[80 B4 Coupe 2.0 ABK] przepustnica
[80 B4 Coupe 2.0 ABK] przepustnica
Witam zmieniał ktos przepustnice od audi 2.0 115km na inna od innego silnika np od v6 i czy duzo przerabiania?
i uważasz że tym sposobem bedzie miał ten silnik wiecej mocy niz seryjnie? :roll: bo chyba to chcesz osiągnącdawidd990 pisze:korbowody od nowszego modelu auta panewki głowica zplanowana
jesli silnik nie ma zadnych bolączek i jak twierdzisz moc ma to poprostu utrzymaj go w takim stanie dbaj o niego a posłuży ci długie lata a jesli moc ci nie wystarcza to tylko inny silnik
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Myślisz o swapie? 5 cylindrów ma lepszy klang a V6 troszkę więcej mocy. Poza tym reszta ci nie wytrzyma. Sprzęgło, skrzynia, komputer i cała elektronika do zmiany. W dodatku nikt ci tego nie ogarnie. Musiałbyś kupić drugie bite auto i przekładać krok po kroku. Lepiej zmienić całe auto... No i nikt nie da ci gwarancji, że to będzie chodziło super.
Mam jeszcze swoje ABK i jak rzeczywiście brakuje ci mocy to zostaje B4 2.8 AAH (174 KM) lub Audi A4 2.8 ACK(192 KM). Wyjdzie taniej i szybciej. Poza tym licz się z tym, że V-ki są "nieco" droższe w utrzymaniu i mają swój apetyt. Miałem ten sam problem co ty i kupiłem zetora 1,9 TDi. Wyszło i tak ekonomiczniej a frajda z przyspieszenia do setki na trójce robi wrażenie. Tylko mam trochę rzeczy do ogarnięcia ale i tak jest super....
Mam jeszcze swoje ABK i jak rzeczywiście brakuje ci mocy to zostaje B4 2.8 AAH (174 KM) lub Audi A4 2.8 ACK(192 KM). Wyjdzie taniej i szybciej. Poza tym licz się z tym, że V-ki są "nieco" droższe w utrzymaniu i mają swój apetyt. Miałem ten sam problem co ty i kupiłem zetora 1,9 TDi. Wyszło i tak ekonomiczniej a frajda z przyspieszenia do setki na trójce robi wrażenie. Tylko mam trochę rzeczy do ogarnięcia ale i tak jest super....
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
A zetor na pierburgu? Słyszałem, że boscha jest nieco trudniej przerobić. Jest trochę mniej "adaptowalny" do przeróbek. Ale da się. O to chodzi, że TDi ma piękny moment obrotowy (po chipie i wtryskach blisko 280 Nm a 2.0 ABK 8v ma zaledwie 170 Nm). Za to TDi nie pociągniesz powyżej 200 km/h. To zależy co chcesz.
[ Dodano: 2012-01-25, 13:17 ]
Jak już tak lubisz kasę wydawać. Chyba mają gdzieś w Polsce siedzibę.
A montaż Turbo.... Czytałem na forum, że ABK trzeba odprężyć.
[ Dodano: 2012-01-25, 13:17 ]
Zapraszam http://www.skn-tuning.de/en/kategorie78 ... rzeugtyp=1&dawidd990 pisze:patrze mu moc zwiekszyc
Jak już tak lubisz kasę wydawać. Chyba mają gdzieś w Polsce siedzibę.
A montaż Turbo.... Czytałem na forum, że ABK trzeba odprężyć.