[b4 1Z] problem duzo powietrza w przew.paliwowych
[b4 1Z] problem duzo powietrza w przew.paliwowych
cześć mam taki problem związany z dużo ilością powietrza jest tych bąbelek naprawdę sporo w przewodach paliwowych które sa doprowadzone do filtra paliwa czyli doprowadzający i od. filtr paliwa wymieniony 2 dni temu i nic i juz od długiego czasu silnik nie chodzi mi równo na wolnych obrotach po prostu jag by chyba to powietrze go przymulało ale tez słyszałem ze kolo pasowe albo ze trzeba pompę paliwowa wyregulować nie wiem juz sam mam 2 problemy i mam juz ich dość jeśli ktoś sie orientuje co to to pomocy bo masakra
Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 23:42 przez Babicki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Babicki pisze: mam taki problem związany z dużo ilością powietrza jest tych bąbelek naprawdę sporo
Parafina blokuje ci filtr ,albo nieszczelność na przewodach ...ale biorąc pod uwagę ile przypadków zablokowanych parafiną filtrów widziałem przez ostatnie 2 dni ,stawiam na to pierwsze ...polej filtr paliwa gorąca wodą to się przekonaszBabicki pisze:orientuje co to to pomocy bo masakra
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
świece sa nowe wymieniane w październiku ale to nie jest tylko przy odpaleniu nawet jak silnik zagrzeje sie do 90 stopni nawet jak zrobię 100km to dalej to samo jak jest na wolnych obrotach jak dostanie troszkę gazu to nic nie przerywa ale jak gaz puszczam to dalej to samo nie chodzi jednym dźwiękiem jak diesel tylko przerywa ale jak jest zimny jak odpalam go teraz na minusie chodzi normalnie prze pare minut troszkę tylko silnik pochodzi i od nowa nie chodzi równo hmm nie wiem to juz mi głowę zrysowało
Jak jest mocno opóźniony kąt wtrysku to będą bąble w przewodach, lub jak pisał Krzysiek 84, masz luźne opaski na przewodach i się zapowietrzaale to jest przed wtryskami te bąble wychodza z filtra paliwa przed wtryskami a filter jest nowy 3 dni temu zmieniany takze cos jeszcze wczesniej przed filtrem musi byc
[ Dodano: 2012-02-01, 11:15 ]
Co do przerywania to prawdopodobnie nastawnik do czyszczenia.Babicki pisze:1995 rok produkcji
Z tego co napisałeś to czepiałbym się filtra paliwa; może nie tyle filtra co opasek na przewodach na nim. Czy przy wymianie filtra wymieniałeś oring na podgrzewaczu paliwa :?: (takie białe przykręcone dwiema śrubkami do podstawy filtra paliwa).Babicki pisze:ale to jest przed wtryskami te bąble wychodza z filtra paliwa przed wtryskami a filter jest nowy 3 dni temu zmieniany takze cos jeszcze wczesniej przed filtrem musi byc
Jeżeli nie; to go wymień, bo to dość częsta przyczyna pęcherzyków w przewodach paliwowych.