Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 quattro B2 by konradviper

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
konradviper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 sty 2007, 11:32
Lokalizacja: Katowice

Audi 80 quattro B2 by konradviper

Post autor: konradviper » 27 sty 2007, 15:58

Szczery i samokrytyczny do bólu jestem, wiem ale cóż nie ma się co oszukiwać, ten samochód wygląda jak kupa i chyba każdy się ze mną zgodzi.
Ale pozory mylą i pod tą kupą kryje się wiele ciekawych i godnych uwagi szczegółów.
Auto jest odchudzone, pozbawione jakichkolwiek wygłuszeń, dywanów, tylnej kanapy oraz wszystkiego co waży, a można bez tego żyć. Dzięki temu jego masa wynosi teraz 1000kg. Auto posiada napęd na 4 koła, to jego główny atut i powód dla którego jest w moim posiadaniu. Ponadto zaistalowałem hydrauliczny hamulec ręczny, jako że auto służy do startów w KJSach gdzie dobry ręczny się przydaje. Standardowe zawieszenie zostało zastąpione produktami firm HR i KONI, co również znacząco odbiło się na właściwościach jezdnych auta. Zmieniony został również silnik, w miejscu seryjnego 115 konnego JS pojawił się 170 konny 7A, który sprawił samochód zapier**** okrutnie.
Całości dopełniają takie gadżety jak kubełkowe fotele, pasy szelkowe, dystanse do kół.
W najbliższych planach mam skrócenie przełożenia układu kierowniczego.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2007, 08:40 przez konradviper, łącznie zmieniany 6 razy.

morus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 27 gru 2006, 15:49
Lokalizacja: słońsk

Post autor: morus » 27 sty 2007, 16:08

no kolego zawsze mozna nad tym popracować dać mu 30 kg wiecej i zacznie wyglądać duzo ładniej . ale silnik morzesz mi oddać :mrgreen:

konradviper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 sty 2007, 11:32
Lokalizacja: Katowice

Post autor: konradviper » 27 sty 2007, 16:20

Się polakieruje na wiosnę na jeden kolor i nie będzie źle. Tylko zawsze jest kilka ważniejszych miejsc w aucie, gdzie można utopić kasę na lakier.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 27 sty 2007, 18:56

Czy mi sie wydaje, czy ta furka ma rejestracje z Włocławka?

Chyba mi się nie wydaje to furmanka mojego kolegi :mrgreen:

Widze ze troche w niej nazmieniales, nie miala tego tylnego spoilera, takich alusow, szerokich lamp tez, no i była cała w kolorze granatowym :)

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 27 sty 2007, 21:18

olac lakier-wazne ze zapier.... :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 27 sty 2007, 22:23

Po pierwsze, proszę o nieużywanie określenia "kupa" w stosunku do Audi :evil: Tym bardziej w stosunku do B2!!!!!!!

Ale do rzeczy..

Masz wspaniały szmochód, i bez wątpienia mógłbyś poważnie zawstydzić niejednego nowego Merca czy BMW!!!

Moim największym marzeniem jest napęd Quattro w mojej staruszce, ale to chyba nie do zrealizowania........... :-/

Pozdro dla właściciela rajdowej rakiety!

konradviper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 sty 2007, 11:32
Lokalizacja: Katowice

Post autor: konradviper » 28 sty 2007, 15:51

jmm pisze:Czy mi sie wydaje, czy ta furka ma rejestracje z Włocławka?

Chyba mi się nie wydaje to furmanka mojego kolegi :mrgreen:

Widze ze troche w niej nazmieniales, nie miala tego tylnego spoilera, takich alusow, szerokich lamp tez, no i była cała w kolorze granatowym :)
Prawdopodobnie masz rację. Istotnie była granatowa, nieco wyższa... inna była.
Ciągle jeżdzę na tych tablicach, bo odwlokłem sprawę i aż boję się iść do urzędu i przyznać że dwa lata temu kupiłem a nie przerejestrowałem.

Pozdrów chłopaka.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 28 sty 2007, 16:13

Spoko, czytał już ten wątek :)

Mama jeszcze na dysku troche filmików i zdjęć z Twoja 80tką :mrgreen:

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 28 sty 2007, 21:42

No całkiem niezłe autko. Ale te 170 koników robi wrażenie!

konradviper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 sty 2007, 11:32
Lokalizacja: Katowice

Post autor: konradviper » 30 sty 2007, 00:44

Organista18 pisze:No całkiem niezłe autko. Ale te 170 koników robi wrażenie!
Oj wierz mi, że prawdziwe wrażenie to robi jazda nim.
Pomyśl jakie auto ma 170KM na tonę

[ Dodano: 2007-10-02, 01:20 ]
Jako, że jestem już o wiele bliżej końca tego projektu, to postanowiłem zrobić małą aktualizację tematu o moim audi.
Oczywiście daleko jeszcze do zakończenia prac, tym bardziej, że auto jest w ciągłym użytku ale już nabrało wyglądu którym mozna próbowac się pochwalić ;)

Właściwie to od czasu ostatniego postu, tylko silnika nie ruszałem bo jest mocny i nie sprawia kłopotów. Do Całej reszty zastosowane zostały rozmaite patenty i modyfikacje, które zaraz postaram się wymienić, bo sam jestem ciekaw ile to zajmie miejsca na ekranie...

Karoseria/wygląd:: Przednia maska i tylna klapa wykonane z laminatu, szyby (poza trzema przednimi) z poliwęglanu, zderzaki od tzw przejściówki pozbawione wzmocnień, przednia brewka z laminatu, zaadoptowane tunerskie lusterka a'la BMW Z3 (czy jakoś tak), przednie kierunki od golfa 2, wlot na przednim błotniku, przedni spojler od A80GTE. Usunięty pas przedni, zastąpiony rozpórką między podłużnicami. Reflektory od coupe B2

Wnętrze: Rozbudowana klatka bezpieczeństwa pociągnięta do górnych mocowań zawieszenia + rozpórki, Fotele sparco, pasy szelki sabelt, usunięte wszystko co waży a nie jest niezbędne do życia, dodatkowe wskaźniki VDO (temp. wody, oleju, skrzyni, mostu, ciśnienie oleju, zegar, poziom paliwa i ładowanie). Aluminiowa przegroda między kabiną a bagażnikiem, korektor siły hamowania, hydrauliczny hamulec ręczny niezależny - oddzielne zaciski. Akumulator przeniesiony do bagażnika, mniejszy zbiornik paliwa, aluminiowa, płaska podłoga bagażnika.

Silnik i napęd: Silnik 7A 2.3 20V seryjny, przelotowy wydech 2cale z jedną puszka na końcu. Plastikowa chłodnica z lekkim wentylatorem. Skrzynia od B3 z centralnym mechanizmem różnicowym torsen, most od B3 z mechanizmem róznicowym torsen. Krótsze przełożenie główne skrzyni i mostu. Wszystkie poduszki mocujące silnik/napędy utwardzone lub wymienione na twarde odpowiedniki.

Zawieszenie: Przód - Sprężyny HR, amortyzatory Bilstein B6 fabrycznie dobite gazem pod kątem przeznaczenia samochodu. Wzmocnione wahacze, usunięte wszystkie gumowe tuleje (silentblocki) zastąpione teflonowymi bądź aluminiowymi odpowiednikami. Wzmocnione kolumny McPerson, aluminiowa płyta pod silnikiem i skrzynią.
Tył - Amortyzatory KONI Sport o regulowanej twardości, gumowe tuleje wóżka zastąpione metalowymi, dołożony stabilizator, założone dodatkowe zaciski do hamulca ręcznego.

Więcej nie wymyślę na tą chwilę. W razie czego dopiszę.
Zdjęcia niestety nocne i na mało rajdowych kołach.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 02 paź 2007, 12:00

No, no spore przeobrażenie przeszło to autko w Twoich rękach, szacunek

Napisałeś, że w tylnym moscie masz torsena? Wkładałeś wnetrzności od V8mki do środka?

Opisz te dodatkowe wskaźniki temperatury które zamontowałeś ;-)

Awatar użytkownika
emge
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:43
Lokalizacja: Danzig

Post autor: emge » 02 paź 2007, 16:56

No szacunek dla wykonanej pracy. Musi to to latac :)

konradviper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 sty 2007, 11:32
Lokalizacja: Katowice

Post autor: konradviper » 02 paź 2007, 16:57

Most od B3 z flakami od V8.
Wskaźniki VDO, tylko w większej ilości bo lubię wiedzieć co się dzieje :)

ryniek_p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 02 wrz 2007, 07:44
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: ryniek_p » 02 paź 2007, 17:01

szacuneczek za wkład pracy...Podrawiam :-D :lol:

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 02 paź 2007, 17:15

Brawo.Czytałem już o tym swapie torsena na amp.
Powiedz, masz może jeszcze taką tuleję z teflonu lub alu do podpory dyfra?
Muszę u siebie wstawić. Zastanawiałem się też nad ebonitem lub czymś podobnym.
A może masz wymiary?
Gratulacje jeszcze raz.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl