Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] ZMNIEJSZENIE PRĘDKOSĆI

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

[B4 2.0 ABK] ZMNIEJSZENIE PRĘDKOSĆI

Post autor: garry99 » 22 sty 2012, 21:43

witam. mam dziwny problem z moim ABK.wiadomo jak każdy próbuje ile wyciągnie jego auto na poszczególnych biegach itp. Wcześniej mogłem wyciągnąć na 4 biegu 170 km a teraz kurde 140 i silnik zaczyna głośno pracować już przy ok 5000 obr/min. a na piątym biegu już ledwo ma 180 km.wcześniej mogłem wyciągnąć z niego 210 km i nie było żadnego hałasu itp,przewody WN świece kopułka są nowe i sonda pracuje prawidłowo.Silnik ma 200 tyś wiem na 100% POMOŻECIE?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2020, 18:20 przez garry99, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 22 sty 2012, 21:50

garry99 pisze:wcześniej mogłem wyciągnąć z niego 210 km
nie żartuj sobie ;-)
garry99 pisze:Silnik ma 200 tyś wiem na 100%
a mój ma 323 tyś. i jakoś w to nie wierzę :lol:
a na poważnie napisz na czym jeździsz lpg czy pb?

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 23 sty 2012, 20:26

A może po prostu kwestia rozmiaru opon i już mamy przekłamanie licznika. Swoją drogą takie katowanie silnika to raczej przełoży się na jego żywotność. ABK to nie wyścigówka, żeby go tak katować, kręcić w obroty.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 23 sty 2012, 20:32

Skoro silnik zaczyna głosno pracowac to zapłon dobrze ustawiony po tych wymianach?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 24 sty 2012, 17:17

Po takich "wyczynach" sprawdź może olej. Mogło się zdarzyć, że powyciskałeś uszczelniacze albo uszczelka pod głowicą gdzieś nie wytrzymała. KONIECZNE SPRAWDŹ OLEJ. Wiem to z doświadczenia.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 sty 2012, 21:42

garry99 _uwaga

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 25 sty 2012, 17:40

shellah pisze:
garry99 pisze:wcześniej mogłem wyciągnąć z niego 210 km
nie żartuj sobie ;-)
garry99 pisze:Silnik ma 200 tyś wiem na 100%
a mój ma 323 tyś. i jakoś w to nie wierzę :lol:
a na poważnie napisz na czym jeździsz lpg czy pb?
poważnie tyle jechałem kumpel obok mnie jechał na autobanie w niemczech na Pb jezdziłem

[ Dodano: 2012-01-25, 17:49 ]
Francis1982 pisze:Po takich "wyczynach" sprawdź może olej. Mogło się zdarzyć, że powyciskałeś uszczelniacze albo uszczelka pod głowicą gdzieś nie wytrzymała. KONIECZNE SPRAWDŹ OLEJ. Wiem to z doświadczenia.
nie jezdze tak zawsze czy nawet czesto,na wiosne zrobie remont silnika wtedy zobacze czy objawy znikną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl