Post
autor: Motostacja pl » 30 wrz 2007, 23:46
Tak więc jeśli potencjometr ma być dodatkowo i przylutowany po obu stronach rezystora to chyba nie będzie miało różnicy czy przylutuje go w miejscu gdzie rezystor łącz się z płytą główną czy do "nóżek" rezystora które wystają z niej. W ten sposób ominęło by mnie rozbieranie wskazówek i tarcz.
Co do przełożenia skrzyni. Mac79 też ma 1,6TD tyle że z oznaczeniami RA. Ja mam SB. W książce (Typenschein Audi Type 89L) mam pokazane zdjęcie silnika SB a pod spotem na kartce jest coś takiego RA/SB. Tak więc nie wiem czym te silniki się różnią. Jeśli byłby takie same z takimi samymi skrzyniami to znacznie ułatwiło by mi pracę.
Kolejna sprawa dotyczy tego że nie mam seryjnych oponek, to znaczy 175/70/14 tylko 195/60/15. Z tyłu chyba nie ma różnicy to jest. I teraz pytanie. Czy będzie to miało jakieś znaczenie przy ustawianiu obrotomierza czy nie? Jeśli tak to mogę na tą chwilę zmienić na przodzie na oryginalne, bo jakieś dwie mi zostały o tych rozmiarach, zimówka i jedna letnia