Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABK] ZMNIEJSZENIE PRĘDKOSĆI

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

[B4 2.0 ABK] ZMNIEJSZENIE PRĘDKOSĆI

Post autor: garry99 » 22 sty 2012, 21:43

witam. mam dziwny problem z moim ABK.wiadomo jak każdy próbuje ile wyciągnie jego auto na poszczególnych biegach itp. Wcześniej mogłem wyciągnąć na 4 biegu 170 km a teraz kurde 140 i silnik zaczyna głośno pracować już przy ok 5000 obr/min. a na piątym biegu już ledwo ma 180 km.wcześniej mogłem wyciągnąć z niego 210 km i nie było żadnego hałasu itp,przewody WN świece kopułka są nowe i sonda pracuje prawidłowo.Silnik ma 200 tyś wiem na 100% POMOŻECIE?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2020, 18:20 przez garry99, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 22 sty 2012, 21:50

garry99 pisze:wcześniej mogłem wyciągnąć z niego 210 km
nie żartuj sobie ;-)
garry99 pisze:Silnik ma 200 tyś wiem na 100%
a mój ma 323 tyś. i jakoś w to nie wierzę :lol:
a na poważnie napisz na czym jeździsz lpg czy pb?

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 23 sty 2012, 20:26

A może po prostu kwestia rozmiaru opon i już mamy przekłamanie licznika. Swoją drogą takie katowanie silnika to raczej przełoży się na jego żywotność. ABK to nie wyścigówka, żeby go tak katować, kręcić w obroty.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 23 sty 2012, 20:32

Skoro silnik zaczyna głosno pracowac to zapłon dobrze ustawiony po tych wymianach?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 24 sty 2012, 17:17

Po takich "wyczynach" sprawdź może olej. Mogło się zdarzyć, że powyciskałeś uszczelniacze albo uszczelka pod głowicą gdzieś nie wytrzymała. KONIECZNE SPRAWDŹ OLEJ. Wiem to z doświadczenia.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 sty 2012, 21:42

garry99 _uwaga

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 25 sty 2012, 17:40

shellah pisze:
garry99 pisze:wcześniej mogłem wyciągnąć z niego 210 km
nie żartuj sobie ;-)
garry99 pisze:Silnik ma 200 tyś wiem na 100%
a mój ma 323 tyś. i jakoś w to nie wierzę :lol:
a na poważnie napisz na czym jeździsz lpg czy pb?
poważnie tyle jechałem kumpel obok mnie jechał na autobanie w niemczech na Pb jezdziłem

[ Dodano: 2012-01-25, 17:49 ]
Francis1982 pisze:Po takich "wyczynach" sprawdź może olej. Mogło się zdarzyć, że powyciskałeś uszczelniacze albo uszczelka pod głowicą gdzieś nie wytrzymała. KONIECZNE SPRAWDŹ OLEJ. Wiem to z doświadczenia.
nie jezdze tak zawsze czy nawet czesto,na wiosne zrobie remont silnika wtedy zobacze czy objawy znikną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl