Witam! Od niedawna jestem w posiadaniu Audi 80 B3. silnik 1.8 bez gazu. Z tego co się dowiedziałem jest ona na wielopunktowym wtrysku. Ogolnie spala ok 10l. na 100km przy takie w miare spokojnej jeździe. I jej moc nie jest wcale powalacjąca... ; /
Co myślicie o tym silniku, opłaca sie robic przekładke na jakis inny?
[1.8] problem z mocą
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
u mnie nic takiego nie miało miejsca, a poza tym o ile dobrze pamiętam była tam taka śrubka do regulacji. Mój znajomy ma JN'a jak go będę widział to się przyjrzę bo już dokładnie nie pamiętam i dam znać.Sebk00 pisze:I ogólnie denerwuje mnie takie urządzonko z kórym spotkałem się pierwszy raz a mianowicie spowalnia ono zwolnienie linki od gazu. I żeby normalnie jechać musze puścić gaz i dopiero po chwili sprzęgło wciskac ; / To tez jest normalne w tych silnikach?
[ Dodano: 2012-02-02, 16:41 ]
ma to służyć temu aby auto się szybciej wkręcało na obrotySebk00 pisze:I czemu ma to służyć?
10 L /100 to nie jest dobrze tylko źle przy normalnej jeździe JN spala ok 8 litrów kolego
Wiem bo takim jeżdżę na co dzień i autko u nas jest od 6 lat bez gazu oczywiście.
Częstym powodem zamulenia JN-a jest źle działający czujnik temperatury silnika w króćcu od głowicy czujnik biały dwupinowy montowany od dołu. Odepnij kostkę i sprawdź czy nie ma tam zabrudzenia w niej czy nie zaśniedziała czy coś jest jak tak to przeczyść.
10-11 to spala przy ostrej jeździe JN wiem co mówię, o ile jest w dobrej kondycji.
Ten co w naszej jest jeszcze wyciąga licznikowe 220 i jak na 90 koni dobrze sobie radzi.
A to coś przy przepustnicy nie jest po to by silnik się wkręcał szybciej na obroty jest to po prostu podtrzymywać obroty silnika przy odejmowaniu gazu by silnik powoli spadał na wolne obroty nie gwałtownie powodując nieprzyjemne szarpanie. Jak Cię to kolego denerwuje to jest tam przy tym spowalniaczu śruba regulacji i moża sobie to ustawić by reagowało później.
Wiem bo takim jeżdżę na co dzień i autko u nas jest od 6 lat bez gazu oczywiście.
Częstym powodem zamulenia JN-a jest źle działający czujnik temperatury silnika w króćcu od głowicy czujnik biały dwupinowy montowany od dołu. Odepnij kostkę i sprawdź czy nie ma tam zabrudzenia w niej czy nie zaśniedziała czy coś jest jak tak to przeczyść.
10-11 to spala przy ostrej jeździe JN wiem co mówię, o ile jest w dobrej kondycji.
Ten co w naszej jest jeszcze wyciąga licznikowe 220 i jak na 90 koni dobrze sobie radzi.
A to coś przy przepustnicy nie jest po to by silnik się wkręcał szybciej na obroty jest to po prostu podtrzymywać obroty silnika przy odejmowaniu gazu by silnik powoli spadał na wolne obroty nie gwałtownie powodując nieprzyjemne szarpanie. Jak Cię to kolego denerwuje to jest tam przy tym spowalniaczu śruba regulacji i moża sobie to ustawić by reagowało później.
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
A czy ktos wreszcie zapyta sie jakie odcinki ktos robi i czy w mieście czy na wsi , a nie gada takie głupoty 10l. za duzo mnie pali 8 itd. ? Przecież jak robi odcinki po 10km, stoi w korkach itd. to mu nawet 11l. spali. W JN za spalanie odpowiada tak wiele rzeczy ze nie da sie gadać ile to ma palić, KE-Jetronic mają po 20parę lat i jak ktos wie jak to działa to widzi ile elementów tam sie eksploatuje z biegiem czasu. Akurat w JN lejący wtryskiwacz rozruchowy moze spowodować wieksze spalanie niz jazda z walniętym czujnikiem temp.