Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 AAD] Jaki gaz do Audi 2.0??

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
blackdeath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 sty 2012, 16:49

[2.0 AAD] Jaki gaz do Audi 2.0??

Post autor: blackdeath » 31 sty 2012, 18:02

Witam. Posiadam Audi 80 b3 z silnikiem 2 litry (AAD). Chciałbym zamontowac gaz... Nie którzy mechanicy odradzają z powodu mechanicznych wtrysków... Mój ojciec ma 80-tke b3 1.8 z mechanicznym wtryskiem i gaz firmy BRC i jest zadowolony... Jaki gaz najlepiej wybrac?? Proszę o opinie i porady:) Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 19:01 przez blackdeath, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 01 lut 2012, 00:17

niestety nie masz dużego wyboru, w tej chwili legalnie możesz założyć II i III generację, z tym że o III generację bardzo ciężko i biorąc pod uwagę cenę jest to raczej w tym aucie nieopłacalne. Co do II generacji - jak znajdziesz gazownika który w miarę to ogarnia to będzie jeździć ale trzeba się liczyć z gorszymi osiągami i powolnym niszczeniem ke-jetu. Ja osobiście przesiadłem się z II generacji na blos (niestety nielegalne) i jest to według mnie najlepsze rozwiązanie w mechanicznym wtrysku.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 lut 2012, 00:56

blackdeath pisze:Mój ojciec ma 80-tke b3 1.8 z mechanicznym wtryskiem i gaz firmy BRC i jest zadowolony...
Bardziej od firmy liczy się jak ktoś to zamontuje, wyreguluje oraz od użytkownika w jakim stanie będzie utrzymywał auto (układ WN, regulacje gazu) i jego kultura w użytkowaniu gazu I i II generacji (czyli nie odpalanie zimnego na gaz, nie próbowaniu wyjeżdżenia gazu do ostatniej kropli).

Awatar użytkownika
blackdeath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 sty 2012, 16:49

[2.0 AAD] guma od przepływomierza

Post autor: blackdeath » 02 lut 2012, 20:40

Dopoki nie zmienie gumy od przeplywomierza ktora jest cala popekana i bede ja kleil to lepiej nie myslec o gazie. Moze ktos posiada ta gume z Warmii i Mazur?? pozdrawiam

T0m3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:06
Lokalizacja: bartoszyce

Post autor: T0m3k » 05 lut 2012, 10:00

ja mam :-D
tylko do 3A podaj numer swojej to sprawdzimy czy pasuje

Awatar użytkownika
blackdeath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 sty 2012, 16:49

[2.0 AAD] guma od przepływomierza

Post autor: blackdeath » 05 lut 2012, 10:52

Wymieniona guma, przewody wysokiego napiecia, swiece, kopułka, filtr paliwa, filtr powietrza, samochod zimny sie dusi, gaśnie, po dwóch zgasnieciach wszystko normalnie i rowne obroty. Również po przejechaniu X km samochód traci moc, dziwnie chodzi a jak sie wrzuci na luz gaśnie i bardzo długo trzeba kręcic zeby odpalil i jak odpali jest wszystko normalnie. Jak myślicie co to może by?? pozdro

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 05 lut 2012, 23:38

[2.0 AAD] Jaki gaz do Audi 2.0??
najlepiej CNG to tanio wychodzi jazda, ale instalacja droga. LPG tania instalacja i umiarkowanie tania jazda <ok> :lol: :lol: :lol: :lol:

blackdeath pisze:Chciałbym zamontowac gaz... Nie którzy mechanicy odradzają z powodu mechanicznych wtrysków...
to Ci gazownicy/mechnicy się nie znają. Gaz na BLOSie załatwi sprawę <ok> gdzieś tu jest temat o 2,3 NGF na BLOSie, polecam poczytać. ;-)
Dopoki nie zmienie gumy od przeplywomierza ktora jest cala popekana i bede ja kleil to lepiej nie myslec o gazie. Moze ktos posiada ta gume z Warmii i Mazur?? pozdrawiam
gadaj z klubowiczką "żana" <ok>

Awatar użytkownika
darioosh B3/B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
Lokalizacja: warszawa

Post autor: darioosh B3/B4 » 13 sie 2012, 12:08

Witam. Ja mam silnik AAD i założony gaz LandiRenzoz rozdzieleniem dopływu gazu na każdy cylinder. Na gaz nie mogę narzekać,jeździ na gazie lepiej niż na Pb. Problem miałem tylko z wymianą filtra gazu,a dokładnie ze znalezieniem gazownika , który tego dokona.

Awatar użytkownika
andi00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: andi00 » 14 sie 2012, 23:36

tez ma gaz w swoim AAD normalny na mikserze i chodzi to ladnie (taka ja kuilem)ale nieststy wtrysk mechaniczny bp nie zabardzo dziala tzn.chodzi ale ktorys wtrysk leje;) ale lpg jak najbardziej pozytyw;)

Lee76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 16 kwie 2011, 16:14
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Lee76 » 17 sie 2012, 16:44

darioosh B3/B4 pisze:Witam. Ja mam silnik AAD i założony gaz LandiRenzoz rozdzieleniem dopływu gazu na każdy cylinder. Na gaz nie mogę narzekać,jeździ na gazie lepiej niż na Pb. Problem miałem tylko z wymianą filtra gazu,a dokładnie ze znalezieniem gazownika , który tego dokona.
3Gen ;) dobra instalacja LandiRenzo IGS

Dzwoń do Józefowa - zajmą się autkiem
www.Landi.pl

mlynekdh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2011, 17:12
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mlynekdh » 30 wrz 2012, 19:51

Witam ;)

A mianowicie posiadam silnik 2.0 AAD, czyli wielopunkt sterowany mechanicznie i prosiłbym o wypowiedz osoby która mi powie ile będzie do tego silnika kosztowała instalacja III generacji. Ile to około jest pieniędzy? Wiem że trzeba zakładac w warsztacie autoryzowanym przez Landi lub BRC ( tu jest firma Czakram).

Bardzo bym prosił też o nazwy firm które założą III generacje. Jestem z Olsztyna, Warmińsko - Mazurskie, ale jestem w stanie dojechać gdziekolwiek.

Pozdraiam

Lee76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 16 kwie 2011, 16:14
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Lee76 » 30 wrz 2012, 19:56

Polecam Ci zgłoszenie się Tutaj
W odpowiednim wątku stworzysz temat dodając zlecenie usługi i na pewno się zgłoszą. Jest to zrzeszenie osób prowadzących warsztatu - oczywiście nie tylko ;) nie mnie jednak tam osoby kompetentne dadzą Ci odpowiedź jeśli będą chciały się Toba zająć

Pozdrowionka

mlynekdh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2011, 17:12
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mlynekdh » 02 paź 2012, 08:37

I niestety, nawet jak dzwonie do czakramu powiedzieli mi ze nie zamontują bo nie maja takiej instalacji i brc już tego nie robi. a jeśli znalazłem zakład co kiedyś zakładał instalacje na wtrysku ciągłym to mówił że instalacja ta to był niewypał i że się już w to nie bawią. Do landi nie mogłem się dodzwonić wiec z tego wychodzi ze temat 3 generacji jest zamknięty (stara i odległa przeszłość) i jesteśmy skazani na 2 generacje + ewentualny blos ;]

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 02 paź 2012, 09:24

Zasadniczo można dograć IIke z bLOSem. Jak ktoś ma pewien spryt to może samemu zrobić na krokowcu z IIki BLOS sterowany elektronicznie. Nieprawdą jest, że to nie działa dobrze. Po prostu kwestia dogrania. Na szybko znalazłem tutaj przykład takiego działania.
Pozostaje kwestia smarowania tłoczka sterującego w rozdzielaczu paliwa. Ja mam K-jetronic w PS, wiec podparcie klapy plus odcięcie paliwa i wszystko gra. Prócz BC, bo nie dostaje sygnału z potencjometru.
W KE-jetronic raczej bym postawił na podzielenie obiegu paliwa zaworem po przejściu na gaz -lwia część szłaby poprzez obejście, mniejsza smarowałaby tłoczek i "omywała" wtryski nie otwierając ich. Pompka by sobie hulała jakby nigdy nic.
Kolejna droga na jaką bym może się zdecydował gdyby auto było naprawdę warte wkładu czasu i kasy to montaż elektronicznego wtrysku -czy digifanty wsadzają, czy jak do Mercedesa np. od Sierry, czy coś całkiem "prywatnego" np. jakąś świnkę. A potem sekwencja, czy co tam kto lubi....
Są auta z K/KE jeżdżące na Igen z mikserem ale to trzeba człowieka cierpliwego, spokojnie jeżdżącego Bo jak to jest dostrojone progowo, zubożona mieszanka to często zmiana właściciela na dynamiczniejszego i zaczyna się -palenie zaworów, huki pod maską, fragmentacja dolotu ;)
Jak coś kupię na Ice to od razu wsadzam BLOS.

Zgadzam się zresztą z aldim, że większe znaczenie ma kto zakłada, dobiera instalację niż jakiej firmy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 paź 2012, 12:04

Na LPG forum w dziale Zlecę montaż / regulację możesz napisać temat, kiedyś co jakiś czas jakiś instalator pisał, że ma IGS na nowych/używanych częściach na montaż. Właśnie w przypadku poszukiwania takiej instalacji lepiej kontaktować się bezpośrednio z monterami którzy jeszcze w tym siedzą.

Znalezienie kogoś kto ogarnie blosa będzie trochę mniej uciążliwe niż znalezienie kogoś kto ogarnia III generację.

Druga sprawa jak miron72 wspomniał to wrzucenie elektronicznego wtrysku. Myślę, że wtrysk elektroniczny (czy to digifant czy coś z tunnigowych sterowników) wrzucony tylko do sterowania gazem + części lpg na tańszych podzespołach i cena wyjdzie podobna do nowego IGSa. Jeszcze można szukać sterownika gazu omvl dream c, który może obsłużyć wtrysk gazu bez sygnału z wtryskiwaczy, ale jest bardzo trudny do znalezienia (używany bo nowych chyba już się nie dostanie).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl