gruzzz i tona spamu
I LOVE te gazownie <ok>
i jak przy mrozach? Ja tam obojętnie jakim samochodem by w gazie nie latał, tak zawsze z rana na gazie paliłem i działało bez problemu. 2.3 tak samo, byle parownik był w dobrym stanie, bo jak jest stary i zamulony to zamarznie.
escort, polonez, focus mkII, 3x audi 4.2, Coupe NG i 100 MC, wszytko na gazie od strzała paliło i latało 8-)
i jak przy mrozach? Ja tam obojętnie jakim samochodem by w gazie nie latał, tak zawsze z rana na gazie paliłem i działało bez problemu. 2.3 tak samo, byle parownik był w dobrym stanie, bo jak jest stary i zamulony to zamarznie.
escort, polonez, focus mkII, 3x audi 4.2, Coupe NG i 100 MC, wszytko na gazie od strzała paliło i latało 8-)
spaykee nie chce już w tamtym temacie gadac bo Irek sie denerwuje :
ja nie pisałem ze gaz jest zły,... zresztą sam mam pewny wynalazek zalożony.
ja pisałem do tego bo koles twierdzi ze 1.8 wymiotł 2.3. no to bzdura i chciałem mu zasugerowac ze tamto auto to padaka albo nie umiejetnie zzałożony gaz.
poprostu Pozdrawiam.
ja nie pisałem ze gaz jest zły,... zresztą sam mam pewny wynalazek zalożony.
ja pisałem do tego bo koles twierdzi ze 1.8 wymiotł 2.3. no to bzdura i chciałem mu zasugerowac ze tamto auto to padaka albo nie umiejetnie zzałożony gaz.
poprostu Pozdrawiam.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja póki co powoli poprawiam błędy jakie popełniłem przy strojeniu 10mm pompy a w niedługim czasie wleci też Garrett T3spaykee pisze:na wiosnę chętnie stanę z Tobą w szramki. <ok> będzie NF+ :lol:Ja na wiosnę przymierzam się do niszczenia zdrowych NG <ok>
Ta turbina + przelot, to ostatnie brakujące ogniwo, bo mam już czym podawać paliwo, ale nie mam czym tłoczyć powietrza, bo Garrett T2 to jest zabawka a nie turbo :evil:
Obecnie na bezdymnej dawce mam takie efekty jakie miałem przed ogarnięciem timmingu na dawce dość mocno dymnej i auto już tak nie pluje ogniem (w sensie, że się nie nagrzewa jak wściekłe) a więc może być ostro <zly>
Powiedz mi co chcesz zmodzić w NFie ? To silnik bliźniaczy do NG ? Ile to ma w serii KM i NM ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Porting głowicy, tzn polerowanie kanałów dolotowych i wylotowych ?
Co do kolektora ssącego, to mam w planach zapakowanie kolektora z 1Z również wypolerowanego, a z głowicą może też coś poczaruje
Celujesz w 150KM, ja w 140KM, z tym, że pewno ja uzyskam więcej, o wiele więcej Nm <ok>
Cóż, jeśli będzie ku temu sposobność, to chętnie się z Tobą ustawie i mówie to całkiem szczerze i bez żadnej złośliwości <ok>
Co do kolektora ssącego, to mam w planach zapakowanie kolektora z 1Z również wypolerowanego, a z głowicą może też coś poczaruje
Celujesz w 150KM, ja w 140KM, z tym, że pewno ja uzyskam więcej, o wiele więcej Nm <ok>
Cóż, jeśli będzie ku temu sposobność, to chętnie się z Tobą ustawie i mówie to całkiem szczerze i bez żadnej złośliwości <ok>