Witam,
Wzialem od goscia aparat zaplonowy do mojej 2,3 NG ale odbieral mi go znajomy bo ja nie moglem i co sie okazuje, ze to jest (po sprawdzeniu przeze mnie) z audi 100 2,3 AAE, rozni sie tym, ze jest (sterowany??) podcisnieniem? Nie ma opcji np po zaslepieniu podcisnienia jego podmiany zamiast mojego? Chodzilo mi wsumie tylko o czujnik halla (chyba choc moge sie mylic) bo auto nie chce palic na cieplym -albo moze sam ten cuzjnik, czy jego da sie podmienic i bedzie taki sam jak w moim aparacie od NG ??
Numer zakupionego aparatu zaplonowego to: 035 905 206 AJ
z gory dzieki za pomoc.
[cabrio 2.3 NG] Aparat zapłonowy z 2,3 AAE do NG?
- mgruszecki
- Forum Audi 80
- Posty: 141
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:55
- Lokalizacja: Sosnowiec
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Niestety ale kolega subratri ma racje.
Szczerze mówiąc to też taką bzdurę kiedyś napisałem bo też przeczytałem na forum że jak nie pali na ciepłym to czujnik Halla, czujnik Halla. A przecież jak czujnik Halla nie działa to nie ma iskry w ogóle i nie odpali ani na zimnym ani na ciepłym.
Jak nie pali na ciepłym to czujnik temperatury 2-pin (u góry króćca z wodą do silnika) albo rzadka awaryja wtrysk rozruchowy. Wiesza się w pozycji zamknięty lub otwarty. Jak otwarty to będzie cały czas lał i na ciepłym nie odpali. A jak zamknięty to na zimnym nie odpali a na ciepłym ok. Ale tym podobno steruje czujnik i on jako pierwszy powinien iść do sprawdzenia!
Szczerze mówiąc to też taką bzdurę kiedyś napisałem bo też przeczytałem na forum że jak nie pali na ciepłym to czujnik Halla, czujnik Halla. A przecież jak czujnik Halla nie działa to nie ma iskry w ogóle i nie odpali ani na zimnym ani na ciepłym.
Jak nie pali na ciepłym to czujnik temperatury 2-pin (u góry króćca z wodą do silnika) albo rzadka awaryja wtrysk rozruchowy. Wiesza się w pozycji zamknięty lub otwarty. Jak otwarty to będzie cały czas lał i na ciepłym nie odpali. A jak zamknięty to na zimnym nie odpali a na ciepłym ok. Ale tym podobno steruje czujnik i on jako pierwszy powinien iść do sprawdzenia!