Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 silnik 1z ] czy to zawor n75

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
piotr1269
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 11:55
Lokalizacja: JAVEA HISZPANIA

[b4 silnik 1z ] czy to zawor n75

Post autor: piotr1269 » 29 sty 2012, 13:14

witam serdecznie i mam małe pytanko panowie to co na fotce to jest zawór n75 proszę o odpowiedz Obrazek Obrazek

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 29 sty 2012, 13:29

1 fotka zawór po prawej stronie to n75

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 29 sty 2012, 13:31

zawór n75, zawór od EGR a tam pod blaszka map sensor:)

Awatar użytkownika
piotr1269
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 11:55
Lokalizacja: JAVEA HISZPANIA

Post autor: piotr1269 » 29 sty 2012, 13:46

lukwoj21 pisze:1 fotka zawór po prawej stronie to n75
więc ten po prawej to n75 przeważnie siadają i munie mama wrażenie ze nie chodzi bo pedał w podłogę a autko się zbiera bardzo wolno najbardziej odczuwalne jest na 3 biegu

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 29 sty 2012, 14:54

Najpierw sprawdz ile ładuje turbinka manometr w króciec 3 bieg i pedał w podłoge:) Inaczej sie nie dowiesz:)..jak bedzie ponizej 0.9 to sprawdz wezyki od n75 a najlepiej zmostkuj niebieski z czerwonym i po wcisnieciu pedału na max przy wolnych obrotach sztanga sie powinna ruszyc:)

Awatar użytkownika
piotr1269
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 11:55
Lokalizacja: JAVEA HISZPANIA

Post autor: piotr1269 » 29 sty 2012, 20:34

rodzynek87 pisze:Najpierw sprawdz ile ładuje turbinka manometr w króciec 3 bieg i pedał w podłoge:) Inaczej sie nie dowiesz:)..jak bedzie ponizej 0.9 to sprawdz wezyki od n75 a najlepiej zmostkuj niebieski z czerwonym i po wcisnieciu pedału na max przy wolnych obrotach sztanga sie powinna ruszyc:)
możesz troszkę wytłumaczyć jaśniej bo ja za bardzo nie wiem o co w tym chodzi a mieszkam w Hiszpanii i warsztaty i mechanicy są do dupy i kasuja jak za zbożne

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 29 sty 2012, 21:28

1.Kupujesz manometr
2. Przewód 5mm długosci okolo 2,5 3m
3. Jak staniesz przed silnikiem za wezem od intercoolera zaraz przy kolektorze ssacym masz taki króciec tam podłącz wezyk z manometrem
4. Przeciagnij przewod do kabiny i jedziesz 3 bieg 1300 obrotow i pedał w podłoge

1. Jak staniesz po lewej stronie i zajrzysz pod turbine zauwazysz taka gruszke ze sztanga przymocowana do turbiny (jest to sztanga upustowa- n-75 poszcza na nia cisnienie wychodzi z niej sztanga, która w turbinie odchyla klapke-do ominiecia spalin)
2. Odłaczasz oba przewody od n 75 czerwony i niebieski i łączysz je ze sobą co spowoduje, ze sztanga bedzie sie poruszac-sprawdzisz tym czy sztanga jest okey, oraz czy wezyki sa dobre i ci nie przeładowuje

[ Dodano: 2012-01-29, 21:28 ]
Jak bedziesz miał jeszcze jakis problem pisz na gg:)

Awatar użytkownika
piotr1269
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 11:55
Lokalizacja: JAVEA HISZPANIA

Post autor: piotr1269 » 29 sty 2012, 21:34

rodzynek87 pisze:1.Kupujesz manometr
2. Przewód 5mm długosci okolo 2,5 3m
3. Jak staniesz przed silnikiem za wezem od intercoolera zaraz przy kolektorze ssacym masz taki króciec tam podłącz wezyk z manometrem
4. Przeciagnij przewod do kabiny i jedziesz 3 bieg 1300 obrotow i pedał w podłoge

1. Jak staniesz po lewej stronie i zajrzysz pod turbine zauwazysz taka gruszke ze sztanga przymocowana do turbiny (jest to sztanga upustowa- n-75 poszcza na nia cisnienie wychodzi z niej sztanga, która w turbinie odchyla klapke-do ominiecia spalin)
2. Odłaczasz oba przewody od n 75 czerwony i niebieski i łączysz je ze sobą co spowoduje, ze sztanga bedzie sie poruszac-sprawdzisz tym czy sztanga jest okey, oraz czy wezyki sa dobre i ci nie przeładowuje

[ Dodano: 2012-01-29, 21:28 ]
Jak bedziesz miał jeszcze jakis problem pisz na gg:)
dziękuje za poradę sprobuje to zrobic

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl