[b4 silnik 1z ] czy to zawor n75
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
możesz troszkę wytłumaczyć jaśniej bo ja za bardzo nie wiem o co w tym chodzi a mieszkam w Hiszpanii i warsztaty i mechanicy są do dupy i kasuja jak za zbożnerodzynek87 pisze:Najpierw sprawdz ile ładuje turbinka manometr w króciec 3 bieg i pedał w podłoge:) Inaczej sie nie dowiesz:)..jak bedzie ponizej 0.9 to sprawdz wezyki od n75 a najlepiej zmostkuj niebieski z czerwonym i po wcisnieciu pedału na max przy wolnych obrotach sztanga sie powinna ruszyc:)
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
1.Kupujesz manometr
2. Przewód 5mm długosci okolo 2,5 3m
3. Jak staniesz przed silnikiem za wezem od intercoolera zaraz przy kolektorze ssacym masz taki króciec tam podłącz wezyk z manometrem
4. Przeciagnij przewod do kabiny i jedziesz 3 bieg 1300 obrotow i pedał w podłoge
1. Jak staniesz po lewej stronie i zajrzysz pod turbine zauwazysz taka gruszke ze sztanga przymocowana do turbiny (jest to sztanga upustowa- n-75 poszcza na nia cisnienie wychodzi z niej sztanga, która w turbinie odchyla klapke-do ominiecia spalin)
2. Odłaczasz oba przewody od n 75 czerwony i niebieski i łączysz je ze sobą co spowoduje, ze sztanga bedzie sie poruszac-sprawdzisz tym czy sztanga jest okey, oraz czy wezyki sa dobre i ci nie przeładowuje
[ Dodano: 2012-01-29, 21:28 ]
Jak bedziesz miał jeszcze jakis problem pisz na gg:)
2. Przewód 5mm długosci okolo 2,5 3m
3. Jak staniesz przed silnikiem za wezem od intercoolera zaraz przy kolektorze ssacym masz taki króciec tam podłącz wezyk z manometrem
4. Przeciagnij przewod do kabiny i jedziesz 3 bieg 1300 obrotow i pedał w podłoge
1. Jak staniesz po lewej stronie i zajrzysz pod turbine zauwazysz taka gruszke ze sztanga przymocowana do turbiny (jest to sztanga upustowa- n-75 poszcza na nia cisnienie wychodzi z niej sztanga, która w turbinie odchyla klapke-do ominiecia spalin)
2. Odłaczasz oba przewody od n 75 czerwony i niebieski i łączysz je ze sobą co spowoduje, ze sztanga bedzie sie poruszac-sprawdzisz tym czy sztanga jest okey, oraz czy wezyki sa dobre i ci nie przeładowuje
[ Dodano: 2012-01-29, 21:28 ]
Jak bedziesz miał jeszcze jakis problem pisz na gg:)
dziękuje za poradę sprobuje to zrobicrodzynek87 pisze:1.Kupujesz manometr
2. Przewód 5mm długosci okolo 2,5 3m
3. Jak staniesz przed silnikiem za wezem od intercoolera zaraz przy kolektorze ssacym masz taki króciec tam podłącz wezyk z manometrem
4. Przeciagnij przewod do kabiny i jedziesz 3 bieg 1300 obrotow i pedał w podłoge
1. Jak staniesz po lewej stronie i zajrzysz pod turbine zauwazysz taka gruszke ze sztanga przymocowana do turbiny (jest to sztanga upustowa- n-75 poszcza na nia cisnienie wychodzi z niej sztanga, która w turbinie odchyla klapke-do ominiecia spalin)
2. Odłaczasz oba przewody od n 75 czerwony i niebieski i łączysz je ze sobą co spowoduje, ze sztanga bedzie sie poruszac-sprawdzisz tym czy sztanga jest okey, oraz czy wezyki sa dobre i ci nie przeładowuje
[ Dodano: 2012-01-29, 21:28 ]
Jak bedziesz miał jeszcze jakis problem pisz na gg:)