Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 Coupe 2.0 ABK] przepustnica

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dawidd990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 08 kwie 2011, 18:47

[80 B4 Coupe 2.0 ABK] przepustnica

Post autor: dawidd990 » 21 sty 2012, 00:53

Witam zmieniał ktos przepustnice od audi 2.0 115km na inna od innego silnika np od v6 i czy duzo przerabiania?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 21 sty 2012, 09:25

Np od V6 pasuje ale razem z silnikiem no i roboty z przełożeniem też troszku będzie.A tak poważnie to zapomnij.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 21 sty 2012, 09:57

a można znac twój cel takiej przeróbki?ze niby ori od ABK niespełnia twoich wymagań?

dawidd990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 08 kwie 2011, 18:47

Post autor: dawidd990 » 21 sty 2012, 21:58

patrze mu moc zwiekszyc

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 22 sty 2012, 09:07

dawidd990 pisze:patrze mu moc zwiekszyc
<rotfl2> kolego przyznam ze mnie rozbawiłeś, jezeli chodzi o ten silnik to doprowadz go do stanu jak najbardziej zbizonego do ori i nic wiecej z niego nie wycisniesz ale to nie ten dział i <bylo> wiec poszukaj o zwiekszaniu mocy w ABK

dawidd990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 08 kwie 2011, 18:47

Post autor: dawidd990 » 22 sty 2012, 17:29

własnie silnik juz zrobiłem nowe tłoki pierscienie korbowody od nowszego modelu auta panewki głowica zplanowana kapitalny remont robiłem silnika moc ma ale jeszcze troche mało patrze co jeszcze mozna zrobić

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 22 sty 2012, 19:53

Na pewno nie przepustnica od V6, jedyny hardcore który możesz zafundować temu silnikowi to turbina i koniec silnika w krótkim czasie.A skoro chcesz więcej mocy to zmień auto na takie z silnikiem jaki Ci pasuje bo mody nie zawsze wychodzą tak jakbyśmy chcieli.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 23 sty 2012, 08:17

dawidd990 pisze:korbowody od nowszego modelu auta panewki głowica zplanowana
i uważasz że tym sposobem bedzie miał ten silnik wiecej mocy niz seryjnie? :roll: bo chyba to chcesz osiągnąc
jesli silnik nie ma zadnych bolączek i jak twierdzisz moc ma to poprostu utrzymaj go w takim stanie dbaj o niego a posłuży ci długie lata a jesli moc ci nie wystarcza to tylko inny silnik

dawidd990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 08 kwie 2011, 18:47

Post autor: dawidd990 » 23 sty 2012, 22:48

jaki silnik byłby najlepszy V6 czy 5cylindrowy

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 24 sty 2012, 17:09

Myślisz o swapie? 5 cylindrów ma lepszy klang a V6 troszkę więcej mocy. Poza tym reszta ci nie wytrzyma. Sprzęgło, skrzynia, komputer i cała elektronika do zmiany. W dodatku nikt ci tego nie ogarnie. Musiałbyś kupić drugie bite auto i przekładać krok po kroku. Lepiej zmienić całe auto... No i nikt nie da ci gwarancji, że to będzie chodziło super.
Mam jeszcze swoje ABK i jak rzeczywiście brakuje ci mocy to zostaje B4 2.8 AAH (174 KM) lub Audi A4 2.8 ACK(192 KM). Wyjdzie taniej i szybciej. Poza tym licz się z tym, że V-ki są "nieco" droższe w utrzymaniu i mają swój apetyt. Miałem ten sam problem co ty i kupiłem zetora 1,9 TDi. Wyszło i tak ekonomiczniej a frajda z przyspieszenia do setki na trójce robi wrażenie. Tylko mam trochę rzeczy do ogarnięcia ale i tak jest super....

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 24 sty 2012, 19:51

Francis1982, mam na placu całego sedana 1Z. Zastanawiam się czy nie ładować go do Coupe jak Pan wezwie 2.0 16V.
Zastanawia mnie ile musiałbym się bawić aby wyciskał poniżej 10s do 100km/h?
Masz jakieś rady?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 25 sty 2012, 10:57

A zetor na pierburgu? Słyszałem, że boscha jest nieco trudniej przerobić. Jest trochę mniej "adaptowalny" do przeróbek. Ale da się. O to chodzi, że TDi ma piękny moment obrotowy (po chipie i wtryskach blisko 280 Nm a 2.0 ABK 8v ma zaledwie 170 Nm). Za to TDi nie pociągniesz powyżej 200 km/h. To zależy co chcesz.

[ Dodano: 2012-01-25, 13:17 ]
dawidd990 pisze:patrze mu moc zwiekszyc
Zapraszam http://www.skn-tuning.de/en/kategorie78 ... rzeugtyp=1&

Jak już tak lubisz kasę wydawać. Chyba mają gdzieś w Polsce siedzibę.

A montaż Turbo.... Czytałem na forum, że ABK trzeba odprężyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl