[Audi Cabriolet 8G ABC]Projekt Ojciec i Syn UPDATE29.07.2012
[Audi Cabriolet 8G ABC]Projekt Ojciec i Syn UPDATE29.07.2012
Witam wszystkich serdecznie. Zostało zakupione Audi Cabrio z 1998. Stan całkiem niezły, aczkolwiek im bardziej je rozbieramy, tym więcej niedoróbek widać po poprzednich właścicielach. Ale nie ma co się rozklejać, zostanie doprowadzone do stanu jak najbardziej przypominającego Cabrio, które wyjeżdżało z fabryki.
To co zrobione:
-zmienione głośniki, przód i tył na Pioneer'y 10 i 13.
-zmieniona kierownica na drewnianą
-wymienić termometr, bo się nie podświetla(kupiona nowa żaróweczka, wylutowana stara, wlutowana nowa i śmiga. :mrgreen: )
-radio delta ze zmieniarką(Niby to jest ta szeroka wersja Delty, ale chwila myślenia i pięknie wpasowana do wąskiej deski i nawet szpar nie ma za specjalnie :mrgreen: )
-Poskładany tył(niestety zostało wgniecione miejsce na oparciu z tyłu od windshot'a, no ale trudno, tak musi zostać. ) i wyczyszczony cały środek, zregenerowana pokrywa dachu w miarę możliwości
-drewniana gałka
-wymienione drewienko od dodatkowych wskaźnikow, bo było lekko odszczypane, niby nie było widać, ale o tym wiedzieliśmy i nas to gryzło
-wymienione żaróweczki od podświetlenia wskaźników
-ringi na prędkościomierz itd., dodatkowe wskaźniki, głośniki i wloty na podszybiu
-tarcze na białe
-nakładki na rury wydechowe
-lekkie poprawki lakiernicze i ogolna polereczka całej furki
Do zrobienia:
-subwoofer w miejsce worka na narty
-felgi bbs rs na lato(chyba niestety się nie uda z bbs'ami, więc może Borbet A, a jak też się nie uda to po prostu Bolero zawita. :-> )
-pucowanie, doczyszczanie i robienie każdego drobiazgu, ktory przybliży nas do oryginału.
FOTKI:
A teraz problem:
Macie pomysł, dlaczego jest tyle kabli do głośników z tyłu w jednej wiązce? Bo mamy niestety ucięte wtyczki przez poprzednich właścicieli wszędzie. Czy wiecie w ogóle co to za wiązka? Bo podłączyliśmy Delte, czyli głośniki przód i drugą zasilającą i zostaje już tylko trzecia, która jest od zmieniarki. Jak podłączyć do Delty głośniki tył? Niemiec puścił na skróty kable bezpośrednio ze swojego radia do głośników tył(te miedziane). Jak to wszystko teraz połączyć? Czy wystarczy tylko te miedziane kable podłączyć bezpośrednio do Delty?
Pierwsze zdjecie To kostka przejściowa, która szła do tego radia co było, w którą są wbiete oryginalne kostki.
Zarzucam podglądowe FOTO:
UPDATE 19.02.2012
UPDATE 26.02.2012
Na jednym ze zdjęć ciekawostka znaleziona pod wykładziną bagażnika. Widać któryś z poprzednich właścicieli był miłośnikiem golfa. :mrgreen:
UPDATE 03.03.2012
Felgi jednak poszły całkowicie w kolor, bez polerowanego rantu. Zamontowane końcóweczki wydechu i foteczka po myciu. :mrgreen:
UPDATE 29.07.2012
To co zrobione:
-zmienione głośniki, przód i tył na Pioneer'y 10 i 13.
-zmieniona kierownica na drewnianą
-wymienić termometr, bo się nie podświetla(kupiona nowa żaróweczka, wylutowana stara, wlutowana nowa i śmiga. :mrgreen: )
-radio delta ze zmieniarką(Niby to jest ta szeroka wersja Delty, ale chwila myślenia i pięknie wpasowana do wąskiej deski i nawet szpar nie ma za specjalnie :mrgreen: )
-Poskładany tył(niestety zostało wgniecione miejsce na oparciu z tyłu od windshot'a, no ale trudno, tak musi zostać. ) i wyczyszczony cały środek, zregenerowana pokrywa dachu w miarę możliwości
-drewniana gałka
-wymienione drewienko od dodatkowych wskaźnikow, bo było lekko odszczypane, niby nie było widać, ale o tym wiedzieliśmy i nas to gryzło
-wymienione żaróweczki od podświetlenia wskaźników
-ringi na prędkościomierz itd., dodatkowe wskaźniki, głośniki i wloty na podszybiu
-tarcze na białe
-nakładki na rury wydechowe
-lekkie poprawki lakiernicze i ogolna polereczka całej furki
Do zrobienia:
-subwoofer w miejsce worka na narty
-felgi bbs rs na lato(chyba niestety się nie uda z bbs'ami, więc może Borbet A, a jak też się nie uda to po prostu Bolero zawita. :-> )
-pucowanie, doczyszczanie i robienie każdego drobiazgu, ktory przybliży nas do oryginału.
FOTKI:
A teraz problem:
Macie pomysł, dlaczego jest tyle kabli do głośników z tyłu w jednej wiązce? Bo mamy niestety ucięte wtyczki przez poprzednich właścicieli wszędzie. Czy wiecie w ogóle co to za wiązka? Bo podłączyliśmy Delte, czyli głośniki przód i drugą zasilającą i zostaje już tylko trzecia, która jest od zmieniarki. Jak podłączyć do Delty głośniki tył? Niemiec puścił na skróty kable bezpośrednio ze swojego radia do głośników tył(te miedziane). Jak to wszystko teraz połączyć? Czy wystarczy tylko te miedziane kable podłączyć bezpośrednio do Delty?
Pierwsze zdjecie To kostka przejściowa, która szła do tego radia co było, w którą są wbiete oryginalne kostki.
Zarzucam podglądowe FOTO:
UPDATE 19.02.2012
UPDATE 26.02.2012
Na jednym ze zdjęć ciekawostka znaleziona pod wykładziną bagażnika. Widać któryś z poprzednich właścicieli był miłośnikiem golfa. :mrgreen:
UPDATE 03.03.2012
Felgi jednak poszły całkowicie w kolor, bez polerowanego rantu. Zamontowane końcóweczki wydechu i foteczka po myciu. :mrgreen:
UPDATE 29.07.2012
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 01:33 przez Szymon931, łącznie zmieniany 9 razy.
Złośliwi powiedzą że się jaram każdym Cabrio. :lol:
No i mamy kolejne Audi Cabrio na Forum. Spko samochodzik mimo ze zima w pełni. (-20 stopni). Auto ponadczasowe, przyjemnie wygląda na tych fabrycznych felgach. Ta kiera w drewnie to chyba rzadko spotykany dodatek. Pierwszy raz taką oglądam. Była oferowana jeszcze kierownica w drewnie. Nazywała się Nardi Torino i przypominała mi koło sterowe z jachtu. Gratuluje zakupu dbaj o furę niech Ci dobrze służy. Co do podłączenia głośników to myslę że ktos pomoże. Jesli nie to do warsztatu Car Audio trzeba bedzie podjechac.
No i mamy kolejne Audi Cabrio na Forum. Spko samochodzik mimo ze zima w pełni. (-20 stopni). Auto ponadczasowe, przyjemnie wygląda na tych fabrycznych felgach. Ta kiera w drewnie to chyba rzadko spotykany dodatek. Pierwszy raz taką oglądam. Była oferowana jeszcze kierownica w drewnie. Nazywała się Nardi Torino i przypominała mi koło sterowe z jachtu. Gratuluje zakupu dbaj o furę niech Ci dobrze służy. Co do podłączenia głośników to myslę że ktos pomoże. Jesli nie to do warsztatu Car Audio trzeba bedzie podjechac.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
To jest taka przejściówka.gornik pisze:Mnie zastanawia, że zegary i wieloklin po ostanim FL, a zderzaki przód tył przed liftem?
Jakiś specjalista od bezdaszników mi to wyjaśni? Auto zacne, jak zainwestujecie jeszcze mały worek kasy i sporo czasu będzie grubo.
Pierwszy mały lift czyli w standarcie el. dach, soczewy, nowe zegary, duzy wieloklin i 3 stop w klapie. Póżniej był drugi lift i doszły zderzaki i silnik ADR, szerokie radio
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Fajne Cabrio. Fajne skórki, fajny wypasik, Kozacka kiera.
Ale jest jedna dokładnie tylko jedna rzecz. Jedna jedyna.
Te obleśne, obrzydliwe, straszne, odrzucające, odpychające reflektory soczewkowe.
Wywal koniecznie te soczewki i poszukaj gdzieś na forum jakiś normalnych lamp zespolonych może ktoś sprzedaje.
Aha. Jak już zmienisz to odezwij się na PW to chętnie odkupię te obleśne soczewy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ale jest jedna dokładnie tylko jedna rzecz. Jedna jedyna.
Te obleśne, obrzydliwe, straszne, odrzucające, odpychające reflektory soczewkowe.
Wywal koniecznie te soczewki i poszukaj gdzieś na forum jakiś normalnych lamp zespolonych może ktoś sprzedaje.
Aha. Jak już zmienisz to odezwij się na PW to chętnie odkupię te obleśne soczewy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: