Post
autor: rodzynek87 » 29 sty 2012, 21:28
1.Kupujesz manometr
2. Przewód 5mm długosci okolo 2,5 3m
3. Jak staniesz przed silnikiem za wezem od intercoolera zaraz przy kolektorze ssacym masz taki króciec tam podłącz wezyk z manometrem
4. Przeciagnij przewod do kabiny i jedziesz 3 bieg 1300 obrotow i pedał w podłoge
1. Jak staniesz po lewej stronie i zajrzysz pod turbine zauwazysz taka gruszke ze sztanga przymocowana do turbiny (jest to sztanga upustowa- n-75 poszcza na nia cisnienie wychodzi z niej sztanga, która w turbinie odchyla klapke-do ominiecia spalin)
2. Odłaczasz oba przewody od n 75 czerwony i niebieski i łączysz je ze sobą co spowoduje, ze sztanga bedzie sie poruszac-sprawdzisz tym czy sztanga jest okey, oraz czy wezyki sa dobre i ci nie przeładowuje
[ Dodano: 2012-01-29, 21:28 ]
Jak bedziesz miał jeszcze jakis problem pisz na gg:)