Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] problem duzo powietrza w przew.paliwowych

Awatar użytkownika
Babicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2011, 11:52

[b4 1Z] problem duzo powietrza w przew.paliwowych

Post autor: Babicki » 31 sty 2012, 21:54

cześć mam taki problem związany z dużo ilością powietrza jest tych bąbelek naprawdę sporo w przewodach paliwowych które sa doprowadzone do filtra paliwa czyli doprowadzający i od. filtr paliwa wymieniony 2 dni temu i nic i juz od długiego czasu silnik nie chodzi mi równo na wolnych obrotach po prostu jag by chyba to powietrze go przymulało ale tez słyszałem ze kolo pasowe albo ze trzeba pompę paliwowa wyregulować nie wiem juz sam mam 2 problemy i mam juz ich dość jeśli ktoś sie orientuje co to to pomocy bo masakra
Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 23:42 przez Babicki, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 sty 2012, 21:59

Babicki pisze: mam taki problem związany z dużo ilością powietrza jest tych bąbelek naprawdę sporo
Babicki pisze:orientuje co to to pomocy bo masakra
Parafina blokuje ci filtr ,albo nieszczelność na przewodach ...ale biorąc pod uwagę ile przypadków zablokowanych parafiną filtrów widziałem przez ostatnie 2 dni ,stawiam na to pierwsze :-P ...polej filtr paliwa gorąca wodą to się przekonasz

Awatar użytkownika
Babicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2011, 11:52

Post autor: Babicki » 31 sty 2012, 23:11

tak ale zaras jak został wymieniony na nowy filter który na pewno nie był przy mrożony odpaliłem i odrazu powietrze w przewodach

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 01 lut 2012, 00:02

Mogło ropę ściąć w baku i od baku idzie już kaszana więc może lepiej to podgrzać choć by farelką.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lut 2012, 10:02

Przewody na ktorych sa opaski moga byc troche zniszczone i moze w tamtych miejscach zaciągac powietrze ;-)

Awatar użytkownika
Babicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2011, 11:52

Post autor: Babicki » 01 lut 2012, 10:17

no dobra bd próbował ale co związku z tym nie równo chodzącym silnikiem naprawdę zagadka nie 1 mechanik niema pojęcia co to może być

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lut 2012, 10:28

Swiece wszystkie grzeja :?:
Moze troche rzucac silnikiem wtedy po odpaleniu jak ktoras nie grzeje.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 01 lut 2012, 10:54

Babicki pisze:no dobra bd próbował ale co związku z tym nie równo chodzącym silnikiem naprawdę zagadka nie 1 mechanik niema pojęcia co to może być
A jaki masz nastawnik,jak potencjometr to może już kończy życie.
Proponował bym kąt wtrysku, bo jak mocno przestawiony to bąbelki się też pojawiają.

Awatar użytkownika
Babicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2011, 11:52

Post autor: Babicki » 01 lut 2012, 10:57

świece sa nowe wymieniane w październiku ale to nie jest tylko przy odpaleniu nawet jak silnik zagrzeje sie do 90 stopni nawet jak zrobię 100km to dalej to samo jak jest na wolnych obrotach jak dostanie troszkę gazu to nic nie przerywa ale jak gaz puszczam to dalej to samo nie chodzi jednym dźwiękiem jak diesel tylko przerywa ale jak jest zimny jak odpalam go teraz na minusie chodzi normalnie prze pare minut troszkę tylko silnik pochodzi i od nowa nie chodzi równo hmm nie wiem to juz mi głowę zrysowało

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 01 lut 2012, 11:08

Babicki, Jaki masz przepływomierz lub rok produkcji auta :?:

Awatar użytkownika
Babicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2011, 11:52

Post autor: Babicki » 01 lut 2012, 11:11

ale to jest przed wtryskami te bąble wychodza z filtra paliwa przed wtryskami a filter jest nowy 3 dni temu zmieniany takze cos jeszcze wczesniej przed filtrem musi byc

[ Dodano: 2012-02-01, 11:11 ]
1995 rok produkcji

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 01 lut 2012, 11:14

ale to jest przed wtryskami te bąble wychodza z filtra paliwa przed wtryskami a filter jest nowy 3 dni temu zmieniany takze cos jeszcze wczesniej przed filtrem musi byc
Jak jest mocno opóźniony kąt wtrysku to będą bąble w przewodach, lub jak pisał Krzysiek 84, masz luźne opaski na przewodach i się zapowietrza ;-)

[ Dodano: 2012-02-01, 11:15 ]
Babicki pisze:1995 rok produkcji
Co do przerywania to prawdopodobnie nastawnik do czyszczenia.

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 01 lut 2012, 11:17

Babicki pisze:ale to jest przed wtryskami te bąble wychodza z filtra paliwa przed wtryskami a filter jest nowy 3 dni temu zmieniany takze cos jeszcze wczesniej przed filtrem musi byc
Z tego co napisałeś to czepiałbym się filtra paliwa; może nie tyle filtra co opasek na przewodach na nim. Czy przy wymianie filtra wymieniałeś oring na podgrzewaczu paliwa :?: (takie białe przykręcone dwiema śrubkami do podstawy filtra paliwa).
Jeżeli nie; to go wymień, bo to dość częsta przyczyna pęcherzyków w przewodach paliwowych.

Awatar użytkownika
Babicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2011, 11:52

Post autor: Babicki » 01 lut 2012, 11:21

spróbuje te opaski przy filtrze wymienić tak ale chyba watpie a co do tego nastawnika to gdzie to sie znajduje hmm

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 01 lut 2012, 11:23

Babicki pisze:to gdzie to sie znajduje
Górna część pompy paliwa <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl