Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 AEL Avant] jest braciszek :)

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 31 sty 2012, 22:24

icemerc, ori 16" z S2 bez szału całkowicie. Koła Elmłodego z esy.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 01 lut 2012, 08:53

Mój ojciec jeździł C4 13 lat temu na tych 16" jak w S2, ale szału na pewno nie zrobią nawet w polerce w tej budzie. Szczerze mówiąc jeśli ma być tylko 16" to szkoda produkować się z pytaniem forumowiczów, bo nie chodzi o wygląd. Kup markowe niemiecki felgi, wzór najlepiej z ramionami sięgającymi samej krawędzi styku z oponą - wtedy koło wydaje się większe. Do tego koniecznie kup oponę o płaskiej ścianie bocznej, takiej by nie była obła jak balon. Są takie opony i nawet w profilu 50 i 55 widziałem na 16" bo sam kupowałem mamie.

Jakieś tam koła:
http://allegro.pl/mercedes-w140-w-140-p ... 19550.html

Ale bardziej polecałbym koło 16" nawet mocno zniszczone wizualnie ale w cenie np 400zł za komplet + kołpaki 17" mocowane na patencie do tychże felg. Efekt na pewno będzie lepszy, ale może to być upierdliwe w użytkowaniu. Zrobiłem tak mamie i ma problemy z pompowaniem kół, bo kołpak zasłania wentyl. Ale dla chcącego nic trudnego.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 03 lut 2012, 00:59

Pierwsze potyczki z zimową aura skończyła się małym remisem... przy -21 stopniach akumulatr powiedział dość i niestety do pracy tramwajem... auto na takim mrozie przestało 24 h... akumulator naładowany, wsadzony do auta -22 stopnie, 2 podgrzania świec i odpalamy ;-) Dwa najsłabsze punkty TDi czyli paliwo ( które jak sie okazało był nieco lipne ) i akumulator słaby rozłożyły auto ale szybki rewanż z mojej strony i w droge. Uznaje to za mały remis w potyczce z dużym minusem... ;-)

Zdrowe TDI jak to ktoś kiedyś powiedział odpali zawsze, pod warunkiem dobrej bateryjki i niezamarzającego paliwa... tylko jak tu sprawić aby ono nie zamarzało :roll: :roll: :roll:

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 03 lut 2012, 07:35

icemerc pisze:Zdrowe TDI jak to ktoś kiedyś powiedział odpali zawsze, pod warunkiem dobrej bateryjki i niezamarzającego paliwa... tylko jak tu sprawić aby ono nie zamarzało :roll: :roll: :roll:
zanim przyjdą duże mrozy stosować jakiś uszlachetniacz albo stary i sprawdzony sposób... dolać benzyny <ok>

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 03 lut 2012, 17:21

MarcinC pisze:
icemerc pisze:Zdrowe TDI jak to ktoś kiedyś powiedział odpali zawsze, pod warunkiem dobrej bateryjki i niezamarzającego paliwa... tylko jak tu sprawić aby ono nie zamarzało :roll: :roll: :roll:
zanim przyjdą duże mrozy stosować jakiś uszlachetniacz albo stary i sprawdzony sposób... dolać benzyny <ok>
uszlachetniacze gówno dały... wlaliśmy benzyny to dopiero zaczęło auto jeździć ;-) i bardzo ważny jest jeszcze olej w silniku... u mnie dziś było -29c i olej był tak gesty że rozrusznik nie mógł obrócić silnikiem....

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 03 lut 2012, 21:45

barto-team, w jakiej proporcji benzyny wlaliście??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 lut 2012, 22:02

czyli jak wam po podładowaniu aku lub zmianie zapalił bez kiełtania to macie powody do radości, ja niestety nie mam bo okazuje się że mój jest mocno podjechany,a dwa że coś mi się zrobiło i auto jak osłabło to się zachowuje tak jakby się w sterowniku coś porąbało, między innymi trzyma po nagrzaniu silnika znacznie niższe obroty, jest sporo słabszy.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 03 lut 2012, 22:56

arwam, niższe obroty tzn?? ja na zime podniosłem sobie na 799 - 771, na lato spuszczam na 756...
No nie wpoiem , że idealnie odpalił bo olej przy -22 stopniach troszke gęsty ale obrócił wałem i odpalił, sekunde lub dwie nierowno pracując, poczym obroty staneły i ani rusz... kompresja 32 na cylinder mierzona ;-) gorzej bo termostat chyba mi siadł bo zeby złapac 90 stopni musiałem przejechac ok 30 kilometrów :shock:

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 lut 2012, 23:05

Pany, benzyna to shit dla diesla, w dostawczaku zalalem 10l na zbiornik ropy i dupa :evil: Polecam nafte i dobre uszlachetniacze ktore dobrze lacza sie z ropa w przeciwienstwie do benzyny ;-)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 03 lut 2012, 23:06

keczy, jak latasz sprinterem CDI o którym kiedyś pisałeś to podziwiam :-P

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 lut 2012, 23:31

icemerc pisze:arwam, niższe obroty tzn??
to znaczy że jak wcześniej po nagrzaniu silnika spadały do 760-780rpm to teraz jak się nagrzeje to ma może z 5XXrpm.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 lut 2012, 23:43

gornik, mam nieraz ta przyjemnosc, asr oczywiscie nie dziala :mrgreen: sorry za ot :-P

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 03 lut 2012, 23:58

keczy, to tym dostawczakiem mnie probowałes dogonić co rozmawialiśmy?? Nafty nalac?? ogółem dolewam catrol TDA oraz ostatnio takiego środka z anty żelem...

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 04 lut 2012, 00:00

arwam, hmmmm dziwne.... przyznam szczerze, że pierwwszy raz sie z takim przypadkiem w TDI spotkałem. jak by to była PB to już nieco wieksze doświadczenie w tej materii mam, TDI uszcze sie od 2 lat dopiero....

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 04 lut 2012, 00:05

mi to wygląda na albo na "zgubienie" odpowiedniego kodowania spowodowane spadkiem napiecia, albo zarejestrowaniem jakiegoś błędu. myślę że jutro będę wiedziałale dobra nie będę Ci spamu robił. a dwa że Ty już masz nowszy sterownik. w moim masz tylko grupę "00" widoczną.i tam wszystko włącznie z dawką ustawiasz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl