Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6] Problem ze światłami mijania ("krótkimi&quo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stojo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 20 sty 2007, 16:10
Lokalizacja: Busko-Zdrój

[80 B3 1.6] Problem ze światłami mijania ("krótkimi&quo

Post autor: stojo » 25 wrz 2007, 12:52

A więc jak w temacie. Problem wygląda tak - włączam światła i nie ma krótkich, długie są, (żarówki od postojówek świecą w obu położeniach), bezpieczniki wykluczyłem. Byłem wczoraj u mechanika i jakoś udało mu się "wzbudzić światła", dzisiaj rano były, pojechałem do miasta, zgasiłęm samochód po 10 min przyszedłem, zapalam świateł już nie było. Podejrzewałem przełączniki i wypalone styki, ale to nie to (chyba). Co to może być??

Na przyszłość przeczytaj proszę Regulamin i poprawnie nazywaj tematy. Pozdrawiam Danek
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2007, 13:23 przez stojo, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 25 wrz 2007, 13:08

Jeżeli bezpieczniki są wporządku to masz 2 opcje. Sprawdx czy kostka przy lampie dobrze styka i czy dochodzi napięcie, druga opcja to usterka przełącznika świateł. Ja kiedys nie miałem świateł długich po włączeniu ich nastawała ciemność, po rozebraniu i wyczyszczeniu wszystko zaczeło działać.

krisch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 04 cze 2007, 23:00
Lokalizacja: Scięgny

Post autor: krisch » 25 wrz 2007, 13:11

Ale co ci ten mechanik zrobił że były , bo to raczej właśnie przełączniki sie topią albo kostka podpięta do nich. Naj lepiej sprawdzić kontrolką czy dochodzą do włączników i z nich wychodzi prąd.

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 02 paź 2007, 20:47

Niestety w audi konstruktorzy olali sprawę kiepskiego zestyku. Po czasie zestyk w manetkach zaczyna sie grzac co jest spowodowane rezystancja zestyku. Najlepszym wysciem jest do oryginalnej instalacji przed zarówka wstawić przekażnik a dokładnie jego cewkę załączającą. Na głowny obwód dac zasilanie bezpośrednio z aku za pomoca np LY 4. skutecznosc tego rozwiązania to ok 30 % wyższy strumień świetlny. mam tak zrezane u siebie z dodatkowym przełacznikiem i z odpwiednimi zarówkami mam ok . 80 % wyższy strumień świetlny w stosunku do fabrycznej instalacji i standardowych żarówek. Efekt + 40 metrów na drodze na swiatłach mijania w rozpoznawaniu sytuacji ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl