, 13:42 ]
Witam wiec wszystko bylo ok obroty takie same na zimnym i cieplym, rusza bez gazu. Niestety dzisiaj chyba ujawnil sie brakujacy element poniewaz obroty mam caly czas na max tzn 7000rpm. :shock: jechalem sobie rano do domu i gdy chcialem juz skrecic do mnie w droge puscilem gaz a auto dalej przyspieszalo wcislem sprzeglo a tu zonk 7000rpm. po kilku sekundach wywalio plyn, stoczylem sie w moja droge i szybko zgasilem auto. Co tam moglo sie popieprzyc w tej pompie? Pewnie przy takich obrotach wywalilo uszczelke bo plyn poszedl przez korek. Chyba trzeba bedzie sie pozegnac z 1.6TD i B3.
[ Dodano: 2012-01-21, 13:42 ]
Witam wiec wszystko bylo ok obroty takie same na zimnym i cieplym, rusza bez gazu. Niestety dzisiaj chyba ujawnil sie brakujacy element poniewaz obroty mam caly czas na max tzn 7000rpm. :shock: jechalem sobie rano do domu i gdy chcialem juz skrecic do mnie w droge puscilem gaz a auto dalej przyspieszalo wcislem sprzeglo a tu zonk 7000rpm. po kilku sekundach wywalio plyn, stoczylem sie w moja droge i szybko zgasilem auto. Co tam moglo sie popieprzyc w tej pompie? Pewnie przy takich obrotach wywalilo uszczelke bo plyn poszedl przez korek. Chyba trzeba bedzie sie pozegnac z 1.6TD i B3.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
metalowa uszczelka juz byla i glowica nowa tez, dlatego trzeba bedzie kupic cos innego bo ten silnik nie znosi mojej nogi, ale powiem szczerze ze i tak jest mocny bo 7000rpm dla tdi to juz by korby fruwaly. Zastanawiam sie nad 1.8t ale nie wiem czy tylko silnik do b3 czy jednak ciezka a4 zagosci na podworzu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja póki co nie mam innego wyjścia niż mocna komora wirowa. Po ogarnięciu ciśnienia wewnętrznego jeździ się naprawdę fajnie, tylko T2 wkurza bo to zabawka a nie turbo. Nie mogę zdobyć spływu oleju do T3 dlatego ona ciągle leży niezamontowana, co powoli zaczyna mnie wkurzać :evil:
Z pewnością nie pobije rekordu Zaprzala, ale postanowiłem sobie za cel "niszczenie" zdrowych NG w B3 ośce i do tego dąże.
-> Arwam, dzięki Twoim podpowiedzion ogarnąłem to ciśnienie wewnętrzne i teraz silnik nie grzeje się nadmierne, ale tylko gdy jadę spokojnie, do 120km/h, bo jak jadę szybciej, albo ciągnę po obrotach, to wtedy łapię 95-97 st C na zegarze i to mnie niepokoi. Kąt statyczny mam dobry, bo auto odpala ładnie, dynamiczny też chyba OK, bo nie ma juz takiego grzania jak przedtem (przed regulacją normalna jazda i okolice 93-95 st C na zegarze), turbo jak na bezdymną dawkę ładnie wstaje i dmucha około 1.1 bar, a auto śmiga tak jak przedtem, przy nie wyregulowanym ciśnieniu wewnętrznym i dymnej dawce. Co jest powodem tego grzania? T oleju jest w normie, jest taka jak była na starej pompie. Czy faktycznie jeszcze jest coś nie tak, czy może czujnik oszukuje? Ten co kontroluje grzanie świec wymieniłem, z kolei ten od zegara nie i może po prostu zegar źle mi wskazuje?
Z pewnością nie pobije rekordu Zaprzala, ale postanowiłem sobie za cel "niszczenie" zdrowych NG w B3 ośce i do tego dąże.
-> Arwam, dzięki Twoim podpowiedzion ogarnąłem to ciśnienie wewnętrzne i teraz silnik nie grzeje się nadmierne, ale tylko gdy jadę spokojnie, do 120km/h, bo jak jadę szybciej, albo ciągnę po obrotach, to wtedy łapię 95-97 st C na zegarze i to mnie niepokoi. Kąt statyczny mam dobry, bo auto odpala ładnie, dynamiczny też chyba OK, bo nie ma juz takiego grzania jak przedtem (przed regulacją normalna jazda i okolice 93-95 st C na zegarze), turbo jak na bezdymną dawkę ładnie wstaje i dmucha około 1.1 bar, a auto śmiga tak jak przedtem, przy nie wyregulowanym ciśnieniu wewnętrznym i dymnej dawce. Co jest powodem tego grzania? T oleju jest w normie, jest taka jak była na starej pompie. Czy faktycznie jeszcze jest coś nie tak, czy może czujnik oszukuje? Ten co kontroluje grzanie świec wymieniłem, z kolei ten od zegara nie i może po prostu zegar źle mi wskazuje?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ale przy za wczesnym silnik pracowałby strasznie głośno, a tak nie jest :roll:
95-97 nie przekraczam, poprzednio przed ogarnięciem ciśnienia wewnętrznego a co za tym idzie kąta dynamicznego potrafił iść prawie do 100st C, tylko że nigdy nie włączyły mi się wentylatory, a czujnik od nich jest na 100% sprawny, bo w upalne lato się załączają na obu biegach.
Chyba wymienie tej czujnik, co odpowiada za zegar, będzie przynajmniej pewność wskazań.
95-97 nie przekraczam, poprzednio przed ogarnięciem ciśnienia wewnętrznego a co za tym idzie kąta dynamicznego potrafił iść prawie do 100st C, tylko że nigdy nie włączyły mi się wentylatory, a czujnik od nich jest na 100% sprawny, bo w upalne lato się załączają na obu biegach.
Chyba wymienie tej czujnik, co odpowiada za zegar, będzie przynajmniej pewność wskazań.