Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Zaparowane szyby i brzydki zapach

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 10 wrz 2010, 15:32

błotnika nie trzeba ściągać wystarczy odkręcić plastikowe nadkole i jest dojście do zbiorniczka i pompki tylko trzeba zdjąć koło

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 10 wrz 2010, 15:37

Przy zdejmowaniu plastikowego nadkola uważaj żeby go nie uszkodzić, nie połamać przy agresywnym zdejmowaniu, ponieważ zamienniki już na pewno nie będą tak wytrzymałe jak ori.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 12 wrz 2010, 15:48

Jeśli coś tyka, a pompka nie chodzi, to moim zdaniem gdzieś masz słaby styk na połączeniach.

Wracając do tematu nagrzewnicy, to na forum jest fotostory z jej wymiany.

Awatar użytkownika
Dymi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 09 wrz 2010, 21:48
Kontakt:

Post autor: Dymi » 27 paź 2010, 11:58

Nagrzewnica wymieniona
Byly male problemy ale wymiana poszla gladko
Zastanawi mnie tylko jedna zecz moze ktos wie to prosze napisac

gdy rozbieralem te wszystkie kanaly napotkalem takie blachy z dziurami sluza one do zmykania i otwierania wlotow powietrza . tylko ze one mialy na sobie jkas gombke i ta gabka byla strasznie dziwna tak jak by jakis cienutki material oblepiony jakims blotem. zdrapalem to bo i tak sie sypalo i nalozylem taka inna gombke i ztkalem te dziury. Teraz mam dylemat bo nie wiem czy dobrze zrobilem ? Czy te dziury w blachach maja zostac czy tez nie ?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 27 paź 2010, 12:54

Bardzo dobrze zrobiłeś :-P Jak byś zostawił dziury to byś miał we wszystkich kanałach wentylacyjnych straszne przeciągi.
Da się teraz regulować nawiewy ?

Awatar użytkownika
Dymi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 09 wrz 2010, 21:48
Kontakt:

Post autor: Dymi » 27 paź 2010, 13:01

tak wszystko dziala jak nalezy

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 27 paź 2010, 13:47

No to luzik gratuluje udanego zabiegu :mrgreen:

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 28 paź 2010, 19:21

Dymi, a czy okleiłeś czymś te blachy? działa CI regulacja ciepło-zimno? jest ogrzewanie?

Awatar użytkownika
Dymi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 09 wrz 2010, 21:48
Kontakt:

Post autor: Dymi » 28 paź 2010, 23:44

Tak okleilem ich taka cienka gombka nie przepuszczajaca powietrza ( Znalazlem taki podklad pod parkiet 5 mm) posmarowalem blachy klejem i owinolem ich w klo ta gombka potem obciolem na wymiar i wszystkie regulacje dzialaja :lol:

compaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2012, 18:39

Post autor: compaq » 31 sty 2012, 20:18

witam mam podobne objawy tzn smierdzi w kabinie przy wlaczonym nawiewie na cieplym na zimnym nie silnik osiaga 90 stopni a przy cieplym zamiast goracego powietrza leci tylko lekko podgrzane powietrze czy to wina nagrzewnicy czy cos innego

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 01 lut 2012, 22:11

compaq, sprawdź klapki sterujące w konsoli nadmuchu. Zapewne gąbka na klapce ciepło/zimno już odeszła do lamusa

Awatar użytkownika
Kuba929rr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 10 lis 2012, 18:59

Post autor: Kuba929rr » 26 cze 2013, 13:35

Siemano. Mam troche podobny problem. Jak zaczyna padać deszcz to parują mi szyby, włączony nawiew zimny czy ciepły mało co pomaga. Taka sama sytuacja dzieje sie gdy wjadę w dużą kałuże (tzn obejmuje cały samochód ) wtedy momentalnie cały samochód jest zaparowany. W samochodzie nie śmierdzi jak włącze nawiew, temperatura jest ok zimna i ciepła.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 cze 2013, 19:34

Filtr kabinowy w jakim stanie :?:
Moze gdzieś CI wilgoć do środka dostaje sie. Sprawdź dywaniki czy suche.

Awatar użytkownika
masterdisco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 10 sie 2011, 13:12
Lokalizacja: Łomża

Post autor: masterdisco » 27 cze 2013, 14:30

A jak odkręcisz nawiew na szybę przednią to leci tam gorące powietrze czy ledwo ciepłe czy wcale?

Awatar użytkownika
Kuba929rr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 10 lis 2012, 18:59

Post autor: Kuba929rr » 28 cze 2013, 14:14

Krzysiek 84 pisze:Filtr kabinowy w jakim stanie :?:
Moze gdzieś CI wilgoć do środka dostaje sie. Sprawdź dywaniki czy suche.
Filtr sprawdzony - stan raczej nie za ciekawy (ale sie nie znam to nie wiem )
Obrazek
zdjecie po lekkim wytrzepaniu z syfu.

[ Dodano: 2013-06-28, 14:16 ]
masterdisco pisze:A jak odkręcisz nawiew na szybę przednią to leci tam gorące powietrze czy ledwo ciepłe czy wcale?
Z tego co pamiętam to z temperaturą nie ma problemu. Ale jeszcze raz dokładnie sprawdzę.

Pytanie jeszcze jedno jak odkręcam te plastikowe podszybie to powinien mi sie ukazać od razu filtr czy on powinien być jeszcze w czymś zamkniety z góry ? Bo u mnie jest pusto. Odkręciłem podsszybie i mogłem od razu wyciągać filtr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl