[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Będąc w blokach mierzonych ,klikasz w nastawy podstawowe ,czyli basic settings <ok>Adam__B4 pisze:Kolego MUNIOR mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym sprawdzaniem kąta wtrysku w "BS" ??
Jak najbardziej normalne,po to jest przełącznik hamulca przy pedale, żeby komp wiedział kiedy naciskasz heble ,wtedy przycina paliwo ...Adam__B4 pisze: mając 2000 obrotów nacisnąłem pedał hamulca, nie puszczając nogi z gazu, a tu obroty zaczęły spadać do 900 (bieg jałowy) i powoli do góry rosnąć :shock: i tak samo przy wyższych czy to jest aby normalne ??
słabo ciągnie i tylko 3000 obr
panowie co z tych logów można się dowiedzieć bo auto słabo się zbiera i koniec obr na około 3000 potem cisza
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70896.html
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70897.html
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70898.html
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70896.html
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70897.html
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70898.html
MUNIOR pisze:To że ci nieżle przeładowuje i masz najnormalniejszy tryb awaryjny z tego powodu ...bajpasik sobie zrób i bedzie wiadomo czy to z winy n75 <ok>berthold pisze:panowie co z tych logów można się dowiedzieć
mówisz że to może być N75 kurka felek a mnie się zdawało że to morze być przepływka o tym n75 to całkiem nawet nie pomyślałem ,,dobra muszę te wężyki pospinać i ogień ,,,,,,a tak jeszcze raz zapytam czy ta przepływka ma dobre parametry ????
jeszcze jedno czy nie mogą być przypadkiem przytarte kierownice w turbo ,,czy z tych logów idzie to wydedukować
a jeśli to n75 to czy idzie go podmienić z tym do sterowania EGR
skoda octavia 1,9 tdi 110 ps
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma dobrych ,bo przy awaryjnym nie będzie miała .Zrób bajpas to się przekonasz czy to wina n75, czy węzykówberthold pisze:a tak jeszcze raz zapytam czy ta przepływka ma dobre parametry ????
:shock: napisz o jaki silnik ci chodzi , w opisie masz B4 1Z ,a teraz piszeszberthold pisze:czy nie mogą być przypadkiem przytarte kierownice w turbo ,
:roll: ...w silniku ze zmienną geometrią wiadomo że prócz zaworka ,zaostają jeszcze stojące kierownice w turbinieskoda octavia 1,9 tdi 110 ps
MUNIOR pisze:Nie ma dobrych ,bo przy awaryjnym nie będzie miała .Zrób bajpas to się przekonasz czy to wina n75, czy węzykówberthold pisze:a tak jeszcze raz zapytam czy ta przepływka ma dobre parametry ????:shock: napisz o jaki silnik ci chodzi , w opisie masz B4 1Z ,a teraz piszeszberthold pisze:czy nie mogą być przypadkiem przytarte kierownice w turbo ,:roll: ...w silniku ze zmienną geometrią wiadomo że prócz zaworka ,zaostają jeszcze stojące kierownice w turbinieskoda octavia 1,9 tdi 110 ps
no fakt zawaliłem z tym silnikiem a jest to to silnik 1,9 tdi 110 ps w skodzie octavi jutro garaż i na pierwszy ogień vacum-pompa,grucha ,wężyki ,n75 ,zaślepka EGR,tylko boję się że z tego garażu za tydzień nie wyjdę
tak niestety sztanga nawet nie drgnie wężyki też spinałem prosto z vacum-pompy ,myśląc że drgnie,,nic z tych rzeczy tylko najlepsze jest to że na placu -20 a garaż nieogrzewany to chyba poczekam na cieplejsze dniMUNIOR pisze:Przeładowuje już od dołu ,więc z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć że to kierowniceberthold pisze:jest to to silnik 1,9 tdi 110 ps w skodzie octavi jutro garaż i na pierwszy ogień vacum-pompa,grucha ,wężyki ,n75 ,zaślepka EGR
W końcu po wielu próbach udało mi się zrobić logi na moim nieszczęsnym boschu. Dzięki koledze axell. kąt wtrysku miałem 255 to tak jakby troche za dużo ustawiłem na 62, dawkę paliwa 26 ale gdy chciałem ją zwiększyć przechodząc do zakładki adaptacje wpisywałem ten kod 12233 to wyskakiwał mi komunikat że kod jest błędny. I tu moje pytanie jakie jeszcze mogą być kody do boscha z 94 r. :?: I czy na boschu przez program vag com można sprawdzać np; czy się porusza sztanga turbiny :?:
Dawkę na Boshu ustawiamy przez przesuwanie nastawnika - do kabiny zwiększamy dawkę, do chłodnicy zmniejszamy.
Ja mam na zimę ustawioną dawkę 14-15
Przy dużej dawce silnik pracuje troszkę głośniej, szybciej się nagrzewa i łatwiej odpala przy ujemnych temperaturach.
Na lato na 100 wróci dawka 18-20.
Powodzenia.
Ja mam na zimę ustawioną dawkę 14-15
Przy dużej dawce silnik pracuje troszkę głośniej, szybciej się nagrzewa i łatwiej odpala przy ujemnych temperaturach.
Na lato na 100 wróci dawka 18-20.
Powodzenia.