[Audi 80 B4 Avant Quattro] ABC...no juz nie ABC
[Audi 80 B4 Avant Quattro] ABC...no juz nie ABC
Moje B4 w jego naturalnym otoczeniu
,
Audi 80 B4
Nadwozie - Avant
Napęd - Quattro
Rok Produkcji - 1994
Kupiłem w styczniu 2011, zresztą podkupiłem przypadkiem jednego z forumowiczów, przelatałem zimę i wiosnę i auto sprzedałem dla mojego serdecznego przyjaciela jako materiał do swapa na 1Z. Nie zdążyłem go wtedy opisać... ale po różnych przygodach, auto udało mi się odkupić. Silnik ABC w idealnym stanie poszedł do C4, 1Z odszedł w niepamięć, a w jego miejsce jest kupiony AFN z A4 chwila po zmianie rozrządu w ASO w Niemczech. Silnika w takim stanie jeszcze nie widziałem, A4 znane mi od nowości, aluminium jak nowe, zero korozji bloku czy osprzętu...mniam. Do tego wtryski 216tki od Cowboya, soft zrobiłem sam, nowe sprzęgło z ACE z kołem zamachowym, skrzynia na razie seria, ale mam już dwie inne 5B i 6B... ale na to przyjdzie czas. Zresztą na swap dla siebie czasu mi wciąż brakuje, ale nie mogłem się powstrzymać przed ogłoszeniem, że wróciłem do mojego B4. Mam jeszcze A4 q i jakieś tam inne auta, ale te B4 cieszy mnie jakoś tak najbardziej ze wszystkich aut.
Poszukam fotek z lata na stalowych 17tkach i ze zderzakiem z S2 i wkleję niebawem.
,
Audi 80 B4
Nadwozie - Avant
Napęd - Quattro
Rok Produkcji - 1994
Kupiłem w styczniu 2011, zresztą podkupiłem przypadkiem jednego z forumowiczów, przelatałem zimę i wiosnę i auto sprzedałem dla mojego serdecznego przyjaciela jako materiał do swapa na 1Z. Nie zdążyłem go wtedy opisać... ale po różnych przygodach, auto udało mi się odkupić. Silnik ABC w idealnym stanie poszedł do C4, 1Z odszedł w niepamięć, a w jego miejsce jest kupiony AFN z A4 chwila po zmianie rozrządu w ASO w Niemczech. Silnika w takim stanie jeszcze nie widziałem, A4 znane mi od nowości, aluminium jak nowe, zero korozji bloku czy osprzętu...mniam. Do tego wtryski 216tki od Cowboya, soft zrobiłem sam, nowe sprzęgło z ACE z kołem zamachowym, skrzynia na razie seria, ale mam już dwie inne 5B i 6B... ale na to przyjdzie czas. Zresztą na swap dla siebie czasu mi wciąż brakuje, ale nie mogłem się powstrzymać przed ogłoszeniem, że wróciłem do mojego B4. Mam jeszcze A4 q i jakieś tam inne auta, ale te B4 cieszy mnie jakoś tak najbardziej ze wszystkich aut.
Poszukam fotek z lata na stalowych 17tkach i ze zderzakiem z S2 i wkleję niebawem.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2013, 17:22 przez kefirsky, łącznie zmieniany 1 raz.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
chmiel25 - właśnie tak myślałem...nad 5G. Muszę tylko porównać przełożenia, żeby nie było zonka z przełożeniem dyfra.
Barracus - z przyjemnością wystartuję. Daj lina do konkursu. Nie ogarniam się jeszcze w tym forum.
Grzegorz7A - hehe...jak dostałem te fotki po obróbce mojego kolegi dj.Rufusa vel syncro2.2 także skomentowałem to wyglądem resoraka.
Dziękuję Wam za miłe komentarze. Szukam i szukam innych fotek, ale nie jest to łatwe.
Auto ma niskie sprężyny, tylne amortyzatory wstawiłem z S4 2.7bit Avant, ma elektrykę z przodu i elektryczny szyberek. Mam drugie wnętrze z ostatniego wypustu B4 z szerokimi kieszeniami w przednich boczkach i mam zamiar je zastosować. Zbieram też fanty do manualnej klimy, ale na to jeszcze czas. Tak czy siak przy okazji zdejmowania deski przy swapie zamontuję już nagrzewnicę do klimy i poprowadzę wiązkę, ale nie wiem jeszcze jak to rozegrać pod maską, bo silnik będzie i przewody od klimy z B4nie bardzo pasują. Mam też deskę po lifcie z dwiema poduszkami ale po strzale poduszki i nie mam zaślepki poduszki...można to kupić?
Co do swapa, to zamierzam zrobić to na seryjnej wiązce z B4 1Z na pierburgu. Zależy mi na czystym montażu. Przejście z wiązki 1Z z pierburgiem na AFNa jest banalne a zachowam komputer w seryjnym miejscu i porządek w wiązce.
W planie mam ciemną alcantarę na słupkach i podsufitce. Uwielbiam ten temat w eSkach, często to oglądam i nie mogę się temu oprzeć. Podsufitk mi się w tylnej części odkleja.
Mam kupę fantów jak większe hamulce, webasto i inne takie, ale nie mam czasu tego zakładać. Skupiam się na autach klientów.
Tak przy okazji...szukam jednego gadżetu...spoilera na tylną klapę w stylu RS2. Moje B4 to miało, ale handlarz niestety sprzedał spoiler zanim kupiłem auto.
Barracus - z przyjemnością wystartuję. Daj lina do konkursu. Nie ogarniam się jeszcze w tym forum.
Grzegorz7A - hehe...jak dostałem te fotki po obróbce mojego kolegi dj.Rufusa vel syncro2.2 także skomentowałem to wyglądem resoraka.
Dziękuję Wam za miłe komentarze. Szukam i szukam innych fotek, ale nie jest to łatwe.
Auto ma niskie sprężyny, tylne amortyzatory wstawiłem z S4 2.7bit Avant, ma elektrykę z przodu i elektryczny szyberek. Mam drugie wnętrze z ostatniego wypustu B4 z szerokimi kieszeniami w przednich boczkach i mam zamiar je zastosować. Zbieram też fanty do manualnej klimy, ale na to jeszcze czas. Tak czy siak przy okazji zdejmowania deski przy swapie zamontuję już nagrzewnicę do klimy i poprowadzę wiązkę, ale nie wiem jeszcze jak to rozegrać pod maską, bo silnik będzie i przewody od klimy z B4nie bardzo pasują. Mam też deskę po lifcie z dwiema poduszkami ale po strzale poduszki i nie mam zaślepki poduszki...można to kupić?
Co do swapa, to zamierzam zrobić to na seryjnej wiązce z B4 1Z na pierburgu. Zależy mi na czystym montażu. Przejście z wiązki 1Z z pierburgiem na AFNa jest banalne a zachowam komputer w seryjnym miejscu i porządek w wiązce.
W planie mam ciemną alcantarę na słupkach i podsufitce. Uwielbiam ten temat w eSkach, często to oglądam i nie mogę się temu oprzeć. Podsufitk mi się w tylnej części odkleja.
Mam kupę fantów jak większe hamulce, webasto i inne takie, ale nie mam czasu tego zakładać. Skupiam się na autach klientów.
Tak przy okazji...szukam jednego gadżetu...spoilera na tylną klapę w stylu RS2. Moje B4 to miało, ale handlarz niestety sprzedał spoiler zanim kupiłem auto.
Kefir Kładż 5G getribe w od AFN Q możesz razem z mostem od A4 wsadzać taniej i szybciej. Z klima to proste strasznie jest przewody pasują od zwykłego R4 i możesz mieć kompresor od AFn (A4 , Passat ) Musi być tylko pod turbiną.
Co do czarnego wnętrz JA mam :mrgreen: Ale odezwij się na gg lub PW pomogę :mrgreen:
Nie będę cię złościł ale spojler od RS2 już też mam :mrgreen:
Słuszną i fajną drogą idziesz. NApisz na GG trochę ci poradze.
Pozdro
Co do czarnego wnętrz JA mam :mrgreen: Ale odezwij się na gg lub PW pomogę :mrgreen:
Nie będę cię złościł ale spojler od RS2 już też mam :mrgreen:
Słuszną i fajną drogą idziesz. NApisz na GG trochę ci poradze.
Pozdro
http://allegro.pl/zaslepka-airbag-audi- ... 30658.html tu masz zaslepke do deski jak bedziesz potrzebowal jakies graty do klimy to cos sie znajdzie
ps.znalazles moze te nypelki do chlodniczki oleju od s2
ps.znalazles moze te nypelki do chlodniczki oleju od s2
Bez kitu...miało być inaczej. Ja się strasznie motałem z tą fotką.
[ Dodano: 2013-01-09, 20:44 ]
B4 miało krótki epizod z silnikiem TDI pod maską, ale w tej chwili pod maską jest trochę słabsze ABK. Silnik w perfekcyjnym stanie, ale słaby jak na quattro i avanta. Swap w około 3 dni. Zostało w aucie założyć deskę rozdzielczą i skręcić wydech. Auto docelowo dla żony no ale nie przepuszczę dla śniegi i lodu :mrgreen:
[ Dodano: 2013-03-24, 00:34 ]
Miałem fazę na sprzedaż auta, ale jednak odpuszczam. W drodze już 1.8 20V turbo. Jak się uda, to znowu zmiana w 3 dni, ale nie na seryjnym kompie, tylko na naszym SA lub piggybacku. A w zeszłym tyg zrobiłem przegląd ze zdjęciami i wbiciem do dowodu 2.0 ABK...
[ Dodano: 2013-01-09, 20:44 ]
B4 miało krótki epizod z silnikiem TDI pod maską, ale w tej chwili pod maską jest trochę słabsze ABK. Silnik w perfekcyjnym stanie, ale słaby jak na quattro i avanta. Swap w około 3 dni. Zostało w aucie założyć deskę rozdzielczą i skręcić wydech. Auto docelowo dla żony no ale nie przepuszczę dla śniegi i lodu :mrgreen:
[ Dodano: 2013-03-24, 00:34 ]
Miałem fazę na sprzedaż auta, ale jednak odpuszczam. W drodze już 1.8 20V turbo. Jak się uda, to znowu zmiana w 3 dni, ale nie na seryjnym kompie, tylko na naszym SA lub piggybacku. A w zeszłym tyg zrobiłem przegląd ze zdjęciami i wbiciem do dowodu 2.0 ABK...