Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 16 gru 2011, 07:46

sprawdź kąt w basic setting....

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 16 gru 2011, 09:13

Tu nie chodzi tylko o reg kąta wtrysku częśtszymi przypadkami jego pojawienia sie jest przetarta wiązka przed pompa wtryskową, jeśli któryś kabel sie przetarł a zdarza sie to częśto to bedzie go wywalało.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 gru 2011, 21:21

Adam__B4 pisze:Kolego MUNIOR mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym sprawdzaniem kąta wtrysku w "BS" ??
Będąc w blokach mierzonych ,klikasz w nastawy podstawowe ,czyli basic settings <ok>
Adam__B4 pisze: mając 2000 obrotów nacisnąłem pedał hamulca, nie puszczając nogi z gazu, a tu obroty zaczęły spadać do 900 (bieg jałowy) i powoli do góry rosnąć :shock: i tak samo przy wyższych czy to jest aby normalne ??
Jak najbardziej normalne,po to jest przełącznik hamulca przy pedale, żeby komp wiedział kiedy naciskasz heble ,wtedy przycina paliwo ...

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

słabo ciągnie i tylko 3000 obr

Post autor: berthold » 01 lut 2012, 18:16

panowie co z tych logów można się dowiedzieć bo auto słabo się zbiera i koniec obr na około 3000 potem cisza
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70896.html
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70897.html
http://vaglog.rtnet.pl/berthold61_70898.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lut 2012, 20:32

berthold pisze:panowie co z tych logów można się dowiedzieć
To że ci nieżle przeładowuje i masz najnormalniejszy tryb awaryjny z tego powodu :-P ...bajpasik sobie zrób i bedzie wiadomo czy to z winy n75 <ok>

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: berthold » 02 lut 2012, 16:17

MUNIOR pisze:
berthold pisze:panowie co z tych logów można się dowiedzieć
To że ci nieżle przeładowuje i masz najnormalniejszy tryb awaryjny z tego powodu :-P ...bajpasik sobie zrób i bedzie wiadomo czy to z winy n75 <ok>

mówisz że to może być N75 kurka felek a mnie się zdawało że to morze być przepływka o tym n75 to całkiem nawet nie pomyślałem ,,dobra muszę te wężyki pospinać i ogień ,,,,,,a tak jeszcze raz zapytam czy ta przepływka ma dobre parametry ????

jeszcze jedno czy nie mogą być przypadkiem przytarte kierownice w turbo ,,czy z tych logów idzie to wydedukować
a jeśli to n75 to czy idzie go podmienić z tym do sterowania EGR
skoda octavia 1,9 tdi 110 ps

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 03 lut 2012, 12:16

berthold pisze:...
a jeśli to n75 to czy idzie go podmienić z tym do sterowania EGR
skoda octavia 1,9 tdi 110 ps
z 110Km nie bedzie bo tam oba zaworki chodzą na podcisnieniu, a Ty potrzebujesz cisnieniowy, czyli tylko n75 pasuje z 1Z, ahu itp

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 lut 2012, 18:54

berthold pisze:a tak jeszcze raz zapytam czy ta przepływka ma dobre parametry ????
Nie ma dobrych ,bo przy awaryjnym nie będzie miała .Zrób bajpas to się przekonasz czy to wina n75, czy węzyków
berthold pisze:czy nie mogą być przypadkiem przytarte kierownice w turbo ,
:shock: napisz o jaki silnik ci chodzi , w opisie masz B4 1Z ,a teraz piszesz
skoda octavia 1,9 tdi 110 ps
:roll: ...w silniku ze zmienną geometrią wiadomo że prócz zaworka ,zaostają jeszcze stojące kierownice w turbinie

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: berthold » 03 lut 2012, 19:06

MUNIOR pisze:
berthold pisze:a tak jeszcze raz zapytam czy ta przepływka ma dobre parametry ????
Nie ma dobrych ,bo przy awaryjnym nie będzie miała .Zrób bajpas to się przekonasz czy to wina n75, czy węzyków
berthold pisze:czy nie mogą być przypadkiem przytarte kierownice w turbo ,
:shock: napisz o jaki silnik ci chodzi , w opisie masz B4 1Z ,a teraz piszesz
skoda octavia 1,9 tdi 110 ps
:roll: ...w silniku ze zmienną geometrią wiadomo że prócz zaworka ,zaostają jeszcze stojące kierownice w turbinie

no fakt zawaliłem z tym silnikiem a jest to to silnik 1,9 tdi 110 ps w skodzie octavi jutro garaż i na pierwszy ogień vacum-pompa,grucha ,wężyki ,n75 ,zaślepka EGR,tylko boję się że z tego garażu za tydzień nie wyjdę

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 lut 2012, 19:52

berthold pisze:jest to to silnik 1,9 tdi 110 ps w skodzie octavi jutro garaż i na pierwszy ogień vacum-pompa,grucha ,wężyki ,n75 ,zaślepka EGR
Przeładowuje już od dołu ,więc z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć że to kierownice

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: berthold » 06 lut 2012, 09:11

MUNIOR pisze:
berthold pisze:jest to to silnik 1,9 tdi 110 ps w skodzie octavi jutro garaż i na pierwszy ogień vacum-pompa,grucha ,wężyki ,n75 ,zaślepka EGR
Przeładowuje już od dołu ,więc z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć że to kierownice
tak niestety sztanga nawet nie drgnie wężyki też spinałem prosto z vacum-pompy ,myśląc że drgnie,,nic z tych rzeczy tylko najlepsze jest to że na placu -20 a garaż nieogrzewany to chyba poczekam na cieplejsze dni

compaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2012, 18:39

Post autor: compaq » 12 lut 2012, 22:51

witam podlaczylem pod kompa moja audi 80 silnik 1.9tdi wyskoczyl taki oto bład nie wiem gdzie to znalesc 00270 P1778 Przełącznik cewki 7 &#8211; otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N94)

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 15 lut 2012, 17:40

W końcu po wielu próbach udało mi się zrobić logi na moim nieszczęsnym boschu. Dzięki koledze axell. kąt wtrysku miałem 255 to tak jakby troche za dużo ustawiłem na 62, dawkę paliwa 26 ale gdy chciałem ją zwiększyć przechodząc do zakładki adaptacje wpisywałem ten kod 12233 to wyskakiwał mi komunikat że kod jest błędny. I tu moje pytanie jakie jeszcze mogą być kody do boscha z 94 r. :?: I czy na boschu przez program vag com można sprawdzać np; czy się porusza sztanga turbiny :?:

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 15 lut 2012, 21:00

Dawkę na Boshu ustawiamy przez przesuwanie nastawnika - do kabiny zwiększamy dawkę, do chłodnicy zmniejszamy.

Ja mam na zimę ustawioną dawkę 14-15 :)

Przy dużej dawce silnik pracuje troszkę głośniej, szybciej się nagrzewa i łatwiej odpala przy ujemnych temperaturach.
Na lato na 100 wróci dawka 18-20.
Powodzenia.

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 16 lut 2012, 21:05

Cześć. Czyli że na boschu przez vag com oprócz zrobienia logów nic więcej nie da się zrobić :?: nie wliczając ręcznego ustawienia kąta i dawki paliwa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl