[b4 1.9 tdi 1z] EGR
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
[b4 1.9 tdi 1z] EGR
Witam mam pytanko czy podczas postoju na wolnych obrotach powinno sie pojawic powietrze na tym przewodzie? Proszę tylko nie pisać o zaślepianiu bo o tym wiem:)
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
No widzisz bo ciągle walcze z tą turbawką i juz wszystkiego sie chwytam..juz mysallem ze moze EGR jest otwarty czy cos..Wymieniłem wszystkie wezyki od n-75..od map sensora,, sprawdziłem cisnienie 0,9-1,0bar laduje..gruszka nie jest zapieczona...musze jeszcze n-75 sprawdzic..zadnej nieszczelnosci nie widac, ponizej link mojego problemu
https://audi80.pl/19tdi-1z-ustawieni ... t62003.htm
https://audi80.pl/19tdi-1z-ustawieni ... t62003.htm
Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 12:16 przez rodzynek87, łącznie zmieniany 2 razy.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
dorobie w robocie blaszke i zaslepie go..myslisz, ze moze byc powodem tego gwizdu?
[ Dodano: 2012-01-20, 11:57 ]
Zastanawiałem sie czy nie wrzucic w przewod od n75 trójnik i podłączyć sie z manometrm- aby zobaczyc ile faktycznie ładuje turbina..zeby sprawdzic czy ic jest okey..bo przewod od map sensora jest dopiero na ic..-bosch
[ Dodano: 2012-01-20, 11:57 ]
Zastanawiałem sie czy nie wrzucic w przewod od n75 trójnik i podłączyć sie z manometrm- aby zobaczyc ile faktycznie ładuje turbina..zeby sprawdzic czy ic jest okey..bo przewod od map sensora jest dopiero na ic..-bosch
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Egr na pewno nie jest temu winien. Niektórym turbina gwiazda innym nie.Na własne oczy widziałem tylko raz tak gwiżdżącą turbinę ale miała luzy na wirniku przez co łopatki lekko ocierały o obudowę.Ale jak u ciebie nie ma luzów to widocznie ten typ tak ma... Ale tak na marginesie to gwiżdże zajebiście <ok>
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
cały czas
[ Dodano: 2012-01-21, 17:52 ]
dodam, ze na posoju no to juz musi byc okolo 3000 obrotow zeby uslyszec ten gwizd
[ Dodano: 2012-01-21, 17:56 ]
przewody mam szczelne sprawdzałewizualnie i puszczałem powietrze..czego nie sprawdzałem to ic..no ale kurde skoro mam cisnienie okolo 1bar to chyba nie jest nieszczelnosc..zastanawia mnie tez czy to nie moze kat..bo po wymianie turbiny na róże słychać taki rezonans na wolnych obrotach
[ Dodano: 2012-01-21, 17:52 ]
dodam, ze na posoju no to juz musi byc okolo 3000 obrotow zeby uslyszec ten gwizd
[ Dodano: 2012-01-21, 17:56 ]
przewody mam szczelne sprawdzałewizualnie i puszczałem powietrze..czego nie sprawdzałem to ic..no ale kurde skoro mam cisnienie okolo 1bar to chyba nie jest nieszczelnosc..zastanawia mnie tez czy to nie moze kat..bo po wymianie turbiny na róże słychać taki rezonans na wolnych obrotach
Ostatnio zmieniony 21 sty 2012, 18:03 przez rodzynek87, łącznie zmieniany 1 raz.