Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 19 sty 2012, 22:12

pawelrybak15 pisze:postaram się wymyślić jakieś zaślepki na te dziury w zderzaku, chyba wytnę z blachy alu, ładnie ukształtuje i przykręce na 2 śruby + silicon dla uszczelnienia
No przestań.

Tak sobie zrób :arrow: https://audi80.pl/b4-cabrio-rezanie- ... t10002.htm

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 sty 2012, 22:37

GerB3 pisze:
pawelrybak15 pisze:Zgodnie z sugestią GerB3 zrezygnowałem z halogenów WESEM
Ale mnie chodziło o ogólny patent z montażem halogenów innych niż fabryczne bo dla mnie czy wesem czy hella to w takiej postaci zajeżdża aggro, ale jako że to opcja tymczasowa to niech taki potwór jeździ, na wiosnę dasz normalny przód z 80 czy 90 <ok>
Też nie jestem zwolennikiem takich patentów w 80tkach, a z czasem powróci przód z 90tki i to ładniejszy niż miałem, bo z niepogiętą listwą środkową :-)
Póki co jest tak jak napisałem w tytule tematu Frankenstein Edition.
Troche straszny, troche śmieszny ale tak ma tymczasowo być. Ten zderzak jest tak ohydny, że jemu już nic nie pomoże więc, można cudować i nawet troche przy tym się pośmiać ;-)
Frankenstein, to Frankenstein, ma prawo a wręcz obowiązek straszyć <ok>
Powoli wraca mi dobry humor, mam mega motyację i determinację aby auto przywrócić do stanu sprzed stłuczki i zrealizować projekt A80TD->A90TD->A90TDI PD <ok>
IC69 pisze:
pawelrybak15 pisze:postaram się wymyślić jakieś zaślepki na te dziury w zderzaku, chyba wytnę z blachy alu, ładnie ukształtuje i przykręce na 2 śruby + silicon dla uszczelnienia
No przestań.

Tak sobie zrób :arrow: https://audi80.pl/b4-cabrio-rezanie- ... t10002.htm
Świetne fotostory i doskonały pomysł, tylko że to ma sens w przypadku, gdy się posiada zderzak z ori wycięciami, a nie potwora w którym ktoś wyżynarką zrobił miejsce na światła <rotfl> Jeśli wykonam staranne zaślepki z blachy alu, które przyjdą na wierzch mocowane na 2 wkręty i coś do uszczelnienia, a same zaślepki zostaną pomalowane na czarny mat, to z daleka w ogóle nie będzie się to rzucało w oczy a z bliska będzie może nie najlepiej, ale jako tako ;-)

P.S. Póki Audica jest Frankenstainem, mam jeszcze kilka dość nietypowych pomysłów <rotfl>

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 19 sty 2012, 23:18

pawelrybak15 pisze:ktoś wyżynarką zrobił miejsce na światła
Aha...nie zauważyłem. <ok>
pawelrybak15 pisze: Jeśli wykonam staranne zaślepki z blachy alu, które przyjdą na wierzch mocowane na 2 wkręty i coś do uszczelnienia, a same zaślepki zostaną pomalowane na czarny mat, to z daleka w ogóle nie będzie się to rzucało w oczy a z bliska będzie może nie najlepiej, ale jako tako
Jak chcesz "jako tako', to po prostu zaklej to jakąś szeroką taśmą i pomaluj. Efekt taki sam, a roboty o wiele mniej. :-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 sty 2012, 23:25

Przy obecnej "chlapie" taśma się poodkleja :-?
Ale jeszcze zobaczymy, może coś innego wykombinuje <ok>

P.S. Jutro kolejny "mod" <rotfl>

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 19 sty 2012, 23:58

Ten frankenstein z tytułu tematu to oznacza ze robisz franka na silniku czy źle trafiłem?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 20 sty 2012, 00:07

Spójrz na obecny wygląd samochodu to od razu zrozumiesz o co chodzi ;-)
Auto wygląda jak Frankenstein, dlatego taki tytuł tematu. Ale to tylko tymczasowo.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 sty 2012, 23:45

Dziś dzięki uprzejmości kolegi Leo dorwałem ori prawy kierunek A90 :-)
Dzięki Leo <piwo>

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 22 sty 2012, 00:02

Jeszcze troche pracy Cie czeka z doprowadzeniem tego do porządku :-/

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 23 sty 2012, 13:59

Oj sporo, sporo. Ale za to Audi będzie jeszcze lepsze niż przed tym crashem :-)
Będzie jednolity kolor karoserii bez rdzy i szpachli, pełen pakiet A90, ori system grający Audi (Wujo się ucieszy :-P), zderzak A90 przód z niepogiętymi listwami a także jeszcze lepsza pompa 10mm i w końcu Garrett T3 + przelot <zly>

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 23 sty 2012, 14:05

pawelrybak15, jak to mówią dzwon podstawą tuningu. W Twoim przypadku
mobilizacją do poprawy byłych niedociągnięć. Co nie zabije to wzmocni, więc zrobisz
sobie na tip-top i zapomnisz o sprawie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 23 sty 2012, 14:13

Dokładnie tak jak mówisz <ok>
Te drobiazgi związane z różnymi kolorami wkurzały, ale nie były na tyle istotne by zwalczyć je od ręki i zawsze było to przekładane na później. Jednak stało się coś poważniejszego i teraz już nie ma wymówek - przy lakierowaniu maski zaprowadzam porządek z całym samochodem :-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 sty 2012, 21:12

Zna ktoś może dobrego blacharza w Poznaniu lub okolicy ?
Same podłużnice są u mnie nie tknięte, jednak po prawej stronie ten element podłużnicy, jej końcówka do której przykręcona jest belka jest przegięta i sam nie bardzo mam jak to naprawić, a blacharz zrobi to raz raz i przy tym porządnie.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 24 sty 2012, 21:22

pawelrybak15 pisze:końcówka do której przykręcona jest belka jest przegięta
Co masz dokładnie na myśli, mówiąc "przegięta"?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 sty 2012, 21:45

Troche ciężko opisać to słowami, najlepsze by było foto, no ale spróbuje :-)
Posłuże się zdjęciem które zrobił kiedyś Trepek na którym zaznaczyłem o co chodzi
To co zaznaczyłem zielonym kółkiem to ten element o którym pisałem post wcześniej, tylko po "dobrej" nietkniętej stronie. Strzałką zieloną zaznaczyłem otwór śruby którą mocuje się tzw "okular", to miejsce jest OK. Czerwone strzałki wskazują otwory montażowe do belki, które są poprzestawiane, szczególnie ten dolny. Górny jest tylko cofnięty w tył bo ten element jest powyginany. Strzałką niebieską zaznaczyłem element który spowodował takie zniszczenia (ucho holownicze). Uderzenie poszło po nim i wygięło w pałąk tą rurkę, którą również zaznaczyłem czerwoną strzałką. Rurka została już prawie idealnie wyprostowana, jendak ten element zaznaczony zielonym kółkiem (z tym że po przeciwnej stronie) jest poprzeginany, a powinna to być jednolita równa płaszczyzna tak jak jest to po stronie lewej a na zdjęciu którym się posłużyłem po obu stronach :roll:

Obrazek

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 24 sty 2012, 22:42

pawelrybak15 pisze:Rurka została już prawie idealnie wyprostowana
Zostaw to już, ten element jest oryginalnie lekko wyłukowany.
pawelrybak15 pisze:otwory montażowe do belki, które są poprzestawiane
Rozumiem, że jak przykręcisz nową belkę do tej dobrej podłożnicy, to otwory z drugiej strony belki nie są w linii z gwintami w końcówce tej pogiętej podłużnicy, tak? Czy płaszczyzny przylegania są różne?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl