[2.0 AAD] Jaki gaz do Audi 2.0??
- blackdeath
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 sty 2012, 16:49
[2.0 AAD] Jaki gaz do Audi 2.0??
Witam. Posiadam Audi 80 b3 z silnikiem 2 litry (AAD). Chciałbym zamontowac gaz... Nie którzy mechanicy odradzają z powodu mechanicznych wtrysków... Mój ojciec ma 80-tke b3 1.8 z mechanicznym wtryskiem i gaz firmy BRC i jest zadowolony... Jaki gaz najlepiej wybrac?? Proszę o opinie i porady:)
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 19:01 przez blackdeath, łącznie zmieniany 2 razy.
niestety nie masz dużego wyboru, w tej chwili legalnie możesz założyć II i III generację, z tym że o III generację bardzo ciężko i biorąc pod uwagę cenę jest to raczej w tym aucie nieopłacalne. Co do II generacji - jak znajdziesz gazownika który w miarę to ogarnia to będzie jeździć ale trzeba się liczyć z gorszymi osiągami i powolnym niszczeniem ke-jetu. Ja osobiście przesiadłem się z II generacji na blos (niestety nielegalne) i jest to według mnie najlepsze rozwiązanie w mechanicznym wtrysku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bardziej od firmy liczy się jak ktoś to zamontuje, wyreguluje oraz od użytkownika w jakim stanie będzie utrzymywał auto (układ WN, regulacje gazu) i jego kultura w użytkowaniu gazu I i II generacji (czyli nie odpalanie zimnego na gaz, nie próbowaniu wyjeżdżenia gazu do ostatniej kropli).blackdeath pisze:Mój ojciec ma 80-tke b3 1.8 z mechanicznym wtryskiem i gaz firmy BRC i jest zadowolony...
- blackdeath
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 sty 2012, 16:49
[2.0 AAD] guma od przepływomierza
Dopoki nie zmienie gumy od przeplywomierza ktora jest cala popekana i bede ja kleil to lepiej nie myslec o gazie. Moze ktos posiada ta gume z Warmii i Mazur?? pozdrawiam
- blackdeath
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 sty 2012, 16:49
[2.0 AAD] guma od przepływomierza
Wymieniona guma, przewody wysokiego napiecia, swiece, kopułka, filtr paliwa, filtr powietrza, samochod zimny sie dusi, gaśnie, po dwóch zgasnieciach wszystko normalnie i rowne obroty. Również po przejechaniu X km samochód traci moc, dziwnie chodzi a jak sie wrzuci na luz gaśnie i bardzo długo trzeba kręcic zeby odpalil i jak odpali jest wszystko normalnie. Jak myślicie co to może by?? pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
najlepiej CNG to tanio wychodzi jazda, ale instalacja droga. LPG tania instalacja i umiarkowanie tania jazda <ok> :lol: :lol: :lol: :lol:[2.0 AAD] Jaki gaz do Audi 2.0??
to Ci gazownicy/mechnicy się nie znają. Gaz na BLOSie załatwi sprawę <ok> gdzieś tu jest temat o 2,3 NGF na BLOSie, polecam poczytać.blackdeath pisze:Chciałbym zamontowac gaz... Nie którzy mechanicy odradzają z powodu mechanicznych wtrysków...
gadaj z klubowiczką "żana" <ok>Dopoki nie zmienie gumy od przeplywomierza ktora jest cala popekana i bede ja kleil to lepiej nie myslec o gazie. Moze ktos posiada ta gume z Warmii i Mazur?? pozdrawiam
- darioosh B3/B4
- Forum Audi 80
- Posty: 84
- Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
- Lokalizacja: warszawa
3Gen dobra instalacja LandiRenzo IGSdarioosh B3/B4 pisze:Witam. Ja mam silnik AAD i założony gaz LandiRenzoz rozdzieleniem dopływu gazu na każdy cylinder. Na gaz nie mogę narzekać,jeździ na gazie lepiej niż na Pb. Problem miałem tylko z wymianą filtra gazu,a dokładnie ze znalezieniem gazownika , który tego dokona.
Dzwoń do Józefowa - zajmą się autkiem
www.Landi.pl
Witam
A mianowicie posiadam silnik 2.0 AAD, czyli wielopunkt sterowany mechanicznie i prosiłbym o wypowiedz osoby która mi powie ile będzie do tego silnika kosztowała instalacja III generacji. Ile to około jest pieniędzy? Wiem że trzeba zakładac w warsztacie autoryzowanym przez Landi lub BRC ( tu jest firma Czakram).
Bardzo bym prosił też o nazwy firm które założą III generacje. Jestem z Olsztyna, Warmińsko - Mazurskie, ale jestem w stanie dojechać gdziekolwiek.
Pozdraiam
A mianowicie posiadam silnik 2.0 AAD, czyli wielopunkt sterowany mechanicznie i prosiłbym o wypowiedz osoby która mi powie ile będzie do tego silnika kosztowała instalacja III generacji. Ile to około jest pieniędzy? Wiem że trzeba zakładac w warsztacie autoryzowanym przez Landi lub BRC ( tu jest firma Czakram).
Bardzo bym prosił też o nazwy firm które założą III generacje. Jestem z Olsztyna, Warmińsko - Mazurskie, ale jestem w stanie dojechać gdziekolwiek.
Pozdraiam
Polecam Ci zgłoszenie się Tutaj
W odpowiednim wątku stworzysz temat dodając zlecenie usługi i na pewno się zgłoszą. Jest to zrzeszenie osób prowadzących warsztatu - oczywiście nie tylko nie mnie jednak tam osoby kompetentne dadzą Ci odpowiedź jeśli będą chciały się Toba zająć
Pozdrowionka
W odpowiednim wątku stworzysz temat dodając zlecenie usługi i na pewno się zgłoszą. Jest to zrzeszenie osób prowadzących warsztatu - oczywiście nie tylko nie mnie jednak tam osoby kompetentne dadzą Ci odpowiedź jeśli będą chciały się Toba zająć
Pozdrowionka
I niestety, nawet jak dzwonie do czakramu powiedzieli mi ze nie zamontują bo nie maja takiej instalacji i brc już tego nie robi. a jeśli znalazłem zakład co kiedyś zakładał instalacje na wtrysku ciągłym to mówił że instalacja ta to był niewypał i że się już w to nie bawią. Do landi nie mogłem się dodzwonić wiec z tego wychodzi ze temat 3 generacji jest zamknięty (stara i odległa przeszłość) i jesteśmy skazani na 2 generacje + ewentualny blos ;]
Zasadniczo można dograć IIke z bLOSem. Jak ktoś ma pewien spryt to może samemu zrobić na krokowcu z IIki BLOS sterowany elektronicznie. Nieprawdą jest, że to nie działa dobrze. Po prostu kwestia dogrania. Na szybko znalazłem tutaj przykład takiego działania.
Pozostaje kwestia smarowania tłoczka sterującego w rozdzielaczu paliwa. Ja mam K-jetronic w PS, wiec podparcie klapy plus odcięcie paliwa i wszystko gra. Prócz BC, bo nie dostaje sygnału z potencjometru.
W KE-jetronic raczej bym postawił na podzielenie obiegu paliwa zaworem po przejściu na gaz -lwia część szłaby poprzez obejście, mniejsza smarowałaby tłoczek i "omywała" wtryski nie otwierając ich. Pompka by sobie hulała jakby nigdy nic.
Kolejna droga na jaką bym może się zdecydował gdyby auto było naprawdę warte wkładu czasu i kasy to montaż elektronicznego wtrysku -czy digifanty wsadzają, czy jak do Mercedesa np. od Sierry, czy coś całkiem "prywatnego" np. jakąś świnkę. A potem sekwencja, czy co tam kto lubi....
Są auta z K/KE jeżdżące na Igen z mikserem ale to trzeba człowieka cierpliwego, spokojnie jeżdżącego Bo jak to jest dostrojone progowo, zubożona mieszanka to często zmiana właściciela na dynamiczniejszego i zaczyna się -palenie zaworów, huki pod maską, fragmentacja dolotu
Jak coś kupię na Ice to od razu wsadzam BLOS.
Zgadzam się zresztą z aldim, że większe znaczenie ma kto zakłada, dobiera instalację niż jakiej firmy.
Pozostaje kwestia smarowania tłoczka sterującego w rozdzielaczu paliwa. Ja mam K-jetronic w PS, wiec podparcie klapy plus odcięcie paliwa i wszystko gra. Prócz BC, bo nie dostaje sygnału z potencjometru.
W KE-jetronic raczej bym postawił na podzielenie obiegu paliwa zaworem po przejściu na gaz -lwia część szłaby poprzez obejście, mniejsza smarowałaby tłoczek i "omywała" wtryski nie otwierając ich. Pompka by sobie hulała jakby nigdy nic.
Kolejna droga na jaką bym może się zdecydował gdyby auto było naprawdę warte wkładu czasu i kasy to montaż elektronicznego wtrysku -czy digifanty wsadzają, czy jak do Mercedesa np. od Sierry, czy coś całkiem "prywatnego" np. jakąś świnkę. A potem sekwencja, czy co tam kto lubi....
Są auta z K/KE jeżdżące na Igen z mikserem ale to trzeba człowieka cierpliwego, spokojnie jeżdżącego Bo jak to jest dostrojone progowo, zubożona mieszanka to często zmiana właściciela na dynamiczniejszego i zaczyna się -palenie zaworów, huki pod maską, fragmentacja dolotu
Jak coś kupię na Ice to od razu wsadzam BLOS.
Zgadzam się zresztą z aldim, że większe znaczenie ma kto zakłada, dobiera instalację niż jakiej firmy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na LPG forum w dziale Zlecę montaż / regulację możesz napisać temat, kiedyś co jakiś czas jakiś instalator pisał, że ma IGS na nowych/używanych częściach na montaż. Właśnie w przypadku poszukiwania takiej instalacji lepiej kontaktować się bezpośrednio z monterami którzy jeszcze w tym siedzą.
Znalezienie kogoś kto ogarnie blosa będzie trochę mniej uciążliwe niż znalezienie kogoś kto ogarnia III generację.
Druga sprawa jak miron72 wspomniał to wrzucenie elektronicznego wtrysku. Myślę, że wtrysk elektroniczny (czy to digifant czy coś z tunnigowych sterowników) wrzucony tylko do sterowania gazem + części lpg na tańszych podzespołach i cena wyjdzie podobna do nowego IGSa. Jeszcze można szukać sterownika gazu omvl dream c, który może obsłużyć wtrysk gazu bez sygnału z wtryskiwaczy, ale jest bardzo trudny do znalezienia (używany bo nowych chyba już się nie dostanie).
Znalezienie kogoś kto ogarnie blosa będzie trochę mniej uciążliwe niż znalezienie kogoś kto ogarnia III generację.
Druga sprawa jak miron72 wspomniał to wrzucenie elektronicznego wtrysku. Myślę, że wtrysk elektroniczny (czy to digifant czy coś z tunnigowych sterowników) wrzucony tylko do sterowania gazem + części lpg na tańszych podzespołach i cena wyjdzie podobna do nowego IGSa. Jeszcze można szukać sterownika gazu omvl dream c, który może obsłużyć wtrysk gazu bez sygnału z wtryskiwaczy, ale jest bardzo trudny do znalezienia (używany bo nowych chyba już się nie dostanie).