Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi 1z] EGR

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

[b4 1.9 tdi 1z] EGR

Post autor: rodzynek87 » 19 sty 2012, 23:40

Witam mam pytanko czy podczas postoju na wolnych obrotach powinno sie pojawic powietrze na tym przewodzie? Proszę tylko nie pisać o zaślepianiu bo o tym wiem:)

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 sty 2012, 06:36

EGR zaczyna pracować na postoju i wolnych obrotach, więc powietrze powinno się tam pojawić <ok>

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 20 sty 2012, 10:54

hmmm a u mnie sie nie pojawia

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 20 sty 2012, 11:21

rodzynek87 pisze:Witam mam pytanko czy podczas postoju na wolnych obrotach powinno sie pojawic powietrze na tym przewodzie?
Nie powietrze,lecz odwrotnie... podciśnienie.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 20 sty 2012, 11:33

No widzisz bo ciągle walcze z tą turbawką i juz wszystkiego sie chwytam..juz mysallem ze moze EGR jest otwarty czy cos..Wymieniłem wszystkie wezyki od n-75..od map sensora,, sprawdziłem cisnienie 0,9-1,0bar laduje..gruszka nie jest zapieczona...musze jeszcze n-75 sprawdzic..zadnej nieszczelnosci nie widac, ponizej link mojego problemu
https://audi80.pl/19tdi-1z-ustawieni ... t62003.htm
Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 12:16 przez rodzynek87, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 20 sty 2012, 11:46

rodzynek87, Fakt, że zawór EGR wzrokowo reaguje na dodanie gazu nie znaczy, że jest sprawny.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 20 sty 2012, 11:51

dorobie w robocie blaszke i zaslepie go..myslisz, ze moze byc powodem tego gwizdu?

[ Dodano: 2012-01-20, 11:57 ]
Zastanawiałem sie czy nie wrzucic w przewod od n75 trójnik i podłączyć sie z manometrm- aby zobaczyc ile faktycznie ładuje turbina..zeby sprawdzic czy ic jest okey..bo przewod od map sensora jest dopiero na ic..-bosch

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 20 sty 2012, 12:15

rodzynek87 pisze:dorobie w robocie blaszke i zaslepie go..myslisz, ze moze byc powodem tego gwizdu?
Raczej uszkodzony EGR powoduje spadek mocy.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 20 sty 2012, 12:17

no to ja juz nie mam pomysłu..co to moze byc

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 20 sty 2012, 12:40

zaślep z każdej strony i kłopot z głowy.... a i odłącz sterowanie czyli zaślep wężyk...

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 20 sty 2012, 12:47

no wiesz ale ja nie mam problemu z brakiem mocy tylko denerwuje mnie to:



i juz zastanawiałem sie czy to nie EGR

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 sty 2012, 08:03

Egr na pewno nie jest temu winien. Niektórym turbina gwiazda innym nie.Na własne oczy widziałem tylko raz tak gwiżdżącą turbinę ale miała luzy na wirniku przez co łopatki lekko ocierały o obudowę.Ale jak u ciebie nie ma luzów to widocznie ten typ tak ma... Ale tak na marginesie to gwiżdże zajebiście <ok>

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 21 sty 2012, 17:35

No to chyba ten typ tak ma..jeszcze wymienie uszczelke na kolektorze ssacym i podmienie n75 z ojca i to byłoby wszystko..jak dalej bedzie gwizdała to niech sobie gwizdze:)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 sty 2012, 17:46

rodzynek87, Cały czas gwizda, czy tylko na zimnym silniku?

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 21 sty 2012, 17:47

cały czas

[ Dodano: 2012-01-21, 17:52 ]
dodam, ze na posoju no to juz musi byc okolo 3000 obrotow zeby uslyszec ten gwizd

[ Dodano: 2012-01-21, 17:56 ]
przewody mam szczelne sprawdzałewizualnie i puszczałem powietrze..czego nie sprawdzałem to ic..no ale kurde skoro mam cisnienie okolo 1bar to chyba nie jest nieszczelnosc..zastanawia mnie tez czy to nie moze kat..bo po wymianie turbiny na róże słychać taki rezonans na wolnych obrotach
Ostatnio zmieniony 21 sty 2012, 18:03 przez rodzynek87, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl